Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaverit kateellisia kauneudesta

Vierailija
28.06.2016 |

Ei ole tarkoitus nyt tässä ketjussa kehuskella omalla ulkonäölläni mutta kyllä olen omasta mielestäni keskivertoa kauniimpi. Mulla on pitkät vaaleat hiukset, treenattu ja siroluinen kroppa, muhkeat huulet, korkeat poskipäät, pieni nenä jne. Tykkään meikata ja laittautua hienoihin vaatteisiin jos lähdetään ulos.

Kaikki kaverini ovat vähän semmoisia että eivät laittautumisesta niin piittaa. Ylipainoa, aknea, ei meikkiä ja hienoonkin baariin helsingissä mennään vaatimattomasti tennareissa ja farkuissa, itse tykkään pukea mekon ja korkokengät vaan koska itse tykkään käyttää sellaisia vaatteita eikä niitä muuten oikeen pääsisi pukemaankaan.

Kun mennään yhdessä baariin niin saan yleensä illassa n. 3-4, joskus enemmänkin, miestä ympärilleni ja kaverini alkavat välittömästi näyttämään naamaa norsunvitulla ja repimään tupakalle tai vessaan (kerran yksi kaveri kateuksissaan repi jopa hiuksista pois kun pussailin kännipäissäni jonkun pojan kanssa). Sitten niille tulee aina ihan tosi paha mieli kun ne ei saa huomiota ja haluu lähteä kotiin tosi aikasin tai mököttää jossain nurkassa. Sitten ne joskus itkee matkalla kotiin kun ei taaskaan kukaan kiinnostunut ja kertovat että haluisivat olla niinkun mä.

En voi ikinä kertoa kavereille mistään miehistä tai hauskoista iskuyrityksistä tai muista koska ovat vain silleen "aha :)", eivät ikinä jaksa kuunnella. Kaikki kaverit ja puolitutut myös vaalivat poikaystäviään multa ihan turhaan tosi ylisuojelevaisesti. Jos kysyn vaikka kuulumisia poikaystävästä ihan normaalisti, niin saan usein vastaukseksi vaikka että "mitä se sua kiinnostaa???". Paras kaverini suuttui verisesti juuri muutama viikonloppu sitten kun istuin hänen poikaystävänsä viereen baarissa vaan koska toinen kaverini istui siinä pöydässä myös, ja alkoi huutamaan että "TULE POIS SIITÄ!!!!". Toinen suht hyvä kaveri kerran ku morjenstin hänen poikaystäväänsä vappuna (pojan kanssa oltiin kavereita jo vuosi ennen niien suhdetta), vetäsi poikaystävän paidasta pois mun luota ja karjaisi että "LAURI ON MUN POIKAYSTÄVÄ!!"

Kaverit myös kiusaa mua lähettämällä musta meikittömiä ja rumia salakuvia poikaystävilleen,kavereilleen ja snapchatin mystoryihin vaikka sanon että hyi älä tota mihinkää pistä, tänä viikonloppuna musta julkaistiin lupaa kysymättä pariin otteeseen yks ryhmäkuva instagramiin jossa mä näytin tosi tyhmältä ja muut hyvältä ja kun kysyin että miksi niin ollaan vaan että haha no sori! Eikä poistaneet. Kerran yks kaveri kännissä tokas just tommosen ruman kuvan lähetettyää poikaystävälleen että "tietääpähä ainaki kumpi kantsi valita".

Mitä teeen?? Tosi tyhmää oikeasti ja mulle tulee näistä jutuista paha mieli koska minkä minä sille voin? En haluaisi omasta ulkonäöstäkään tinkiä tämän asian vuoksi koska itse pidän siitä miltä näytän kun olen laittautunut. En tiiä miten puhuisin kavereiden kanssa tästä edes. D: Minä 19 ja kaveripiiri samaa ikäluokkaa. Näitä juttuja ois vielä jakaa vaikka kuinka...

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi sitten et hanki uusia kavereita?

