Miten suomalaisilla näkee niin paljon kaksoisleukoja? Kansallispiirre?
ei muualla maailmassa näe tuollaista rasvahelttaa leukojen alla, vaikka läskejä olisivatkin. Minusta aika jännä ilmiö. Oletteko huomannut saman?
Kommentit (7)
Suomalaisilla on pieni leuka, jolloin kaksoisleuka tulee helposti. Itselläni on sellainen Vickan-tyyppinen, ei tarvitse kaksoisleuasta murehtia.
plusmallit eivät muutenkaan mitään ns. läskejä oo.
ja kyllä kaksoisleukoja näkee muuallakin, mut ehkä suomalaiset kävelee vaan sillee pää mahd. takana.
Suomalaisten kasvojen luusto on suhteellisen heikkorakenteinen. Näin ollen ylimääräinen rasva pienen leuan alla pistää toisella tavalla silmään.
Sinänsä tuskin rasva kertyy suomalaisilla enemmän leuan alle kuin muillakaan.
suomalaiset ovat ruumiinrakenteeltaan sellaisia metsätonttuja, lyhyt kaula ja tanakka vartalo. Lyhyt kaula saa aikaan kaksoisleukaa helpommin kuin pitkä sorja kaula.
Kuulun aloittajan tarkoittamaan ihmisryhmään.
Ei tarvitse edes ylipainoinen olla, niin jo on kaksoisleuka. Heti, jos paino nousee kutosella alkavaan lukemaan, niin jo heltta heiluu. Olen kuitenkin lähes 170 cm pitkä, joten kyse ei ole lihavuudesta. Muutenkin posket pullottavat ja naamasta olen paljon läskimmän näköinen, mitä olen.
Suomalaisten olematon leuka ja rasvan tapa kertyä ennemmin ylävartaloon kuin alavartaloon aiheuttavat helposti kaksarin hoikemmallekkin.
Eikö kaksoileuka tule melkein kaikille läskeille plusmalleja lukuunottamatta? Suomi on täynnä läskejä, joten ei ihmekään, että joudutan kattelee kaksoisleukoja.