Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

20-24-vuotiaana ensimmäisen lapsen saaneet.

Vierailija
28.06.2016 |

Mikä sai päätymään siihen ratkaisuun, että ryhdyt teiniäidiksi? Pelkäsitkö missään vaiheessa, että sinut leimataan huonoksi äidiksi ikäsi takia? Jotkut kun saattavat suhtautua negatiivisesti teiniäiteihin.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli 20-vuotias ei ole teini, kuten hyvin tiedät.

Vierailija
2/12 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleenkin. 20-24 on nuori kyllä. Ei TEINI

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

20-24 vuotias ei ole teini. Teini-sana tulee lukujen 13–19 englanninkielisestä loppuosasta -teen (thirteen, fourteen jne.)

Vierailija
4/12 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän siinä mitään ehtinyt miettiä, kun kännissä yhdenillanjutulle pamahdin paksuksi. Tämänhän sä halusit kuulla? :D

Oikeasti en pelännyt, koska todellisuudessa aloittajan kaltaisia sekopäitä tulee vastaan äärettömän harvoin ja lähinnä työn puolesta tietyillä aloilla.

Vierailija
5/12 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kylläkin vasta raskaana, mutta ikää 22v. Enkä koe olevani teiniäiti.. Olen ollut lapsen isän kanssa 15 vuotiaasta, meillä on omakotitalo, mies vakityössä, lemmikkejä.. Ollaan odotettu oikeaa hetkeä lapsen hankkimiseen jo pitkään ja viime syksynä jätettiin ehkäisy pois. Mulle on ihan sama mitä ihmiset ajattelevat, mutta tiedän, että tulemme olemaan lapselle hyvät vanhemmat ja se riittää. En usko, että iällä on suurta merkitystä, vaan elämäntilanteella. 

Vierailija
6/12 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

20-24-vuotiaat äidit eivät ole teiniäitejä.

Vierailija
7/12 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sait, mitä haitkin :)

Vierailija
8/12 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provoahan tämä suorastaan huutaa, mutta ei. En ole teiniäiti enkä koe itseäni huonoksi äidiksi, vaikka lapsen sain 23-vuotiaana.

Olen ollut lapsen isän kanssa on onnellisesti 5 vuotta yhdessä, joista kihloissa nyt 2,5 vuotta. Kummallakin on vakituiset työpaikat. Mies ammattikoulun käynyt, minulla amk-tutkinto. Oma asunto. Hyvät suhteet perheisiin ja ystäviin. Terveelliset elämäntavat. Lapsi 1-vuotias nyt.

En ymmärrä, miten joku voi ajatella, että nuori äiti olisi huono äiti. Minä en ainakaan usko siihen, että olisin pojalleni milläänlailla parempi äiti, jos olisin odottanut pari vuotta hänen syntymäänsä. Meillä oli sopiva ajankohta lapselle nyt ja hänellä on turvallinen ja rakastava perhe.

Vierailija
9/12 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustapa tuli sitten vielä leskiäitikin.

Vierailija
10/12 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teini on 13-19 v. Olin 21v, kun esikoinen syntyi. Naimisiin menimme mieheni kanssa puoli vuotta ennen raskaaksi tuloa. Vauvakuume kova enkä pelännyt mitään.

Vierailija
11/12 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

urpo hei haloo kirjoitti:

20-24 vuotias ei ole teini. Teini-sana tulee lukujen 13–19 englanninkielisestä loppuosasta -teen (thirteen, fourteen jne.)

Itseasiassa sana teini ei tule englanninkielen -teen-päätteestä, vaan teini on alunperin suomen kielessä tarkoittanu 16-22-vuotiasta opiskelijaa.

Vierailija
12/12 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

urpo hei haloo kirjoitti:

Itseasiassa sana teini ei tule englanninkielen -teen-päätteestä, vaan teini on alunperin suomen kielessä tarkoittanu 16-22-vuotiasta opiskelijaa.

Teini-sanalla on nuo kaksi merkitystä, kyllä. Nykyisin teiniä käytetään lähes poikkeuksetta tarkoittamaan 13-19-vuotiaita. Koskahan tuota toista merkitystä on viimeksi käytetty, muuten kuin av:lla pätemiseen? Ehkä joskus Teiniliiton aikoihin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yhdeksän