Pitäisikö nykyiset juoksuhousut kieltää naisilta säädyttöminä?
Minusta ne ovat liian rivot julkiselle paikalle. Kumpikin pakara on pakattu omaan pakettiin, ja näin saadaan löysistäkin pakarista kiinteän näköiset. Ja edestäpäin näyttää välillä siltä (ilmeisesti jos on sheivattu häpy), että ne uppoavat vakoon ja paljastavat vaikka mitä. Naiset, onko teillä noin suuri tarve paljastella itseänne julkisilla paikoilla. Haluatteko vain kiihottaa miehiä vai oikeasti juosta ja kohentaa kuntoanne ?
Kommentit (104)
Vierailija kirjoitti:
Näin naisena en pysty ymmärtämään mitä seksikästä joku näkee hikisissä ja haisevissa keinokuituisissa pitkissä kalsareissa, en vaan mitenkään, paitsi joskus harvoin toki jos ohi kulkee joku painovoimaa uhmaavampi yksilö.
Silti niissä "kalsareissa" pyöritään aina ihmisten ilmoilla, joskus jopa ilman alushousuja, ja vähintäänkin niin, että perse on hyvin näytillä.
Sori, ei nyt mene läpi tuo vedätys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin naisena en pysty ymmärtämään mitä seksikästä joku näkee hikisissä ja haisevissa keinokuituisissa pitkissä kalsareissa, en vaan mitenkään, paitsi joskus harvoin toki jos ohi kulkee joku painovoimaa uhmaavampi yksilö.
Silti niissä "kalsareissa" pyöritään aina ihmisten ilmoilla, joskus jopa ilman alushousuja, ja vähintäänkin niin, että perse on hyvin näytillä.
Naiset tietävät tasan tarkkaan, että juoksutrikoot miellyttävät miesten silmää. Eivät vain myönnä sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tälläisiä Tiukkoja ap:n kuvailemia trikoita käytän syysaikaan sekä salilla. Enkä tee sitä miesten kiihotusmielessä, vaan sen takia että ne näyttävät mielestäni hyvältä ja pidän siitä miltä peppuni niissä näyttää. En ole kuitenkaan ikinä huomannut kenenkään miehen minua katsovan jos minulla tuollaiset housut ovat olleet jalassa. Ainoastaan oma aviomieheni on ollut joskus innoissaan urheilupukeutumisestani, ja hän on ne itse minulle valinnut.
Pidät siitä miltä peppusi näyttää trikoissa, mutta et pukeudu miesten kiihotusmielessä etkä ole huomannut miesten koskaan katsovan - paitsi aviomiehesi, joka on pöksyistä ihan innoissaan.
Aikamoista ristiriitaa tässä.
Jos nainen on itse sitä mieltä, että näyttää hyvältä tiukoissa trikoopöksyissä, niin luuletko etteivät miehet ole samaa mieltä? Yleensähän se menee niin päin, että nainen on itse todella kriittinen sen suhteen, miltä näyttää tuollaisissa pöksyissä, mutta miehet tykkäävät joka tapauksessa. Liian tiukkoja naisten vaatteita ei miesten mielestä ole olemassakaan.
Johan sekin jotain kertoo, että aviomiehesi on pukeutumisestasi ihan innoissaan. On varmasti ollut aivan onnensa kukkuloilla, kun on päässyt valitsemaan naiselle urheiluvaatteita. "Joo, olisko vielä tiukempaa ja läpinäkyvämpää?"
hehe, aviomieskö haluaa vaimonsa esiintyvän miehiä houkuttelevassa asussa. Jaa sää tyttönen, menet kyllä sinne salille ihan varmasti näyttelemään itseäsi härskeissä vaatteissa, häpeäisit edes !
Sanoin, että mieheni piti siitä miltä sovituskopissa näytin. Tietenkään hän ei halua miesten läähättävän perääni ja kuten sanoin, en ole ikinä kenenkään nähnyt edes katsovan minua, vaikka juoksen lenkkiä Töölönlahden ympäri, missä aika paljon muitakin lenkkeilijöitä. Mielestäni pukeudun nykyisen urheilumuodin mukaisesti ja monet urheiluvaatteet ovat jossain määrin seksikkäitä tai imartelevat käyttäjäänsä. Minusta se on hyvä asia, että meistä itsestämme tuntuu hyvältä pukeutua johonkin joka korostaa parhaimpia puoliamme. Ei urheillessa tarvitse näyttää mummolta. Uskon että naiset pääsasiassa pukeutuvat itseään varten, mutta onhan se mukavaa esim sinkkuna jos joku söpö kundi vaikka pyytäisi kahville kun olet hikisenä lenkkivaatteissa. Minulle ainakaan niin ei ole koskaan käynyt, ennen aviomiestäkään. Minusta ajatusmaailmasi on jokseenkin rajoittunut?!
