Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerma vai kasvisrasvasekoite ns kevytkerma?

Vierailija
30.06.2016 |

Kumpi parempi laihduttajalle jos lautasmallia noudattaa..esim jos teen lihaperuna laatikkoa josta syödään 6-7 annosta, koko satsissa 2,5dl kermaa..onko paha jos se on aitoa tavaraa. Mielestäni nuo kevytkermat on lisäainesotkuja ja olisi hyvä syödä puhtaasti, mutta oelkään että menen ojasta allikkoon jos suosin täyttä kermaa silloin kuin ruokaan sitä on tarve laittaa..

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laske satsin kokonaiskalorimäärä ja päättele siitä. En itse laita moiseen laatikkoon kermaa ollenkaan.

Vierailija
2/9 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita purkki kaurakermaa :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kikkailu ei kannata, kannattaa suosia aitoja makuja.

Vierailija
4/9 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aitoa kermaa. Noi kermakkeet ei ole hyväksi kenellekään, joka haluaa syödä hyvin ja terveellisesti.

Vierailija
5/9 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laske satsin kokonaiskalorimäärä ja päättele siitä. En itse laita moiseen laatikkoon kermaa ollenkaan.

Laihduttajan kannattaa ajatella muutakin kuin kaloreita.

Vierailija
6/9 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kermalle ääni täältäkin.

Vierailija
7/9 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laihduttajan kannattaa ajatella muutakin kuin kaloreita.

Juuri siksi kannattaa laskea, onko se paha, jos on aitoa kermaa.

Vierailija
8/9 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista, että se on rasva, joka pitää nälän poissa. Kevyttuotteet pannaan ja ruokailurytmi ja annoskoko kuntoon.

Vierailija
9/9 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri näin itsekkin ole alkanut ajatella; puhdasta ruokaa, ei lisäainelitkuja, aitoa-pitää nälkää paremmin, kroppa ei mene sekaisin vääristä viesteistä mitä lisäaineet aiheuttaa, makukin parempi. Ei siis pelkkiä kaloreita. Minuun on hieman iskostunut tämä rasvaton filosofia äitini kautta, kun olin lapsi..painonvartijat ym oli kova juttu äidillä.

Heitetäänpä toinen, miten maidon kanssa, ruualla voi juoda vettä, mutta esim puuron kanssa, kevyt vai jopa punaista? 2dl olisi määrä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi seitsemän