Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaverit kateellisia kauneudesta

Vierailija
28.06.2016 |

Ei ole tarkoitus nyt tässä ketjussa kehuskella omalla ulkonäölläni mutta kyllä olen omasta mielestäni keskivertoa kauniimpi. Mulla on pitkät vaaleat hiukset, treenattu ja siroluinen kroppa, muhkeat huulet, korkeat poskipäät, pieni nenä jne. Tykkään meikata ja laittautua hienoihin vaatteisiin jos lähdetään ulos.

Kaikki kaverini ovat vähän semmoisia että eivät laittautumisesta niin piittaa. Ylipainoa, aknea, ei meikkiä ja hienoonkin baariin helsingissä mennään vaatimattomasti tennareissa ja farkuissa, itse tykkään pukea mekon ja korkokengät vaan koska itse tykkään käyttää sellaisia vaatteita eikä niitä muuten oikeen pääsisi pukemaankaan.

Kun mennään yhdessä baariin niin saan yleensä illassa n. 3-4, joskus enemmänkin, miestä ympärilleni ja kaverini alkavat välittömästi näyttämään naamaa norsunvitulla ja repimään tupakalle tai vessaan (kerran yksi kaveri kateuksissaan repi jopa hiuksista pois kun pussailin kännipäissäni jonkun pojan kanssa). Sitten niille tulee aina ihan tosi paha mieli kun ne ei saa huomiota ja haluu lähteä kotiin tosi aikasin tai mököttää jossain nurkassa. Sitten ne joskus itkee matkalla kotiin kun ei taaskaan kukaan kiinnostunut ja kertovat että haluisivat olla niinkun mä.

En voi ikinä kertoa kavereille mistään miehistä tai hauskoista iskuyrityksistä tai muista koska ovat vain silleen "aha :)", eivät ikinä jaksa kuunnella. Kaikki kaverit ja puolitutut myös vaalivat poikaystäviään multa ihan turhaan tosi ylisuojelevaisesti. Jos kysyn vaikka kuulumisia poikaystävästä ihan normaalisti, niin saan usein vastaukseksi vaikka että "mitä se sua kiinnostaa???". Paras kaverini suuttui verisesti juuri muutama viikonloppu sitten kun istuin hänen poikaystävänsä viereen baarissa vaan koska toinen kaverini istui siinä pöydässä myös, ja alkoi huutamaan että "TULE POIS SIITÄ!!!!". Toinen suht hyvä kaveri kerran ku morjenstin hänen poikaystäväänsä vappuna (pojan kanssa oltiin kavereita jo vuosi ennen niien suhdetta), vetäsi poikaystävän paidasta pois mun luota ja karjaisi että "LAURI ON MUN POIKAYSTÄVÄ!!"

Kaverit myös kiusaa mua lähettämällä musta meikittömiä ja rumia salakuvia poikaystävilleen,kavereilleen ja snapchatin mystoryihin vaikka sanon että hyi älä tota mihinkää pistä, tänä viikonloppuna musta julkaistiin lupaa kysymättä pariin otteeseen yks ryhmäkuva instagramiin jossa mä näytin tosi tyhmältä ja muut hyvältä ja kun kysyin että miksi niin ollaan vaan että haha no sori! Eikä poistaneet. Kerran yks kaveri kännissä tokas just tommosen ruman kuvan lähetettyää poikaystävälleen että "tietääpähä ainaki kumpi kantsi valita".

Mitä teeen?? Tosi tyhmää oikeasti ja mulle tulee näistä jutuista paha mieli koska minkä minä sille voin? En haluaisi omasta ulkonäöstäkään tinkiä tämän asian vuoksi koska itse pidän siitä miltä näytän kun olen laittautunut. En tiiä miten puhuisin kavereiden kanssa tästä edes. D: Minä 19 ja kaveripiiri samaa ikäluokkaa. Näitä juttuja ois vielä jakaa vaikka kuinka...

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut tarkoitus kehua,mutta kehuit kuitenkin...

Vierailija
22/22 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki uusia kivempia ja kauniimpia kavereita tai ole yksin. Kauniin osa ei ole koskaan helppo, mutta jonkun on sekin tie kuljettava. Miehiltä tulee kyllä huomiota. Kun vanhenet niin helpottaa vähän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kolme