Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tyttären poikaystävä katsoi vierestä kun hakkasin polttopuita mökillä juhannuksena

Vierailija
28.06.2016 |

Laski kyllä pisteet aivan nolliin. Makoilivat siinä laiturilla, kun aloin tekemään polttopuita saunan lämmittämiseen.Ajattelin että poika tulisi tietysti ehdottamaan, että hän voisi jatkaa polttopuiden tekoa, mutta näin ei käynyt. Millainen vässykkä katselee vierestä kun melkein 5-kymppinen nainen hakkaa polttopuita eikä tarjoudu auttamaan?? Toivottavasti tyttäreni järkiintyy ja jättää tuollaisen vätyksen!!

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huh huh.. Eipä ole nuoret miehet enää Miehiä niin kuin ennen. Jos sota syttyisi pakenisivat varmasti Ruotsiin!

Jaa. Tuskinpa olisi av-mammoistakaan rintamalotiksi, kun edes kanamunan keittäminenkään ei onnistu ilman av-palstan ohjeita. Liittyi aloitukseen muuten millä tapaa?

Siten että miehet ovat nykyisin pehmeitä.

Entäs naiset? Onnistuuko viljelyshommat, lehmien lypsy, huovutus? Pesukoneen napin painamisesta itketään mammapalstalla. Millainen velliperse nykynainen on mielestäsi?

Ja naiset ja feministit ovat itse miesten kuohitsemisen aikaan saaneet.

Vierailija
42/48 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huh huh.. Eipä ole nuoret miehet enää Miehiä niin kuin ennen. Jos sota syttyisi pakenisivat varmasti Ruotsiin!

Jaa. Tuskinpa olisi av-mammoistakaan rintamalotiksi, kun edes kanamunan keittäminenkään ei onnistu ilman av-palstan ohjeita. Liittyi aloitukseen muuten millä tapaa?

Siten että miehet ovat nykyisin pehmeitä.

Entäs naiset? Onnistuuko viljelyshommat, lehmien lypsy, huovutus? Pesukoneen napin painamisesta itketään mammapalstalla. Millainen velliperse nykynainen on mielestäsi?

Ja naiset ja feministit ovat itse miesten kuohitsemisen aikaan saaneet.

Naiset tekee nykyään niin paljon metatyötä, etteivät muuhun ennätä. Oikea suururakka!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas sanoin tyttären poikaystävälle, että et mene polttopuita hakkaamaan, koska minä teen sen ja nautin suunnattomasti pöllien halkaisemisesta. Nuorisolle riittää, että kantavat klapit saunalle.

Vierailija
44/48 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olisin varmaan katsellut ihmeissäni vieressä, jos anoppi olisi alkanut hakata puita juhannusaattona ja vain yhdeksi saunakerraksi. Älytöntä näpertämistä.

Vierailija
45/48 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö tajua että miehet eivät lue ajatuksia telepattisesti vaan heille pitää kertoa se mitä haluat/ajattelet. Etkai vain nyt oikeasti kuvittele että miehet voivat tietää mitä ajattelet jos et sano sitä ääneen. Vai kuinka monen ihmisen toiveet sinä olet lukenut telepaattisesti? Miksi et vain pyytänyt apua jos noin kauheeta on?Ja entäpä jos poikaystävä ajatteli että teet sen mielelläsi ja et kaipaa apua? HERÄTYS!!

Vierailija
46/48 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja onko joku 2-kymppinen jamppa välttämättä koskaan hakannut polttopuita? Mä päälle 5-kymppisenä naisena kyllä käytän kirvestä mielummin itse kuin katselisin huolissani, ettei vaan vävyntekele kokemattomuuttaan loukkaa itseään.

Vierailija
47/48 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laski kyllä pisteet aivan nolliin. Makoilivat siinä laiturilla, kun aloin tekemään polttopuita saunan lämmittämiseen.Ajattelin että poika tulisi tietysti ehdottamaan, että hän voisi jatkaa polttopuiden tekoa, mutta näin ei käynyt. Millainen vässykkä katselee vierestä kun melkein 5-kymppinen nainen hakkaa polttopuita eikä tarjoudu auttamaan?? Toivottavasti tyttäreni järkiintyy ja jättää tuollaisen vätyksen!!

Naapurissa asui teinipoika(luulin alkuun sitä tytöksi)jota ei näkynyt kertaakaan lumitöissä kun tuli kasojen takaa ensimmäisenä kotiin,tuskin sai aikaan mitään muutakaan.

Vierailija
48/48 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätkä kiimasena mietti pillun saantia ja lirkutti tyttärellesi. Ei ihme ettei edes tajunnut muihin hakkaavan halkoja, saati sitten kaipaavan huomiota😉.