Käyttäjä2162 kirjoitti:
Mielestäni pukeudun nykyisen urheilumuodin mukaisesti ja monet urheiluvaatteet ovat jossain määrin seksikkäitä tai imartelevat käyttäjäänsä. Minusta se on hyvä asia, että meistä itsestämme tuntuu hyvältä pukeutua johonkin joka korostaa parhaimpia puoliamme.
Mitä jos trikoisiin pukeutuva mies sanoisi näin? Ymmärtäisitkö sitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset tietävät tasan tarkkaan, että juoksutrikoot miellyttävät miesten silmää. Eivät vain myönnä sitä.
Näinhän se on. Ja kiihottuvat siitä itsekkin kun tietävät hiihottavansa miehiä tuollaisissa siveettömissä pilluun uppoavissa housuissa, yäk.
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä2162 kirjoitti:
Mielestäni pukeudun nykyisen urheilumuodin mukaisesti ja monet urheiluvaatteet ovat jossain määrin seksikkäitä tai imartelevat käyttäjäänsä. Minusta se on hyvä asia, että meistä itsestämme tuntuu hyvältä pukeutua johonkin joka korostaa parhaimpia puoliamme.
Eihän se olisi kiva näky jos mies olisi yleisellä paikalla kireissä trikoissa penis pullottaen housuista...
Pidän hämmästyttävänä, että perverssin aloitus on ollut palstalla jo useita päiviä.
Vierailija kirjoitti:
Pidän hämmästyttävänä, että perverssin aloitus on ollut palstalla jo useita päiviä.
Taitaa olla kiinnostava ja erittäin ajankohtainen aihe ? Eikä tässä mitään pervessiä ole.
mitä perverssiä on juoksutrikoissa ????
Vierailija kirjoitti:
mitä perverssiä on juoksutrikoissa ????
Ei mitään, ne ovat todella sexyt (siis naisilla)
Vierailija kirjoitti:
Tyylikkääthän ne on ja sitäpaitsi pitääkö tuijottaaM50+.
Jatkan kirjoittamistani, kun täällä tuntuisi olevan suvaitsematonta ajattelutapaa. Lähinnä ihmettelen urheilutoppejakin, eikös sekin ole säädytöntä, entäpä miehet kun kalu pullottaa urheiluhousujen läpi. Pitäisikö sitten urheilla kotona, jos kerran on säädytöntä. Kuntosalillakaan ei voi käydä, eikä varsinkaan lenkkipoluilla. Katsotteko urheilukisoissa näitä seikkoja vai urheilutuloksia, monesti olen ajatellut eikö naisilla tee kipeää kun he juoksevat. Onhan naisten urheilutopit tukevia mutta kyllä ne rinnat vain pääsee heilumaan. Entäpä miehillä oliko se nyt estejuoksu, pakkohan housujen joustaa kun hypitään ja juostaan esteiden yli. Minä nyt katson urheilukilpailussa lähinnä suorituksia enkä aina seksuaalisuus mielessä. Joten ostakaapa löysempi pipo ettei se pipo ole liian kireälläM50+.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyylikkääthän ne on ja sitäpaitsi pitääkö tuijottaaM50+.
