Miksi miespuolinen työkaverini ei katso minuun päin?
Mikäköhän hänen ongelmansa on? Aamulla hoidimme yhden työjutun yhdessä ja hän punastui totaalisesti katsoessaan minua silmiin. Kun sitten muutamaa tuntia myöhemmin jatkoimme projektia, niin hän ei katsonut minuun päinkään vaan tuijotti huomiota herättävän epäkohteliaasti ulos ikkunasta koko sen ajan kun puhui minulle. WTF? Oli todella lähellä, etten sanonut hänelle siitä, en nimittäin kenenkään muun kanssa ole koskaan törmännyt noin epäkohteliaaseen käytökseen.
Välillä olen miettinyt voiko hän olla minuun ihastunut, mutta hänen käytöksensä on niin kummallista, enkä ota hänestä mitään selkoa. Mitenköhän tuollaisen työkaverin kanssa kannattaa toimia? Hän on varmaan tyytyväinen, jos pysyn hänestä kaukana, kun hän ei kerran halua minua katsella? Hänen välttelynsä on vaan hankalaa, kun joudumme väkisin työskentelemään yhdessä.
Kommentit (33)
Anna toisen katsoa vaikka sitten ikkunasta, jos häntä ahdistaa sinun lähelläsi oleminen. Voihan se ihastuksesta johtua, tai sitten on muutenvaan erittäin antisosiaalinen, ja silmiin katsominen on aika intensiivistä muutenkin.
En itse ottaisi tuota mitenkään henkilökohtaisen loukkaavasti, työtähän te olette vaan siellä tekemässä, molemmilla omat elämät sitten työn ulkopuolella.
Vierailija kirjoitti:
Itse joskus katson naisista hieman ohi jos tiedän että muuten katseeni osuisi rintavakoon. Teen tämän ihan kunnioituksesta ja en tiedä huomaako nainen tätä, koska kohdistan kuitenkin välillä katseen silmiin.
Tuo nyt on varmaankin ihan normaalia. Tämä työkaverini seisoi tyyliin suoraan selkä minuun päin ja tuijotti vaan ikkunasta. Jos pidätte jotain ärsyttävänä tai vastenmielisenä niin käyttäydyttekö noin? Itse olen niin peruskohtelias ihminen, että katson kaikkia ihmisiä silmiin heille puhuessani. Ehkä hän halusi vaan viestiä, että ei haluaisi olla seurassani, jos ei olisi aivan pakko. Asia hoitui ainakin normaalia nopeammin, koska minua alkoi ärsyttää puhua selälle..
Ap
Nimenomaan. En vaan tajua mitä hän punasteli sitten aamupäivällä katsoessaan minua silmiin. Jotenkin tuntuu, että hänen on hankalaa olla seurassani. Muut ihmiset kyllä katsovat normaalisti minuun päin enkä ainakaan tiedä minulla olevan mitään iljettävää piirrettä. Jotkut ovat jopa nätiksi joskus väittäneet.
Ap
Eihän sitä nykyään uskalla päinkään katsoa, kun syytetään seksuaalisesta häirinnästä ja muusta kiusaamisesta puhumattakaan. Ihmiset on itsekyydessään ennemmän kuin vaihoharhaisia. Sinäkin haluat, että joukolla komppaamme kuin tuo mies on niiiiiiiiiiiiiin ihastunut sinuun.
Vierailija kirjoitti:
Nimenomaan. En vaan tajua mitä hän punasteli sitten aamupäivällä katsoessaan minua silmiin. Jotenkin tuntuu, että hänen on hankalaa olla seurassani. Muut ihmiset kyllä katsovat normaalisti minuun päin enkä ainakaan tiedä minulla olevan mitään iljettävää piirrettä. Jotkut ovat jopa nätiksi joskus väittäneet.
Ap
Joo joo on se rakastunut.<3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Joo joo on se rakastunut.<3
Joo, en todellakaan usko, että on rakastunut. Itse en ainakaan pystyisi olemaan noin tyly ihmiselle, josta välittäisin. Sen takia toivoinkin saavani täältä jonkun järkevän selityksen..
Ap
Katsooko hän muita naisia? Voi olla, että hän on lukenut tätä palstaa ja tietää, ettei naisia sovi katsoa.
Jos yrittää taistella tunteitaan vastaan, niin on siksi tyly? Ehkä aamun punastuminen sai hänet nolostumaan, ja yrittää saman toistumista välttämällä katsekontaktia.
Love is in the air ;).
Tuskin joudutte ihan jatkuvasti työskentelemään tiiviisti yhdessä; ei sellaista työpaikkaa olekaan. Olisiko mahdollista että pyytäisit siirtoa toiselle osastolle tms.?
Luultavasti on ujo/jännittäjä ja häntä ahdistaa koska näytät tyttöystävämateriaalilta. Puhun kokemuksesta.
Ehkä sun kasvoilta paistoi niin syvä inho, että punastui eikä uskalla enää katsoa sua. Ootko jotenki erityisen päällepäsmäri ja tyly
Jos hän aamulla punastui siksi, kun oli sinulta salaa katsellut esimerkiksi rintojasi ja persettäsi ja sitten kun katsoi sinua silmiin, niin häntä rupesi hävettämään tyyliin "entä jos se huomasi äsken kun vilkaisin paidan sisään!". Minulle on tullut joskus tuollainen reaktio kun olen joskus sattunut katsomaan jotain naista, ja sitten tämä katsookin minuun. En siis julkeasti kyylää naisia ja naisten perseitä ja tissejä, osaan kyllä käyttäytyä. Muutama viikko sitten olimme ulkona kaveriporukalla ja meidän seuraamme liittyi eräs tuntemamme viehättävä nainen, ja hän istui lähelläni ja hänellä oli kohtalaisen avonainen paita yllään kun oli lämmin ilma. Kun puhuin hänelle, pidin katseeni tiukasti hänen kasvoissaan, vaikka rintavakoa näkyi reilusti. Kyllä siinä sai keskittyä ihan oikeasti, että ei tökerösti tuijota ja nolaa itseään.
Vierailija kirjoitti:
Mimmoinen cleavage sulla on? Jos pelkäsi vilkaisevansa sinne.
Oli peittävä paita päällä ja olen hänelle aina ystävällinen, joten inho ei voinut kasvoiltani millään paistaa..
Ap
Oletko varma, ettei sinusta liiku mitään noloja juttuja tai ikäviä juoruja...?
Vierailija kirjoitti:
Katsooko hän muita naisia? Voi olla, että hän on lukenut tätä palstaa ja tietää, ettei naisia sovi katsoa.
Mielestäni normaalisti joo. Hän käy myös juttelemassa muille naispuolisille työkavereillemme, minun luokseni hän ei juurikaan tule..
Ap
Itse joskus katson naisista hieman ohi jos tiedän että muuten katseeni osuisi rintavakoon. Teen tämän ihan kunnioituksesta ja en tiedä huomaako nainen tätä, koska kohdistan kuitenkin välillä katseen silmiin.