Vierailija
2/22 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusia kavereita vaan. Tuon ikäisessä porukassa uskon täysin, että "kaverit" toimii just noin. Kauheeta epävarmuutta itsestään ja sitten yks porukasta on hyvinpukeutuva ja kaunis, voihan se kolahtaa itsetuntoon. Mutta nuo salakuvat jne on kiusaamista, sinuna vaihtaisin porukkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan sama juttu täällä. Siksi lopetinkin heteronaisten kanssa liikkumisen. Nykyään kaikki kaverit miehiä tai lesboja. Ei oo ollu tollasia ongemia. Tosin miespuolisten kavereiden tyttöystävät vihaa mua :d ensinnäkin jos olisin kiinnostunut niiden ukosta niin en olis sitä heittäny friendzonelle.

N19

Vierailija
4/22 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tää saadaankin aina kuulostamaan näin yksinkertaiselta?

Vierailija
5/22 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tää saadaankin aina kuulostamaan näin yksinkertaiselta?

Oli siis lainaus tuosta ykkösviestistä

Vierailija
6/22 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki uusia kavereita. Sellaisia jotka tälläytyy ja on viimeisen päälle.

Vierailija
7/22 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhhuh. Samankaltaisia kokemuksia mullkin, tosin mun kaverit aikoinaan piilovittuili, teki tarkotuksella ohareita ja joskus kännipäissään joku avautu olevansa kateellinen. Eli ei ihan noin avointa toimintaa mitä noi sun kaverit harrastaa. Mutta ongelmasta pääsin eroon heivaamalla tollaset ihmiset helvettiin mun elämästä, suosittelen sullekin samaa.

Vierailija
8/22 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Tämä on ollut jostain lukiosta saakka. Jossakin vaiheessa  alkoi tuntua, että jääkö siinä oma elämä elämättä kun koko ajan on syyllinen olo ja kaikissa iltamenoissa on huolehdittava, että "rumille ensin".

Vuosia kaverit minua morkkasi joka suuntaan ja toivoi, että lihon ja rupsahdan. Paremmin meni aina pitkien seurustelusuhteiden aikana.

Olihan se myös heille aika dilemma: koin oikeasti, että mun tehtävä siinä porukassa oli houkutella baarin komeimmat meidän pöytään.

Vierailija
9/22 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenlaisia ongelmia ihmisellä onkin!!!

Vierailija
10/22 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki uusia kavereita. Hiljalleen voit feidata vanhat kaverit. Ei tarvitse siltoja polttaa takanaan, mutta olet vain vähemmän yhteydessä.

Mitä jos pari kertaa vain nauraisit itsekin noille huonoille kuvillesi? Osoittaisit muille, että suhtaudut huumorilla asiaan ja olet helposti lähestyttävä, tavallinen ihminen. Luulisi, että kuvien lähettely loppuu siihen, kun ihmiset eivät koe sinua niin suurena uhkana.

Vierailija
11/22 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni oli sama tilanne nuorempana. Tosin en ollut mitenkään kaunis mutta urheilullinen, hyväkroppainen ja kai laittautuessa ihan ok. Tämä kateus tapahtui yhden tietyn kaverin toimesta. Heti jos miehet kiinnittivät huomiota niin yllättäen haluttiin vaihtaa baaria tai lähteä kokonaan. Vastaavasti jos yhtäkkiä tälle kaverille tultiinkin puhumaan niin enää ei väsyttänytkään, eikä ollutkaan tarve lähteä kotiin. Tai sitten jos päädyin vaihtamaan muutaman suudelman niin tämä henkilö tuijottaa taustaulla, seisoo kädet puuhkassa ja supisee. Myös itsestäni on ladattu kamalia kuvia facebookkiin, siis ainoat kuvat mitä on ylipäätään ladattu.

Nyt on jälkeenpäin käynyt ilmi etten tiedä oliko se varsinaisesti minä, jolle kaverini oli kateellinen vaan hän lähinnä vertailee mielissään koko ajan, ja on kateellinen kenelle tahansa, "jolla menee paremmin."

Toki jos olette vielä nuoria niin varmasti vielä epävarmuutta ja ehkä se siitä tasaantuu. Sinuna ottaisin asian puheeksi, en ehkä puhuisi muille kateudesta. (He voivat ottaa sen väärin), vaan kysyisin, että miksi he käyttäytyvät näin ja voiko käytös loppua. Jos käytös ei lopu niin en enää kävisi näiden henkilöiden kanssa baarissa.

