Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Kaksi viulistia häihin, mitä suurinpiirtein maksaisi?
29.06.2016 |
Osaako joku arvioida, mitä about (joo tiedän, riippuu monesta asiasta, mutta siis about) maksaisi kaksi viulistia hääkirkkoon soittamaan yhden kappaleen? Viulistit voisi olla opiskelijoita, esim. musiikkiopistosta tai konservatoriosta. Ei siis tarvitse olla mitään huippuammattilaisia, kunhan osaavat soittaa kauniisti :) Nyt taitaa kaikki konsat ja opistot olla kesälomilla, niin ei oikein mistään saa vastausta. Syksyksi siis vasta tarvitsisin. Osaako joku arvioia, tai onko jollain ollut hääkirkossa viulisteja?
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa