Mitä söitte lounaalla?
Meillä oli uusia perunoita, Saarioisten kasvispihvejä ja silliä. Jälkkäriksi jätskiä (lapsille) ja kahvia ja suklaata aikuisille.
Kommentit (28)
Kanaa, uunilohkoja ja herkkusieniä. Lisukkeena romainesalaattia, kurkkua ja nektariinia sekä tomaatteja suolalla, pippurilla ja balsamicolla.
Chilikalkkunaa, vihersalaattia, porkkana-riisipaistosta, hunajamelonia ja cantaloupea.
En ole syönyt vielä mitään koska lähdemme pian ravintolaan syömään niin on ihanaa kun on kova nälkä ja saa nautinnolla syödä :)
Mustikka-chiavanukasta.
P.S. Mulla on kamalat traumat noista Saarioisen kasvispihveistä. Koulun keittäjien mielestä ne olivat varmaan maailman parasta ruokaa, ja söin lukiossa kyseisiä kammotuksia lähes päivittäin.
Vierailija kirjoitti:
Makaan sängyssä
Eikö joku vois tuoda sulle ruokaa sinne sänkyyn?
Söin uunikalaa, uusia perunoita ja tomaattia sekä siivu paahtoleipää ja 2 lasia maitoa.
Mantelileipää (sis. reippaasti kermajuustoa), väliin luomutomaatteja, salaattia ja raita-jogurttikastiketta. Ruokajuomana luomukevytmaito.
Vierailija kirjoitti:
Mustikka-chiavanukasta.
P.S. Mulla on kamalat traumat noista Saarioisen kasvispihveistä. Koulun keittäjien mielestä ne olivat varmaan maailman parasta ruokaa, ja söin lukiossa kyseisiä kammotuksia lähes päivittäin.
Mä rakastan noita :) Niitä sai jo lapsuudessani 80-luvulla lihatiskistä. Valurautapannulla paistettunna ihania.
Ap
hernaria alkukeitoks, paistettuja perunoita, pekonilla, täytettyjä herkkusieniä, ja porkkanasalaattia.eipä tartte mennä ravintolaan syömään. huomiseks o kans varattu ruoka. eikä oo pihviä!
Vierailija kirjoitti:
Meillä oli uusia perunoita, Saarioisten kasvispihvejä ja silliä. Jälkkäriksi jätskiä (lapsille) ja kahvia ja suklaata aikuisille.
Eilisen pastan jämää, jossa ei ollut juuri ollenkaan kastiketta. Paikkasin puutteen lisäämällä joukkoon rucolaa ja pestoa. Jälkiruuaksi vesimelonia
up