Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teette lomalla yli 15v teinienne kanssa?

Vierailija
29.06.2016 |

Vai menevätkö omia reittejään?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehdään yksi n. viikon lomamatka (tällä kertaa Italiaan). KÄydään isovanhempien mökillä. Kutsutaan ystäviä kyläilemään ja grillataan tms. Tehdään pihahommia. Kahvitellaan pitkään ja rauhassa. Katsotaan jotain hömppäsarjaa netistä tai tv:stä.

Vierailija
2/6 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin 15v (10v sitten) menin ihan omia menojani. Vanhemmat mökkeili, minä olin kavereiden kanssa kotona. Pelasin kylläkin jalkapalloa, eli viikonloppuisin ei voinut lähteä mihinkään mökille kun piti olla pelireissuilla. Joku pieni maakuntamatka yleensä tehtiin jonnekin kauemmas taidemuseoon tai ravintolaan syömään jne. Muuten kyllä oli vanhemmat ihan vapaasti ja minä myös. Oikein hyvät muistot jäi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teineillä niin paljon omia menoja, etteivät he ehdi vanhuksien kanssa olla.

Vierailija
4/6 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on 17- ja 15-vuotiaat teinit. 17-vuotias menee omia menojaan, on koko kesän töissä ja vapaa-ajat tyttöystävän kanssa. 15-vuotias on paljon mökillä, siellä asuu lähellä saman ikäinen serkku joka on teinin paras kaveri. Omia menojaan siis menee nuorempikin, meillä vanhuksilla on vähemmän aikaa mökkeillä.

Vierailija
5/6 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä päästä ajalemaan mönkijällä. Tulee ruumiita.

Vierailija
6/6 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teineillä niin paljon omia menoja, etteivät he ehdi vanhuksien kanssa olla.

Ei kaikilla. Meidän teinillä ei ole yhtään livekaveria jonka kanssa kävisi jossain. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kolme