Jatkan kirjoittamistani, kun täällä tuntuisi olevan suvaitsematonta ajattelutapaa. Lähinnä ihmettelen urheilutoppejakin, eikös sekin ole säädytöntä, entäpä miehet kun kalu pullottaa urheiluhousujen läpi. Pitäisikö sitten urheilla kotona, jos kerran on säädytöntä. Kuntosalillakaan ei voi käydä, eikä varsinkaan lenkkipoluilla. Katsotteko urheilukisoissa näitä seikkoja vai urheilutuloksia, monesti olen ajatellut eikö naisilla tee kipeää kun he juoksevat. Onhan naisten urheilutopit tukevia mutta kyllä ne rinnat vain pääsee heilumaan. Entäpä miehillä oliko se nyt estejuoksu, pakkohan housujen joustaa kun hypitään ja juostaan esteiden yli. Minä nyt katson urheilukilpailussa lähinnä suorituksia enkä aina seksuaalisuus mielessä. Joten ostakaapa löysempi pipo ettei se pipo ole liian kireälläM50+.
ootteko tytöt katsoneet miesten 100 metrin juosua. Hidastuskuvassa edestäpäin näkyy tosi hyvin kun mulkku heiluu tiukoissa trikoissa, ja varsinkin mustilla miehillä pullottaa pahasti, ei taida olla legendaa se mustien miesten kalun koko (yli 20cm).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä2162 kirjoitti:
Eihän se olisi kiva näky jos mies olisi yleisellä paikalla kireissä trikoissa penis pullottaen housuista...
Periaatteessa miehillä pitäisi olla ihan samanlainen oikeus pukeutua tiukkoihin trikoisiin julkisesti. Trikoiden etumuksessa pullottava penis ei ole yhtään sen luonnottomampi asia kuin trikoissa näkyvä pimppavako.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä2162 kirjoitti:
Periaatteessa miehillä pitäisi olla ihan samanlainen oikeus pukeutua tiukkoihin trikoisiin julkisesti. Trikoiden etumuksessa pullottava penis ei ole yhtään sen luonnottomampi asia kuin trikoissa näkyvä pimppavako.
Mun penis on niin pieni, ettei se paljon pullota. Ja sen vuoksi häpeän sitä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä2162 kirjoitti:
Parempi sit pitää löysiä housuja, samoin kuin kaikkien naistenkin. Karmee näky kun trikoo on pimppavaossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä2162 kirjoitti:
Parempi sit pitää löysiä housuja, samoin kuin kaikkien naistenkin. Karmee näky kun trikoo on pimppavaossa.
Ei minulla ainakaan mene trikoot "pimppavakoon". Johtuu varmaan siitä etten ajele häpykarvojani...
Kaljamahaisten miesten roikkuvien ihramahojen tursuaminen etumuksen päälle ja persvakojen vilkkuminen shortseista pitää myös kieltää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä2162 kirjoitti:
Ei minulla ainakaan mene trikoot "pimppavakoon". Johtuu varmaan siitä etten ajele häpykarvojani...
Eikä mulla, käytän alushousuja. Ja jos lähden ihmisten ilmoille, pistän tarpeeksi pitkän, siis alapään peittävän yläosan.
Säädyllinen mies kirjoitti:
Minusta ne ovat liian rivot julkiselle paikalle. Kumpikin pakara on pakattu omaan pakettiin, ja näin saadaan löysistäkin pakarista kiinteän näköiset. Ja edestäpäin näyttää välillä siltä (ilmeisesti jos on sheivattu häpy), että ne uppoavat vakoon ja paljastavat vaikka mitä. Naiset, onko teillä noin suuri tarve paljastella itseänne julkisilla paikoilla. Haluatteko vain kiihottaa miehiä vai oikeasti juosta ja kohentaa kuntoanne ?
Eivät ne housut mihinkään vakoon uppoa. Ja vaikka uppoaisivatkin, onko pakko katsoa. Jos ei kiinnosta niin aina voi kääntää päänsä pois. Ainakin minä käyn kunnon takia juoksemassa, en itseäni näyttämässä ja miehiä kiihottamassa. N 27v.
Juoksutrikoissa on hyvä juosta, tiedät kun kokeilet. Juoksen myös SHORTSEISSA! Näin naisena en pysty ymmärtämään mitä seksikästä joku näkee hikisissä ja haisevissa keinokuituisissa pitkissä kalsareissa, en vaan mitenkään, paitsi joskus harvoin toki jos ohi kulkee joku painovoimaa uhmaavampi yksilö. Oikeesti, jos kiihottuu kolmikymppisen mamman olemattomasta juoksutrikoopyrstöstä tai vielä pahempaa, nelikymppisen äijänkäppyrän kapeilla reisillä löpöttävästä teknisestä kankaasta niin on kyllä ongelma ihan henkilön omassa päässä, ei toisten urheilumuodissa.