Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En kehtaa mennä rannalle näillä imetetyillä riipputisseillä :(

Vierailija
29.06.2016 |

Jäljellä vain nahka. Kuppikoko pieneni ceestä beehen imetyksen jälkeen. Rintaliivit pitää olla tosi topatut että täyttyy kuppi, bikineitä en oo löytänyt sopivia ja tarpeeksi topattuja. Itku tuli kaupan sovituskopissa, ei näillä kehtaa enää edes uimaan mennä. Jos pienennän vielä kuppikokoa, se näyttää todella naurettavalta koska olen harteikas ja kupit tulee tuohon keskelle kehoa eikä ylety kainalon lähellekkään. Silikonit tuntuu ainoalta ratkaisulta tällä hetkellä mutta otan ne vasta kun kaikki lapset on tehty, jos otan. Saako e-pillereillä rinnat kasvamaan? Nyt kaikki vertaistuki ja ratkaisut esiin! Tiedän että oon arvokkaan työn tehny rinnoillani mutta se ei vähennä sitä tosiasiaa että nämä läpyskät on nyt kamalat ja epäkäytännölliset!

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee jaloilla kuitenkin tai jos on kaukana niin ota vaikka pyörä. Mutta ei tuohon nyt taas pysty oikein samastumaan, jos itse ei ole koskaan yltänyt edes beehen.

Vierailija
2/35 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä mene rannalle! 

Sillähän asia on kunnossa. Menet sitten silareiden kanssa joskus tulevaisuudessa. 

Mutta saa kohottavia ja topattujakin yläosia, jos on tärkeä päästä rannalle. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitapa nyt kuvia kehiin niin tuumaillaan porukalla että kannattaako asiasta huolestua...

Vierailija
4/35 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs imetit? Ei ole mikään pakko.

Vierailija
5/35 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun pitää lihottaa muutama kilo niin tulee tisseihin täytettä.

Vierailija
6/35 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin et kai sä tissiä mee rannalle näyttämään. Toisinnakin. Ei kai rinnat ny ole käytännölliset koskaan :D varsinkaan silikoniset?

Laita fikeet bikiniin jos häiritsee, jos olet sporttinen ja uit paljon niin teippaa. Jollekin olet ruma tai kaunis olit sitten mitä vaan mutta hämmästyisit kun tietäisit miten vähän sinua ajatellaan.

Vierailija
7/35 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti miksi on niin tärkeäö, miltä näytät.Elämässä on paljon kunnioitettavampiakin asioita kuin rintojen ulkonäkö.

Vierailija
8/35 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetän sulle postissa f-kupit ja vaihdan ilomielin noihin!

Vierailija
9/35 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensinnäkin et kai sä tissiä mee rannalle näyttämään. Toisinnakin. Ei kai rinnat ny ole käytännölliset koskaan :D varsinkaan silikoniset?

Laita fikeet bikiniin jos häiritsee, jos olet sporttinen ja uit paljon niin teippaa. Jollekin olet ruma tai kaunis olit sitten mitä vaan mutta hämmästyisit kun tietäisit miten vähän sinua ajatellaan.

Epäkäytännölliset siksi koska löröt tissit ei pysy liiveissä vaan valuu sivuista ulos jos makaa kyljellään. Jos makaa selällään, ne vastaavasti valuu kaula-aukosta niin että nännit jotka nekin on pysyvästi kovana, törröttää näkyvästi.

Vierailija
10/35 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kehtaan, vaikka on 30 kg ylipainoakin, paljon raskausarpia, iso arpi onnettomuudesta rinnan ja vatsan poikki, H-kupin riipparit. En mene rannalle näyttäytymään eikä ole mitään väliä ämiltä näytän.

Vierailija
11/35 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieti miksi on niin tärkeäö, miltä näytät.Elämässä on paljon kunnioitettavampiakin asioita kuin rintojen ulkonäkö.

Haluaisin näyttää siltä kun en olisi koskaan synnyttänyt. Kun joku katsoo minua ja ajattelee että ompas hyvä perse, mutta harmi kun tissit on olemattomat. Olen siis hyvässä kunnossa mutta tissejä ei voi edes treenata kiinteäksi..

Vierailija
12/35 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No älä laita bikineitä, laita joku vähä peittävämpi kokouikkari, problem solved? Rinnat kyllä monilla jonkun verran palautuu kiinteämmiksi, kun imetyksen lopettamisesta on kulunut pitemmästi aikaa. Ei siellä uimassa kukaan sun tissejä katsele, ainoa ketä ne häiritsevät, olet sinä itse, jos annat asian häiritä. Ne on kuitenki vaan tissit, paljo helpompaa on että tissit roikkuu, kun vaikka että naama roikkuis! :D Itselläni on todella, siis todella ongelmalliset tissit, pitkät ja roikkuvat sekä isot. Käytännössä tästä seuraa se, että sopivia liivejä on äärimmäisen hankala edes löytää, tai ainakin ne maksaa suunnilleen kultaa ja mirhamia. Mutta siltikin, paljon suurempiakin murheita on, kuin tissit.

Vierailija
13/35 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin näyttää siltä kun en olisi koskaan synnyttänyt. Kun joku katsoo minua ja ajattelee että ompas hyvä perse, mutta harmi kun tissit on olemattomat. Olen siis hyvässä kunnossa mutta tissejä ei voi edes treenata kiinteäksi..

Kuulostaa surulliselta. Miksi haluat näyttää siltä, ettet ole synnyttänyt?

Vierailija
14/35 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa surulliselta. Miksi haluat näyttää siltä, ettet ole synnyttänyt?

Kotiäidithän on aina kulahtaneita ja itsensäunohtaneita ;) vartaloni on aina ollut kaunis ja sitä oon kehuttu, pidän sen kunnossa nytkin vaikka lapsiluku kasvaa, tunnen itseni kauniiksi ja hyvinvoivaksi, nuo rinnat vaan nyt harmittaa.

Vierailija
15/35 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ap miten heikko itsetuntosi on! Minä olen imettänyt yhteensä 7v elämästäni ja jäljellä on a-kupin nahkaläpyskät mutta silti menen rannalle enkä jaksa häpeillä rintojani tai raskausarpiani tai pömpöttävää mahaani. Ei ne sun rinnat siellä jaksa ketään niin paljoo kiinnostaa että kannattais asialla erityisemmin päätä vaivata!

Vierailija
16/35 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Push upit

Vierailija
17/35 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on lähes sama! Kun hedelmöitin vaimoni raskaaksi, niin palleistani tuli kauheat riippupallit. Aikaisemmin täyteläisen kiinteät ja pyöreät pussit ovat muuttuneet ilmassa heiluviksi venyneiksi hernepusseiksi. En kehtaa rannallekaan mennä, kun jos pallit sattuvat valahtamaan lahkeesta näkyville. Jollain rouvaihmisellä voi silloin päästä oksennus. 

Vierailija
18/35 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulis victoria's secretiltä saavan kunnon push up bikinit, joilla rinnankoko kasvaa vähintään 2 kuppia.

Vierailija
19/35 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kuvittelet että joku sinua siellä katsoisi? 

Vierailija
20/35 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että jäät himaan. En halua nähdä nuo sun rumat tissit!