Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mökkiloiset saapuvat huomenna

Vierailija
27.06.2016 |

Tuttavaperhe (2 aik + 2 laps) saapuu huomenna loppuviikoksi. Ei tälläkään kertaa mitään mukana. Saattavat perjantaina tarjota pari lasia punkkua. Syövät, saunovat ja nukkuvat hyvin. Voi pee :(

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitat heille ennen kuin saapuvat ja pyydät käymään kaupassa, koska jääkaappi on lähes tyhjä.

Vierailija
2/16 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kutsut ihmisiä mökille jos et voi sietää vieraita? Jos et ole kutsunut voit sanoa että nyt ei voi tulla. Mikä vaikeus tässä muka on?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väkisinkö ne tulee?

Vierailija
4/16 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjoot halvinta mitä tiedät. Makaronia ja kaalisalaattia

Vierailija
5/16 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Soitat heille ennen kuin saapuvat ja pyydät käymään kaupassa, koska jääkaappi on lähes tyhjä.

Miksi pitää kieroilla? Miksi ei voi sanoa asioita suoraan??! Jos ei halua vieraita niin sitten sanotaan että sori mutta halutaan olla omassa porukassa.

Vierailija
6/16 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvää hyvyyttään Ap tarjoaa! 

Vierailija
7/16 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulevat tiistaina viikonlopuksi? Häh? Nyt en tajua jotain, jäikö sulta joku sana pois? 

Vierailija
8/16 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi. Olisko teillä mahdollisuutta lähteä samaan aikaan vaikka lyhyelle lomalle. Sanotte vaan että mökkiä voi käyttää, jääkaapin täyttää, puut pilkkoa ja että nähdään to tai pe. Avaisko silmät? Vai riittäiskö rohkeus vaatia puolet mökkivkon kustannuksista ja töistä?

Vierailija
9/16 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulevat tiistaina viikonlopuksi? Häh? Nyt en tajua jotain, jäikö sulta joku sana pois? 

Anteeksi, mun pitää pestä silmälasini. Oikeinhan tuossa luki. Unohda koko juttu. 

Vierailija
10/16 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitää kieroilla? Miksi ei voi sanoa asioita suoraan??! Jos ei halua vieraita niin sitten sanotaan että sori mutta halutaan olla omassa porukassa.

Miksi joku edes kutsuu itse itsensä toisen kotiin tai mökille? Omaan kotiinsa ja omalle mökilleen voi itse kutsua jos haluaa.

Vierailija
11/16 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaverin mökkinaapurit kuulemma teki kerran niin, että istuivat vaan mökin penkillä eivätkä korvaansa lotkauttaneet. Saunaa olivat kyselleet, olivat sanoneet, että voishan sen lämmittää, mutta ei jakseta tehdä halkoja (olemassa olevat olivat laittaneet pressun alle piiloon ja jotain tavaroita siihen eteen, ettei huomaa halkopinoksi). Ruokaa kun oli alettu kysellä, olivat laittaneet kaurapuuroa. Sitten oli omistajaperhe lähtenyt kauppaan (lapset jo sen ikäisiä, että tajuavat), niin olivatkin menneet syömään johonkin lounaspaikkaan. Olivat tuoneet kaupasta ihan perustarvikkeita, tyyliin näkkäriä, jotain halpaa juustoa ja pari hk:n sinistä grillattavaksi. Olivat sanoneet, että saishan tuosta järvestä kalaa, mutta ei jaksa onkia. Vieraat olivat kyllä innostuneet sitten onkimaan ja saaneetkin vähän kalaa sekä jopa tarjonneet isännille. Mitään petejä eivät olleet laittaneet valmiiksi, vaan nakanneet makuupussit ja jotkut ikivanhat tyynyt. 

Niin ja jos kuulostaa potaskalta, voi ollakin. Tää on vain mulle kaverini kertoma tarina hänen mökkinaapureistaan.  

Vierailija
12/16 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi joku edes kutsuu itse itsensä toisen kotiin tai mökille? Omaan kotiinsa ja omalle mökilleen voi itse kutsua jos haluaa.

Juntteja on joka lähtöön, mutta ei se tarkoita, että junttien tahtoon täytyisi taipua.

Vierailija
13/16 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi. Olisko teillä mahdollisuutta lähteä samaan aikaan vaikka lyhyelle lomalle. Sanotte vaan että mökkiä voi käyttää, jääkaapin täyttää, puut pilkkoa ja että nähdään to tai pe. Avaisko silmät? Vai riittäiskö rohkeus vaatia puolet mökkivkon kustannuksista ja töistä?

Mökin vuokra voisi olla 850 e ja pitäisi tuoda omat liinavaatteet sekä eväät.

Vierailija
14/16 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä ap!

Miksinkutsutte vieraita joita ette halua? Einkukaan väkisin teille änkeä.

Vierailija
15/16 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun kaverin mökkinaapurit kuulemma teki kerran niin, että istuivat vaan mökin penkillä eivätkä korvaansa lotkauttaneet. Saunaa olivat kyselleet, olivat sanoneet, että voishan sen lämmittää, mutta ei jakseta tehdä halkoja (olemassa olevat olivat laittaneet pressun alle piiloon ja jotain tavaroita siihen eteen, ettei huomaa halkopinoksi). Ruokaa kun oli alettu kysellä, olivat laittaneet kaurapuuroa. Sitten oli omistajaperhe lähtenyt kauppaan (lapset jo sen ikäisiä, että tajuavat), niin olivatkin menneet syömään johonkin lounaspaikkaan. Olivat tuoneet kaupasta ihan perustarvikkeita, tyyliin näkkäriä, jotain halpaa juustoa ja pari hk:n sinistä grillattavaksi. Olivat sanoneet, että saishan tuosta järvestä kalaa, mutta ei jaksa onkia. Vieraat olivat kyllä innostuneet sitten onkimaan ja saaneetkin vähän kalaa sekä jopa tarjonneet isännille. Mitään petejä eivät olleet laittaneet valmiiksi, vaan nakanneet makuupussit ja jotkut ikivanhat tyynyt. 

Niin ja jos kuulostaa potaskalta, voi ollakin. Tää on vain mulle kaverini kertoma tarina hänen mökkinaapureistaan.  

Äärettömän lapsellista. Ihan oikeasti, jos ette halua vieraita mökille, sanokaa ihmisille, että ette halua vieraita mökille.

Vierailija
16/16 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kyllä viihtyis toisen perheen kanssa kuutta päivää.. Miten iso ap:n mökki on? Mites se sanonta meneekään... "Kala ja vieraat alkaa haista kolmen päivän jälkeen."

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi seitsemän