Vierailija
12/22 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva, että olet kaunis ja tyytyväinen itseesi.

Muhkeat huulet -tieto huvitti minua. Hyvä, että olet saanut sellaiset ilman käsittelyä.

Poikakaverireaktiot voivat olla ymmärrettäviä, JOS olet aiemmin pokannut kavereittesi miehiä.

Suosittelen, että etsit mielestäsi tasoisiasi ystäviä, niin elämäsi voi olla helpompaa. Kamalaa, että kavereillasi on aknea ja ylipainoa ja meikittäkin liikkuvat!

Vierailija
13/22 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sulla oo YHTÄÄN samanlaista kaveria kuin itse olet, aika oudolta vaikuttaa että olet ainoa. Mikä sua ja sun kavereita sitten yhdistää?

Omassa kaveripiirissä on kaikennäköisiä ja kokoisia, ja miesjutut puidaan ja baariin laittaudutaan yhdessä niiden kanssa ketkä sellaisesta tykkää, kukaan ei kadehdi tai revi hiuksista. 

Vierailija
14/22 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi vain mutta kuulostat siltä että olisit kovin itseäsi täynnä. 

Tuo kiusaaminen ei ole kivaa siltikään, suosittelen hankkimaan oikeita ystäviä. Mutta mieti myös omaa käytöstäsi. Kuinka selvästi osoitat toisille että ovat mielestäsi alempaa kastia ulkonäöllisesti ja ehkä jopa älyllisestikin. Tekstisi suorastaan tihkuu halveksuntaa kavereitasi kohtaan ja sitä että kuvittelet olevasi upein kaikista ja saavasi kaikki miehet. He kyllä aistivat sen sinusta, usko pois.

Tiedän että kauneus voi aiheuttaa kateutta mutta pidä myös huoli ettet itse käyttäydy törkeästi ja ylimielisesti.

Vierailija
15/22 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muuten niin että sun pitää olla porukasta se ainoa hyvännäköinen? Et voi hyväksyä ns. omantasoisiasi kavereita/ystäviä? Näytät paremmalta kun muut ovat rumempia tai tavallisemman näköisiä?

Mulla oli yks kaveri joka tykkäsi pyytää mut baariin mukaan kun mun kanssa ei tarvinnut niin paljon huolehtia omasta ulkonäöstään kuin muiden paremmannäköisten kaveriensa kanssa. Sanoi tän mulle ihan suoraan, jäi vähän kaksjakoinen fiilis, toisaalta kohteliaisuus kun en ole mikään prinsessa-misukka-beibe-tälläytyjä mutta toisaalta paskan maku koska en pitänyt tähän saakka itseäni rumanakaan. 

Olen vain erityylinen. Kroppa aina ollut kunnossa, hiukset jne, kasvoilta ehkä hivenen persoonallisen näköinen ja pukeutumistyyli rento. Farkut/hame toppi/t-paita +tennarti -linja usemmiten.

Vierailija
16/22 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse "en niin kovin kaunis", mutta harrastuksen vuoksi hyväkroppainen.  Koulu on aina mennyt hyvin. Haaveilenkin kirjailijan tai lääkärin ammatista (olen pyrkinyt lääkikseen), koska   matikka on mulle ollut aina helppoa.  En kuitenkaan tiedä syytä siihen, miksi minä, ystäväpiiristäni tavallisimman näköinen, onnistun usein saamaan ne poikaporukan komistukset  ympärilleni, vaikka en aina ole edes innostunut asiasta. Pari ystävääni yrittää aina heittää asian leikiksi, mutta luulen, että heitä harmittaa asia.

Yksi   kaveri sanoi kerran, että olen  hauskaa ja rentoa seuraa. Eli kaikki te tytöt, jotka ette ole kuvankauniita tai viitsi laittautua viimeisimmän päälle, voitte olla kuitenkin se joukon halutuin.

