Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vieläkö kärsitään parveketupakoijista?

Vierailija
29.06.2016 |

Ihmettelen naapuriani, joka on ketjupolttaja. Sieltä leijailee tupakansavu suoraan mun asuntoon, hänen parvekkeeltaan. Ihmettelen siis sitä että eikä hän ole kuullut sähkötupakoista??? Kröhii todella pahan kuuloisesti tupakkayskäänsä ja hajuhaitta mulle päin.

Pitäisikö sujauttaa joku sähkötupakkamainos postiluukusta samoihin aikoihin kuin päiväposti saapuu?

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Joka kunta voisi pudottaa kaikille tupakoitsijoille sähkiksen.

Vierailija
2/30 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teepä se. Mielellään sellainen jolla saa kolmen kuukauden satsin ilmatteeks.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä siirryin naapureiden takia sähkötupakkaan. Asun rivitalossa ja molemmissa naapureissa pieniä lapsia. Alkoi säälittämään naapurit, joten ostin sähkötupakan, enkä ole sitä ostosta katunut!

Vierailija
4/30 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sähkötupakka haise ollenkaan? Ainakin se savuttaa älyttömästi.

Vierailija
5/30 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä en kyllä tiedä.

-ap

Vierailija
6/30 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähkötupakka ei haise ollenkaan. Tuoksua tulee, jos ostaa niitä makunesteitä. Mutta sekin tuoksu on muuta kuin tupakan. Itse poltan ihan nikotiininestettä ilman makuja

Vierailija
7/30 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sähkötupakka ei haise ollenkaan. Tuoksua tulee, jos ostaa niitä makunesteitä. Mutta sekin tuoksu on muuta kuin tupakan. Itse poltan ihan nikotiininestettä ilman makuja

Onko niissä makunesteissä nikotiinia? Onko niissä kaikissa?

Vierailija
8/30 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi tupakkalaki torppaa sähkötupakan lähes totaalisesti. Eli höyryttely tulee olemaan laskeva trendi ja vaihtuu monella takaisin tupakkaan.

Vierailija
9/30 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä makunesteitä saa ilman nikotiinia ja nikotiinin kanssa.

Vierailija
10/30 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö. Vuosiin ei ole saanut nikotiininesteitä Suomesta, silti sähkötupakan käyttö kasvaa vaan. Nikotiininesteet tilataan verkkokaupasta ja on lisäksi paljon halvempaa kuin tavallinen rööki

Vierailija kirjoitti:

Uusi tupakkalaki torppaa sähkötupakan lähes totaalisesti. Eli höyryttely tulee olemaan laskeva trendi ja vaihtuu monella takaisin tupakkaan.

Vierailija
11/30 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Born in Africa

Vierailija
12/30 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sähkötupakka tuoksuu sille, mitä siinä höyrytellään (siitä ei siis tule savua, vaan höyryä) Mulla esim. tuoksuu päärynä tällä hetkellä. Jatkossa, kun uusi tupakkalaki astuu voimaan , niin siinä saa tuoksua ainoastaan tupakka (siis valmisnesteissä).

Vierailija
13/30 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ainakaan sähkötupakka auta vaikka on nikotiininesteet, ilman niitä toki vieläkin vähemmän. Oon ostanu vermeet vielä oikein viimesen päälle ajatuksella "kyllä se varmaan paremmalla sähkötupakalla jossa on säätöjä onnistuu" vaan ei ole onnistunut. Suusumute tuntuu toimivan parhaiten mutta silläkin on ääretöntä taistelua tämä lopettaminen.

Vierailija
14/30 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta se tupakka ei tuoksu lainkaan!

Vierailija
15/30 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ei oo tehnyt röökin röökiä mieli,  kun siirryin sähkötupakkaan. Mulla vielä mieto nikotiini 6 mg. Poltin askin päivässä ja jos olin viihteellä, saattoi mennä 2 askia

Vierailija
16/30 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummon mielestä tupakka tuoksui hyvälle. Ei itse polttanut, mutta antoi mun polttaa.

Vierailija
17/30 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö. Vuosiin ei ole saanut nikotiininesteitä Suomesta, silti sähkötupakan käyttö kasvaa vaan. Nikotiininesteet tilataan verkkokaupasta ja on lisäksi paljon halvempaa kuin tavallinen rööki

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa tutustua tuohon uuteen tupakkalakiin. Kaikki sähkötupakkaan liittyvä etämyynti/osto, niin kotimaassa kuin ulkomailta kielletään kokonaan. Ainoastaan kivijalkakaupoista voi ostaa. Nikontiininestettä saa ostaa 10ml:n pulloissa max 20mg vahvuudella ja makuna saa olla ainoastaan tupakka. Veroja tuolle pullolle suunnitellaan 3€. Uuden tupakkalain kriteereitä täyttäviä höyrykkeitä on tällä hetkellä olemassa vain yksi ainoa malli. Kaikki luvat ja myyntisysteemien organisoiminen vie vähintään 6kk....  Höyrykkeitä ei saa mainostaa, niitä ei saa olla kaupassa esillä... Ja tuossa oli vasta alkua.

Vierailija
18/30 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nirppanokat joita tupakan suklainen tuoksu ei miellytä voivat ystävällisesti pakata kimpsut ja kampsut ja muuttaa vaikka keskelle korpea telttaan asumaan Färsaarille.

Vierailija
19/30 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei ainakaan sähkötupakka auta vaikka on nikotiininesteet, ilman niitä toki vieläkin vähemmän. Oon ostanu vermeet vielä oikein viimesen päälle ajatuksella "kyllä se varmaan paremmalla sähkötupakalla jossa on säätöjä onnistuu" vaan ei ole onnistunut. Suusumute tuntuu toimivan parhaiten mutta silläkin on ääretöntä taistelua tämä lopettaminen.

Mulla jäi tupakka pois ihan tarkoittamatta, kun ekan kerran kokeilin höyryttelyä. Yli 4,5 vuotta olen höyrytellyt, saas nähdä kuinka käy, kun noi omat nikotiinit loppuu.

Vierailija
20/30 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mutta se tupakka ei tuoksu lainkaan!

No tuoksuuhan (haisee) nimenomaan tupakka (syöpäkääryle) Höyrykkeiden nesteet saa tuoksua ja maistua tupakalle. Ja autenttista tupakkamakuakaan ei vielä ole pystytty jäljittelemään, joten mietin vaan, että kuka noista päättäjistä maistelee eri tupakat ja e-nesteet ja hyväksyy minkäkin tuhkakuppimaun lailliseksi.