Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuttava lähtee miehensä kanssa kaksin kolmeksi vuorokaudeksi Tallinnaan.

Vierailija
29.06.2016 |

Ja lapset jää mummolaan. Saahan sitä toki kaksin miehen kanssa reissata mutta kaikki rahat menevät tähän reissuun eivätkä lapset pääse kesällä mihinkään. Onko oikein?

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On oikein.jos vanhemmat ei saa koskaan laatuaikaa niin käy niinkuin minulla ja ex vaimolle.

Vierailija
2/43 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedät, että KAIKKI rahat menevät?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väääärin !!!! Hirttolavalle koko sakki !!!

Vierailija
4/43 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne lapset vielä kerkeää reissuun mukaan, Jos on pieniä niin ymmärrän ihan täysin.

Vierailija
5/43 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääseehän ne mummolaan.

Vierailija
6/43 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketkä hankkii rahat (eli vanhemmat), päättävät myös miten niitä käytetään.

Vierailija
7/43 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerkeää ne lapset reissata myöhemminkin. Lapsena on kiva olla mummolassa, se mahdollisuus ei ole ikuinen.

Vierailija
8/43 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän alle kouluikäiset pääsevät kesällä laivalle, eläintarhaan, johonkin puuhapuistoon ja mökkeillään. Eipä siinä sitten jää rahaa kahden lomailla. Perheenä mennään, kun kerran ollaan lapsia haluttu. Ehkäpä sitten kun eivät enää halua lähteä vanhempien kanssa.

Vierailija
9/43 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen sika ja lähden itse reissuun. Mies ja muksut jää ilman reissua. Hyi mua

Vierailija
10/43 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tää asia ylipäätään sinulle kuuluu? Kateus paistaa läpi. Hanki oma elämä!

Vierailija
11/43 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on ihan pienet lapset, kuten oletan, niin se mummolaan pääsy on heille luultavasti kiva ja riittävä elämys. Mummolasta ehkä tekevät pikku retkiä.

Ja, AP, lähde sinäkin jonnekin. Parin päivän matka tekee sinulle hyvää.

Vierailija
12/43 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi asia mua aina jaksaa ihmetyttää: kuinka tarkkaan av:llä ollaan perillä tuttavien yksityisasioista, jopa siitä, paljonko näillä on rahaa käytössään.

Vierailija
13/43 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin voivien lasten takana ovat hyvin voivat vanhemmat. Jos vanhemmat tarvitsevat tuon voidakseen hyvin, niin tuntuu ihan oikealta.

Ei se mikä minulle tai meidän perheellemme sopii sovi välttämättä muille.

Vierailija
14/43 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ne lapset ei halua edes minnekään...

Vierailija
15/43 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienille lapsille voi järjestää reissuja metsiin ja puistoihin, rakentaa majaa heidän kanssaan, käydä kirjastoissa lukutunneilla, käydä ilmaistilaisuuksissa - eikä maksa mitään. Ei lapsille tarvitse aina keksiä maksullista ohjelmaa. Tärkeintä on, että heidän kanssa ollaan, kuulumisia kysellään

ja tehdään yhdessä vaikka mustikkamössöä. Mutta kyllä vanhemmat tarvitsevat joskus hieman yhteistä laatuaikaakin.

Vierailija
16/43 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset pääsevät mummolaan. Win-wn-win -tilanne kaikin puolin.

Vierailija
17/43 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

erotulee kirjoitti:

On oikein.jos vanhemmat ei saa koskaan laatuaikaa niin käy niinkuin minulla ja ex vaimolle.

Asiasta vähän ohi, mutta itse en olisi edes mennyt sellaisen miehen kanssa naimisiin, joka olisi ottanut eron, jos ei pääse kolmen päivän Tallinan reissulle.

Elämässä on monenlaista vastoinkäymistä ja jos lähtee häntä koipien välissä karkuun inisten, kun ei päässyt vaimon kanssa Tallinnaan, kun lapset oli pieniä, miten kestäisi isommat vastoinkäymiset.

Vierailija
18/43 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi asia mua aina jaksaa ihmetyttää: kuinka tarkkaan av:llä ollaan perillä tuttavien yksityisasioista, jopa siitä, paljonko näillä on rahaa käytössään.

Mä oon tiennyt seinänaapurin raha asiat paremmin jo vuosia kuin rouva siellä. Syystä, että siellä mies puhuu paljon pihalla puhelimessa ja kovaan ääneen.

Rahat niiltä on nyt loppu, mutta mies järjestelee lainoja par aikaa, että rouva pääsee Kroatiaan.

Vierailija
19/43 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohis, mutta kun joku teistä menee Tallinnaan, kannattaa käydän uudellaKalamajan alueella. Mahtava, kilsa satamasta.

Vierailija
20/43 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset saavat olla kesällä muutaman päivän mummolassa ja kerrankin ilman vanhempia, eikä heitä raahata karaokelaivalle ja meripihkakauppoihin. Onpa törkeetä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme neljä