Onko outoa jos menen käymään töissä, vaikka olen lomalla?
Olen ollut kaksi päivää lomalla. Onko outoa, jos menen huomenna töihin? Menisin klo 9 niinkuin aina ja lähtisin klo 15. Voisin käydä syömässä ja kahvilla. En ole ihan varma kyllä onko ruokala auki, jos kaikki on lomilla.
Kommentit (24)
Ei noin voi tehdä. Eikö sinulla ole muuta elämää kuin työ?
Korkein aika hakea jotain muuta sisältöä elämääsi.
Koko päivän kestävä visiitti ehkä vähän outoa. Mä olen kerran käynyt lomani aikana duunissa katsomassa yhden uuden laitteen asennusta, mutta sekin sattui pyörälenkin varrelle ja sattumalta huomasin asennusfirman auton duunin pihalla. Muuten ei kyllä tulisi mieleenkään käydä. On mulla lomalla parempaakin tekemistä.
No kuinka pitkäksi aikaa voi mennä käymään töissä? Ajattelin käydä syömässä ja kahvilla jos ruokala on auki. Lounas on klo 11-12 ja kahvi 13.30. Voinko olla töissä klo 11-14?
Kaksi päivää lomalla ja jo tarvetta päästä töihin. :) Itsellä ei tulisi kyllä mieleenkään mennä, toki jos ruokalaan voi mennä kuka vaan. Mutta että tuhlaisin kauniin kesälomapäivän töissä oleiluun, niin ei tulisi mieleenkään. Vaikka olisi tylsää niin mieluummin, vaikka makaisin pihalla x-asennossa.
Mitä sinä siellä teet? Etkö luota, että toiset osaavat tuurata sinua loman aikana? Eiköhän siellä toisilla ole sen verran hommaa, että eivät ehdi seurustella lomalaisten kanssa.
Tuosta muuten toiset saavat sen fiiliksen, että sinulle on ihan sama, mihin aikaan lomassi vietät. Joku heinäkuulle loman tahtonut, mutta syyskuulle saanut voi tykätä kyttyrää.
Vierailija kirjoitti:
No kuinka pitkäksi aikaa voi mennä käymään töissä? Ajattelin käydä syömässä ja kahvilla jos ruokala on auki. Lounas on klo 11-12 ja kahvi 13.30. Voinko olla töissä klo 11-14?
Varmasti voit. Tuskinpa sua kukaan sieltä poiskaan ajaa. Mutta herää kysymys, että miksi ihmeessä haluat lomalla viettää aikaa töissä?
Miksi? Riippuu ihan syystä miks sinne menisit.
Vierailija kirjoitti:
Mitä sinä siellä teet? Etkö luota, että toiset osaavat tuurata sinua loman aikana? Eiköhän siellä toisilla ole sen verran hommaa, että eivät ehdi seurustella lomalaisten kanssa.
Tuosta muuten toiset saavat sen fiiliksen, että sinulle on ihan sama, mihin aikaan lomassi vietät. Joku heinäkuulle loman tahtonut, mutta syyskuulle saanut voi tykätä kyttyrää.
Söisin lounasta ja katselisin paikkoja. Sitten joisin kahvit. Kävisin välillä pihalla jos on kiva ilma. Ap
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mitään tekemistä kotona. En jaksa siivota. Ei ole myöskään ruokaa, koska minun veli on kanssa lomalla ja pääsee tuomaan ruokaa vasta perjantaina. Ap
Vierailija kirjoitti:
Meidän töissä kaikilla on lomat nyt. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Söisin lounasta ja katselisin paikkoja. Sitten joisin kahvit. Kävisin välillä pihalla jos on kiva ilma. Ap
En tiedä minkä tyyppisessä työssä olet mutta eikö niitä paikkoja voi katsella työaikana? Kuulostaa jotenkin siltä, että työ on kaikki kaikessa sinulle. Nyt on ehkä korkea aika kehittää sitä elämää myös töiden ulkopuolelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syö lounasta jossain muualla, juo kahvit jossain kahvilassa, katsele uusia paikkoja ja käy ulkona muualla, kun on kiva ilma. Jos olet töissä muotiputiikissa ja trendibaarissa, tuo voisi vielä mennä, mutta muualla aiheuttaa kummastusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mitään tekemistä kotona. En jaksa siivota. Ei ole myöskään ruokaa, koska minun veli on kanssa lomalla ja pääsee tuomaan ruokaa vasta perjantaina. Ap
Siis mitä??? No nyt ylös sieltä sohvalta ja kauppaan. Olet oikea laiskamatojen kuningatar.
Miksi ihmeessä työpaikalla olisi ruokaa tai kahvia, jos kaikki ovat lomalla?
Kävi jotenkin aina lomatuuraajana sääliksi kesäduunipaikan vakkarifabut, jotka lomallakin tulivat välillä työpaikalle (kaljapäissään) pyörimään. Ei niillä varmaan mitään parempaakaan tekemistä ollut eikä oikein muita kavereita kuin työpaikalla. Noh, parempi sekin kun että välillä näki niitä jossain ostarin spurguporukassa keskellä päivää ympärikännissä. Ihan hauskoja ukkoja kumminkin eivätkä koskaan itse työntekoa haitanneet.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä työpaikalla olisi ruokaa tai kahvia, jos kaikki ovat lomalla?
Meidän töistä vain kaikki on lomalla. En tiedä muista paikoista koska ovat lomassa. Sitä tässä mietin jos voisin mennä katsomaan onko ruokala auki? Vai olisko outoa? Ja miten pääsen sisään töihin jos ovi on kiinni eikä siellä ole ketään? Ap
Minkä IHMEEN takia menisit töihin!? Mut hei onks Porvoossa hyvä ilma?
Syöt ja juot kahvia 6 tuntia? On outoa, jos ei muuta puuhaa lomalla ole.