Vieläkö kärsitään parveketupakoijista?
Ihmettelen naapuriani, joka on ketjupolttaja. Sieltä leijailee tupakansavu suoraan mun asuntoon, hänen parvekkeeltaan. Ihmettelen siis sitä että eikä hän ole kuullut sähkötupakoista??? Kröhii todella pahan kuuloisesti tupakkayskäänsä ja hajuhaitta mulle päin.
Pitäisikö sujauttaa joku sähkötupakkamainos postiluukusta samoihin aikoihin kuin päiväposti saapuu?
Kommentit (30)
Kyllä ne naapurit polttavat, tälläkin hetkellä tulee tupakan savu sisään. Kuumakin on, koska jos pidän ikkunoita tai parvekkeen ovea auki, savua tulee vielä enemmän sisälle. Yskin, vingun, on astma nimittäin. Pahoinvointi ja päänsärky on myös päivittäinen vieras. Oireet olisivat vielä pahemmat, jos pitäisin läpiä auki. Kiitos teille, jotka käytätte e-tupakkaa tms. En minä ilkeyttäni ole ajamassa parveke- yms tupakointikieltoja, vaan ihan terveyteni vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Laissa on vielä paljon korjattavaa. Ei mitenkään läpi, sama ois kieltää polttelemasta heinänkorsia.
Se laki meni läpi ja astuu voimaan 15.8. Joissain osissa on siirtymäaikoja vuoden loppuun, mutta lohduttomalta näyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laissa on vielä paljon korjattavaa. Ei mitenkään läpi, sama ois kieltää polttelemasta heinänkorsia.
Se laki meni läpi ja astuu voimaan 15.8. Joissain osissa on siirtymäaikoja vuoden loppuun, mutta lohduttomalta näyttää.
Neuvonantajan neuvonantaja voisi viestittää ettei allekirjoittaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ainakaan sähkötupakka auta vaikka on nikotiininesteet, ilman niitä toki vieläkin vähemmän. Oon ostanu vermeet vielä oikein viimesen päälle ajatuksella "kyllä se varmaan paremmalla sähkötupakalla jossa on säätöjä onnistuu" vaan ei ole onnistunut. Suusumute tuntuu toimivan parhaiten mutta silläkin on ääretöntä taistelua tämä lopettaminen.
Mulla jäi tupakka pois ihan tarkoittamatta, kun ekan kerran kokeilin höyryttelyä. Yli 4,5 vuotta olen höyrytellyt, saas nähdä kuinka käy, kun noi omat nikotiinit loppuu.
Hienoa että sulla on toiminut noin hyvin ja toivotan onnea matkaan jos tai kun lopetat nikotiinin. Mulle ei tosiaan toiminu ja olen rehellisesti kateellinen niitä kohtaan joilla sähkötupakka toimii :)
Jos viidestäkymmenestä yksi on se nirppanokka niin hän saa lähteä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne naapurit polttavat, tälläkin hetkellä tulee tupakan savu sisään. Kuumakin on, koska jos pidän ikkunoita tai parvekkeen ovea auki, savua tulee vielä enemmän sisälle. Yskin, vingun, on astma nimittäin. Pahoinvointi ja päänsärky on myös päivittäinen vieras. Oireet olisivat vielä pahemmat, jos pitäisin läpiä auki. Kiitos teille, jotka käytätte e-tupakkaa tms. En minä ilkeyttäni ole ajamassa parveke- yms tupakointikieltoja, vaan ihan terveyteni vuoksi.
Kyllä mä ymmärrän sua ihan hyvin, vaikkakin olen entinen(ja toivottavasti ei tuleva) tupakoitsija. Mä en vaan voi käsittää tuota sähkötupakkakielteisyyttä. Briteissäkin se hyväksyttiin tupakanvieroitustuotteeksi, mut täällä meidän pikku peräkylässä se on itse saatanasta, pahempi synti kuin tupakka. Pikkupiru kuiskii korvaan, että sähköröökistä ei hyödy tupakka- eikä lääketeollisuus tällä hetkellä. Raha se on, mikä puhuu.
Nämä on jotain Räsäsen aikaisen politiikan aloitteita. Kielletään kaikki, kohta et saa parvekkeella edes pieraista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se ei ole este, vain hidaste. Sale voi kieltäytyä kirjoittamasta ja se lakiesitys palautuisi takaisin käsittelyyn. Luultavasti se tulisi päätökseen ihan samanlaisena ja silloin ei Salen allekirjoitusta enää tarvita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se ei ole este, vain hidaste. Sale voi kieltäytyä kirjoittamasta ja se lakiesitys palautuisi takaisin käsittelyyn. Luultavasti se tulisi päätökseen ihan samanlaisena ja silloin ei Salen allekirjoitusta enää tarvita.
Mun mielestä tässä tahallisesti ilveillään presidentin oikeuksien kanssa. Presidentillä on oikeus allekirjoittaa, mutta on myös tietyissä tapauksissa velvollisuus olla allekirjoittamatta. Laki on hölmö. Sama olisi kieltää purukumin jauhaminen.