Raskaustestin tulkitsemisesta
Kommentit (4)
Minä en voi ymmärtää, miten sen testin tulkitseminen voi olla niin vaikeaa. Lukekaa ohjeet ja uskokaa niitä! Elämästä saa hankalaa, kun sitä oikein yrittää!
Tarkoitan, että jos on raskaana (alussa, mutta ei nyt ihan ekoja päiviä kun menkkojen pitäisi alkaa), niin näyttääkö testi yhtä vahvan viiva kuin kontrolliviiva vai voiko se olle tuollainen kuvaamani selvärajainen toiselta puolelta ja toiselta taas himmeämpi? Jos siis kaikki kunnossa.
ap
Mulla ei ole koskaan viiva ollut yhtä vahva kuin kontrolliviiva. Joskus se on ollut sellainen, että hyvä kun olen sen nähnyt (ja miehellä tarkastuttanut). Raskaana olen ollut ja pysynyt sekä kaikki ollut kunnossa.
Vastasin ehkä vähän turhan kärkkäästi, mutta kun välillä vaan tuntuu, että kukaan ei luota ohjeisiin tai ammattilaisten neuvoihin, vaan tullaan täältä kyselemään "oikeita" ohjeita.
Hyvää odotusta!
Kertokaapa kaikki, jotka tehneet positiivisen raskaustestin. Tuleeko viivasta yhtä vahva, kuin kontrolliviiva jos raskaana ollut jo jonkin aikaa? Ei siis heti silloin, kun menkkojen pitäisi alkaa. Minulla viivan vasemmanpuoleinen laita on tosi tumma, mutta oikeallepäin viiva vaalenee huomattavasti. Olen testannut Prediktorilla ja GlearBluella. Pelottaa, että menee kesken.