Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Noniin, päiväni meni melko huonosti, yritän ottaa iisisti ettei poisteta.

29.06.2016 |

Naapurin 55v hampaaton leidi konttasi oveni taa, rimputti ovikelloa hieman juovuksissa.
No sitten se pyysi tupakkia, ja viina, tarjosin, koska sisällä ei saa polttaa, pistin sen parvekkeelle, no siellä se katastrofi tapahtuikin, se kaato parvekepöydän(pitkä ja kapea neliönmallinen), niin että meni lasi rikki, tumpit lensi parvekkeelta alas, ja nainen maassa.
Nostin hänet ylös, kehotin jotta nukkuis pari tuntia sohvalla ennen kuin lähtee hoipertelee, mutta ei! halus kotiin, kaatu ja oksensi sitten lattialle. Osa 1
-IISAK SONNI

Nyt on maha täynnä

Kommentit (4)

1/4 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa 2. Koska kyseinen leidi ei halunnut jäädä sohvalle(ihan olis ollut turvallista ette tulis mitään vahinkoa kellekkään).

Hän konttas hissiin jonka oven avasin. Sanoi pärjäävänsä, jäin seuraamaan, hissi meni k-kerrokseen, eli joku muu tilas konttaavan naapurin sinne, tiedä sitten mitä sitten tapahtui.

-IISAK SONNI

Nyt on maha täynnä

2/4 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin episodin jälkeen kun pääsin eroon yhdestä hullusta, toinen(naisystäväni) paukuttaa viestiä että pitäis ajeluttaa sitä ostamaan ruohonleikkuri, no voi jeesus, ja olen kännissä, ei kiinnosta.

VIINAA KONEESEEN SANON MINÄ

-IISAK SONNI

Nyt on maha täynnä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua, ensimmäinen ketjus poistettiin, sitten tein "sonnin ketju poistettu :OOOO:

- ketjun!

Se lähti heti!

Kysyin oliko eukko valtaisa läski ja eikö se ole raskas roudattava.

4/4 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa se oli kuivan kesän orava, veikkaisin painoksi 40kiloa, haukkuu sonnia läskiksi, silti ollaan kavereita, vien sille viinaa+blissiä, se taas tarjoaa elämämkokemusta, ryyppykamuja, mutta ensimmäinen kerta kun mun oven taa tulee, toivon ettei tuu tavaksi.

Yleensä se pyytää mut sinne, nyt se ylittää rajojaan, näyttää majavaa, voi pyhä perse!

Se tuli teepaidassa ja pikkareilla, eieiei, en kiinnostu puumista.

Hei 55v akka ja 30v mies jolla kaunis naisystävä, juu ei.

Ihmeellisiä muuten nää poistot.

En panis edes maksusta äitiäni vanhempaa noitaa.

-IISAK SONNI

Nyt on maha täynnä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yhdeksän