Vierailija
17/22 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi kurja tilanne, tuosta myös huomaa että olette vielä hyvin nuoria. Toisaalta ymmärrän hyvin kavereidesi fiiliksiä, mutta heidän käytöksensä on silti ala-arvoista. Varsinkin tuossa iässä on tosi raskasta olla se kaveriporukan rumilus, kun baarissa kavereiden ympärillä pörrää miehiä ja itsestä ei kukaan koskaan kiinnostu, ei vilkaisekaan. Se tuntuu tosi pahalta. Osaan hyvin samaistua, varsinkin tuossa iässä kun ei olla vielä välttämättä oltu edes parisuhteessa koskaan, ja on se epävarmuus, että voiko kukaan koskaan kiinnostua minusta, saati sitten rakastaa minua, vai tulenko olemaan loppuelämäni yksin. Mutta silti tuo kavereidesi toiminta menee kiusaamisen puolelle.

Tosi ikävää, mutta suosittelen etsimään uusia ystäviä. Tuollainen kateus myrkyttää ystävyyssuhteenne ja ei tee hyvää kenellekään teistä. Oletko koittanut puhua heidän kanssaan siitä miltä sinusta tuntuu? Sekin voisi auttaa. He eivät ehkä tajua että heidän käytöksensä tuntuu sinusta pahalta. He voivat jopa ajatella, että sinulla on kauneutesi takia niin hyvä itsetunto, että ei tunnu missään.

Vierailija
18/22 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mainitsit mm vaaleuden muka kauniimpana ( ei pidä paikkaansa sitten yhtään) ja sen miten tahallaan pukeudut toisista erottuvaksi? Muuten ymmärrän sinua ihan täysin .

Vierailija
19/22 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiva, että olet kaunis ja tyytyväinen itseesi.

Muhkeat huulet -tieto huvitti minua. Hyvä, että olet saanut sellaiset ilman käsittelyä.

Poikakaverireaktiot voivat olla ymmärrettäviä, JOS olet aiemmin pokannut kavereittesi miehiä.

Suosittelen, että etsit mielestäsi tasoisiasi ystäviä, niin elämäsi voi olla helpompaa. Kamalaa, että kavereillasi on aknea ja ylipainoa ja meikittäkin liikkuvat!

Mietinkin, että mistä aloittaja on repinyt nämä kaverinsa, kun kaikilla aknea, ylipainoa ja kaikki inhoaa sitä.

Eti aloittaja joku toinen kaunis kaveri niin olette tasoissa. Kunnon teinimenoa.

Vierailija
20/22 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun kaverit kuulostaa aika idiooteilta (siis noi rumilla kuvilla retostelut ja hiuksista repimiset).

Voin kuitenkin samaistua siltä osin, että olen itse kaveriporukkani kiintiörumilus ja mua aina vituttaa esitellä heilani kavereilleni, koska miehen pitäisi olla helvetin sokea jos ei viimeistään siinä vaiheessa näkisi pokanneensa porukan ruminta yksilöä. Luotan todellakin ystäviini enkä oleta heidän yrittävän viedä poikaystäviäni multa, mutta se ajatus, että miehelle tulee morkkis mun kanssani olemisesta. On se aika musertavaa. Varsinkin kun on nimenomaan vaikka baareissa käydessä tottunut siihen, että mä en ole oikeastaan mitään. Joskus miehet ovat mukavia mulle päästäkseen lähemmäs ystäviäni, se vasta pahalta tuntuukin (varsinkin jos itse sattuu kiinnostumaan). Ystäväni myös laittautuvat mielellään baareihin, mutta mä menen juurikin tällä farkut ja tennarit-linjalla, koska nykyään mua hävettää edes yrittää panostaa. Jos tekee jo pukeutumisellaan selväksi, että on liikenteessä hälläväliä-asenteella niin koen ainakin silloin säästyväni ihmisten sääliltä. Jos yrittäisin laittautua mekkoon ja korkkareihin niin ihmiset luultavasti katsoisivat mua säälien, kun yritän olla niinkuin kauniit ystäväni.

Suosittelisin ottamaan ehkä vähän etäisyyttä näihin kavereihisi jos et saa puhuttua asiasta suoraan. Toisaalta jos otat sen puheeksi niin siinäkin pitää olla aika varovainen, että et anna itsestäsi ylimielistä kuvaa... vaikeita juttuja molemmille osapuolille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kahdeksan