Laihduin 16 viikossa 24 kg.
Arvatkaas mitkä fiilikset? Painoin ennen 82 kg ja nyt 58 kg. Olen 168 cm.
Olin ennenkin tässä painossa, mutta huono parisuhde ja ero saivat syömään liikaa ja pyörimään baareissa ja kebabeilla.
Enää en niitä kaipaa. Olen nyt jo kuukauden syönyt salaatteja ja lihaa, kalaa tai kanaa pienesti. Mahalaukku ei vaadi kuin pikkuannoksia ja arvatkaas vaan mitkä energiamäärät mulla on entiseen verrattuna?
Suosittelen kaikille, vaikka alkuun pääsy vie sen viikon tai kaksi. Nutrasin siis pirtelöillä:) Olo oli koko ajan parempi kuin koskaan elämäni aikana jo ekan viikon jälkeen.
saa kysyä!
Kommentit (15)
Onnea. Itse nutrasin myös 16 viikkoa, painoa tipahti 39 kg. Tästä jo vuosia. Poissa pysyneet.
Mitä kokeita sinulta otettiin noiden viikkojen aikana? Miten usein tapasin lääkäriä,
Mua niin houkuttais se nutrilett kuuri alkuun ja siitä sitten ruokatottumukset uusiksi, mutta mistä saada se valtava motivaatio aloittaa? Peilikuva ei viehätä, mut ei kuitenkaan yökötä niin paljoa että estäis menemästä jääkaapille. Vihaan nälän tunnetta. Tulen kiukkuiseksi ja ilkeäksi. Voi kun pääsis autiolle saarelle kuukaudeksi yksin pelkän nutriletkuurin kanssa.
En muista mitä maksoi kaikenkaikkiaan, mutta netistä ostin useita kertoja paketteja, joissa oli joku viiden päivän annokset ja hinta ehkä 10-18 euroa/ paketti.
Tokalle vastaajalle, oliko sulla kuinka paljon ylipainoa, jos noin paljon lähti? Niin ja kävin neljän viikon jälkeen lääkärissä joka otti verikokeet ja kalium-arvo kiinnosti, Kaikki oli ok. Sen jälkeen ei ollut mitään tarvetta käydä. Kuurin jälkeen kävin kyllä mittauttamassa kolesterolit ja ne olivat pudonneet huomattavasti eli yli kuudesta alle neljään. Olo on nyt mitä parhain! Tuntuu, että jaksaisin ihan mitä vaan, kun ennen makasin vaan sohvalla, vaikka en hirveästi liikkunutkaan. ap.
Niin ja pelkkiä pirtelöitä join. Joskus rehuja lisäksi, mutta aika harvoin. ap.
Vierailija kirjoitti:
Mua niin houkuttais se nutrilett kuuri alkuun ja siitä sitten ruokatottumukset uusiksi, mutta mistä saada se valtava motivaatio aloittaa? Peilikuva ei viehätä, mut ei kuitenkaan yökötä niin paljoa että estäis menemästä jääkaapille. Vihaan nälän tunnetta. Tulen kiukkuiseksi ja ilkeäksi. Voi kun pääsis autiolle saarelle kuukaudeksi yksin pelkän nutriletkuurin kanssa.
Ei sun tartte lähteä mihinkään aiolle saarelle kuukaudeks,jos pystyt muilta salailematta olemaan 6 päivää pelkillä pirtelöillä, vaikka e 3-4 ekaa päivää voi tunt aika pahoilta. Sä pystyt sen jälkeen olemaan vaikka vuoden niillä, kun ketoosi tulee. Yksikin sortuminen johonkin hiilaripitoiseen pilaa sen, joten pitää vaan alussa olla sitkeä ja itselleen rehellinen. Se on se salaisuus!
Sori kirjoitusvirheet - joku hemmetin päivitys hidastaa konetta, enkä ehtinyt tarkistaa oikeinkirjoitusta. ap.
Miten sä sait ne sahajauhot kurkusta alas? Hieno tulos kuitenkin😀
Siis mitä ne pirtelöt on ja mistä niitä saa? Siis pelkkää juotavaa pirtelöä joka ateriaksi? Kertokaa lisää. Kymmenen kiloa on liikaa, mulle tulee kiloja onnellisuudesta ei onnettomuudesta! ;D
Kai mulla on sit vähän erikoinen makuaisti, jos muiden mielestä ne on pahoja. Mun mielestä ne maistui jäätelölle ja hyvälle. Suklaan makua en syönyt ollenkaan, mikä on varmaan suosituin, koska en ole koskaan ollut muutenkaan sokeri- tai suklaaaddikti vaan mansikka, metsämarja, mansikka-vanilja jne.. Vanilja olisi ollut ylivoimainen suosikkini, mutta sen valmistus on lopetettu ja joka merkillä näyttää olevan tuota suklaata niin tarjolla ja ne on kai suosituimpia. Oon vissiin aika erilainen sitten. ap.
NIithän nyt saa joka marketista luontaistuoteosastolta ja netistä tuotenimillä Nutrilett ja Naturdiet esim.
Mulla on lähtenyt nyt 12 viikossa 13kg, en ole nutrannut tai seurannut mitään diettiä mutta vaan vähentänyt herkkuja ja syönyt vähemmän sekä liikkunut enemmän. Ja olen kyllä herkutellut ja syönyt törkyäkin tässä matkan aikana mutta kohtuudella, tämä on elämäntapamuutos, eli tämä jatkuu sitten yli 24 viikkoakin. Samalla meiningillä pudotin 40kg joskus vuosia sitten n.9kk aikana ja pysyi ihan vaivattomasti poissa pitkään. Hassua miten itsestäänselvää se onkin silloin, ei ole mitään herkkuaddiktioita ja annoskoot pysyy ihan itsestään sopivina. Sit kun opetat itsesi taas huonoille tavoille niin ei olekaan yhtö helppoa. Allekirjoitan tuon että olin todella pirteä ja onnellinen, nytkin tuntunut viime kuukausien aikana että on saamassa elämästä kiinni :) Eikä ole tuntunut yhtään rankalta, juuri se aloittaminen on aina vaikeaa. Mulla on tässä taustalla aika rankkoja elämäntapahtumia jotka sai sitten taas heittämään kaiken hukkaan ja turvautumaan ruokaan mutta elämänkokemukset kasvattaa :D Eli näistä on otettu opiksemme.
Äm
Ja mulla meni luvut sekaisin mutta onnea silti :D:D -12
Mullakin varmaan lähtisi pömppis pois jos jättäisi ne vähäisetkin napostelut ja malttaisi nukkua tarpeeksi. Ihan laihikselle en kehtaa kokonaan käydä, jotenkin noloa miehen nähden ja työyhteisössä (lähes kaikki läskejä) hiukan pyöreänä mutta kuitenkin ihannepainoisena...ja samaan aikaan inhoan lihonnutta vartaloani. Olen siis 150/53 tasapaksu vartalomallinen pötkö.
Kuntoillut olen pari kuukautta paljon lähinnä juosten ja pyöräillen sekä vatsoja tehden mutta hyllyvä pömppö säilyy. Voiko muuten sektio haava vaikuttaa etten pyykkilauta vatsaa voisi edes saada? Tehty bikinirajaan.
Paljon tuli maksamaan ja söitkö vaan pirtelöitä