Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Löydät maastokätköstä 100 000 euroa. Pidätkö rahat vai palautatko?

Vierailija
29.06.2016 |

Jos päätät pitää rahat, miten käyttäisit ne? Itse pitäisin rahat hetkeäkään miettimättä. Olisi toki vaikeampaa keksiä, mitä rahoilla tekisi, koska pankkiin ei voi viedä kuin ehkä muutaman hassun tonnin ilman lisäselvityspyyntöjä. Myöskin autoliikkeet yms. ovat velvollisia ilmoittamaan suurista käteisostoista eteenpäin.

Mutta ruokaa ja päivittäisiä menoja tuolla voisi maksella, ja silloin tällöin voisi pitää (vaikka leikisti) kihlajaiset tai järjestää häät ja viedä niiden siivellä sitten esim. kymppitonnin rahaa pankkiin.

Mitä sinä tekisit?

Löydät maastokätköstä 100 000 euroa. Pidätkö rahat vai palautatko?

Vaihtoehdot

Kommentit (61)

Vierailija
61/61 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yltiörehellinen nainen, mutta en tiedä mitä tekisin tuossa tilanteessa. Varmaan yrittäisin kuitenkin pitää ne, koska saisin vihdoin ostettua kropan kuvauksia. Mutta luulenpa, että mulle jäisi asiasta niin huono fiilis, että veisin ne poliisille myöhemmin. En tiedä. 

Toisaalta olen niin stanan pettynyt tähän yhteiskuntaan kaikkinensa, että ei edes välttämättä tulisi huono mieli enää. Varsinkin kun ne rahat olisi ilmiselvästi rikollisten rahoja, eikä niille tavallaan ole omistajaa jolle palauttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi seitsemän