Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

imetyksen vähentämisestä huono olo äidille

27.02.2006 |

Terve

Mä olen vähentänyt nyt imettämistä radikaalisti, lapsi saa rintaa enää aamuin ja illoin. Olen imettänyt kymmenisen kuukautta. Maidontulo on vähentynyt muutamassa päivässsä huomattavasti. Vaan nytpä on ollut aivan käsittämättömän huono olo aamuisin, muistuttanut alkuraskauden kuvotusta. EN saa oikein syötyä mitään aamuisin ja tuntuu,että kaikki hajut oksettaa. Enpä usko,että olisin raskaanakaan, vaikka kaikki taitaa siihen viitatakin.

Onko muilla ollut tällaista? JOhtuuko jostain hormonaalisista tekijöistä vai mitä tää nyt oikein on? Kertokaahan, kun olen vähän ihmeissäni. Tällaiseen en osannut varautua.

T:Ihmettelevä

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
27.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapseni on nyt yli puolivuotias ja on jo yli kuukausi sitten siirtynyt soseiden ihmeelliseen maailmaan. Imetän edelleen... Minäkin olen ihmetellyt heikkoa oloa parina viimeisenä viikkona: yhtäkkiä tulee kuvottava, heikko olo, joka tosiaan muistuttaa alkuraskauden tuntemuksia. Raskaana en kuitenkaan ole! Johtuuko tämä siis imetyksen vähenemisestä ja sitä kautta jostain hormoneista?

Vierailija
2/3 |
27.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elikäs mulla on ollut myös tässä liki parin viimeisen viikon aikana tuota kuvotusta. Siis jotenkin sellainen " yleisheikko" olo. Juurikin samanlainen kun alkurauskaudessa, ettei ruoka maistu eikä oksennuskaan välillä oo kaukana. Myös välillä ollut fyysisesti melko hiekko olo. Osittaisimetän vielä (poju 6kk) ja viime aikoina olen yrittänyt saada maidon tuotannon hiukan lisääntymään ja yrittänyt imettää vähän ahkerammin. Tiedä sitten voiko johtua noista imetys-jutuista, vai onko vaan joku sitkeääkin sitkeämpi mini-vatsatauti.

Mehis ja pojuli 6kk

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
01.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

samaa ihmettelen minäkin:-)? Uusi vauva olisi enemmän kuin tervetullut, kuukautisia ei ollut tullut vieläkään, raskaustestin tein aamulla ja kaikista " oireista" huolimatta oli suruksi negatiivinen..:-( Meidän esikoisemme täyttää 6 kk ja huolii= imee rintaa enää öisin, joten imetys on vähiin käynyt. Päivisin aika menee siivillä, enkä pumppaamaankaan ehdi kuin 1krt/pv. Samat oireet, kuin alkuraskauden alussa, eli liekö ihan psykologinenkin juttu, kun vaaville sisarusta niin toivoisimme...Lämpöiset terveiset kaikille vauvahaaveilijoille!