Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Apua! Olen raskaana, mitä teen?

salarakas
27.06.2016 |

Lapsi on entisen miesystäväni, joka sittemmin on palannut takaisin asumaan minua edeltäneen naisen kanssa. Kuitenkaan suhteemme ei päättynyt vaan tässä sitä nyt ollaan 7 viikolla... Lapsen aion pitää, mutta mitä teen lapsen isän kanssa?
Mies vihaa lapsia suuresti ja sanoo kyllä suoraan että eroon lapsesta on hankkiuduttava. Mies ei minua missään vaiheessa loukannut ja niinpä en hänen elämäänsä haluaisi pilata tälläisellä pommilla, mutta eihän kukaan yksinkään lasta haluaisi kasvattaa.
En toisaalta haluaisi kertoa lapsesta, koska en halua salasuhteemme päättyvän. En myöskään halua ottaa riskiä kertoa etukäteen jos ensimmäisessä ultrassa selviää että onkin vain esimerkiksi tuulimuna..
Mitä teen?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

salarakas kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se ei pane joka pelkää raskautta :D

No enhän pelkääkkään, tätähän melkein odotin tahallani jätin kertomatta etten pillereitä syö ja muuta en vaatinut... nyt kun todellisuus iski niin kaikki ei mennytkään niin yksinkertaisesti kun suunnittelin. Ap.

Ei yhtään haiskahda provolta :D Nyt kun tätä aihetta on täällä tänään ollut. Ei me naiset kaikki niin läpimätiä olla kuin miltä täällä vaikuttaa..................

Vierailija
22/30 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä teet? Synnytät kun aika tulee:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

salarakas kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millainen on suhteesi exän vanhempiin? Voisitko manipuloida heidät puolellesi?

Molempien kanssa kyllä tullaan toimeen, onnistuisiko se? Ymmärtääkseni äiti on erittäin vanhoillinen ja lapsirakas. Onko viisasta ottaa yhteyttä suoraan miehen äitiin "avun tarpeessa"? Ap.

Suosittelen yrittämään tätä vaihtoehtoa! Onko hän rikkaasta perheestä? Kaikki hyöty irti.

Vierailija
24/30 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

salarakas kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Molempien kanssa kyllä tullaan toimeen, onnistuisiko se? Ymmärtääkseni äiti on erittäin vanhoillinen ja lapsirakas. Onko viisasta ottaa yhteyttä suoraan miehen äitiin "avun tarpeessa"? Ap.

No ei nyt ainakaan ennen kuin olet miehen kanssa jutellut.

Hyväksyykö vanhoillinen äiti teidän salasuhteenne ja pojan petturuuden?

Vierailija
25/30 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletpas ällöttävä. Ja säälittävä. Ei kukaan ala arvostamaan sinua niin että haluaisi kanssasi vakavan suhteen, ellet itse arvosta itseäsi tuon vertaa.

Vierailija
26/30 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

salarakas kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No enhän pelkääkkään, tätähän melkein odotin tahallani jätin kertomatta etten pillereitä syö ja muuta en vaatinut... nyt kun todellisuus iski niin kaikki ei mennytkään niin yksinkertaisesti kun suunnittelin. Ap.

Ei yhtään haiskahda provolta :D Nyt kun tätä aihetta on täällä tänään ollut. Ei me naiset kaikki niin läpimätiä olla kuin miltä täällä vaikuttaa..................

Meillähän alkaa ultrassa pian olemaan jengiä enemmänkin mukaan tultavaksi. Mikäli ette usko älkää häiritkö, apua minä vaan pyydän. Ap.

Vierailija
27/30 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

salarakas kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei nyt ainakaan ennen kuin olet miehen kanssa jutellut.

Hyväksyykö vanhoillinen äiti teidän salasuhteenne ja pojan petturuuden?

Eihän äiti välttämättä hyväksy, mutta ei kai voi lapsenlastaan kieltääkkään? Aina kuitenkin lapsenlapsista jutteli. Ap.

Vierailija
28/30 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

salarakas kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suosittelen yrittämään tätä vaihtoehtoa! Onko hän rikkaasta perheestä? Kaikki hyöty irti.

Omakotitalo merenrannalla isovanhemmilla vaikuttaa aika varakkaalta.. mahdollisuuksia siis saada isovanhemmat maksamaan meidät ulos elämästä jolloin menetän elämäni rakkauden, mutta lapsi saisi hyvän elämän tai toinen vaihtoehto lapsi saa hyvän elämän isovanhempien helliessä

Tässähän voisi olla ideaa! Kiitti vinkistä. Ap.

Vierailija
29/30 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

salarakas kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

salarakas kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillähän alkaa ultrassa pian olemaan jengiä enemmänkin mukaan tultavaksi. Mikäli ette usko älkää häiritkö, apua minä vaan pyydän. Ap.

Ei täällä kukaan usko mutta hauskaa röllätä puolin ja toisin xD

Vierailija
30/30 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos ap on tosissaan? Omalla kohdalla tapaus ei turhan kauas osunut. Itse olin tämä "petetty" osapuoli. Eroavaisuuksia oli tietenkin, että heidän suhteen aikana minä olin pettäjänainen. Lopputuloksena luuserimies lähti lätkimään raskaana olleen toisen naisen luota ja minä annoin lähtöpassit tämän jäädessään kiinni taas pettämisestä vaikka kaiken kielsikin.

Tästä oppii ettei ikinä aloita suhdetta miehen kanssa, kuka petti toista naista sinun kanssasi.