Paljonko sinulla on työaikasaldoa nyt?
Itsellä 45h. Saldojen kerrytys on ollut helppoa kun on ollut kiinnostava työ.
Kommentit (63)
+32h. Ei oo helppoa kun on lapsi haettava tarhasta mutta näkyy silti kertyvän.
Ja miten voi olla tuollaisia saldoja? Olette kaikki taas jotain pikkupomoja?
-8h, noin. Kevääklä meni pakkaselle kouluhommien takia.
Puol tuntia näytti olevan tänään kun leimasin ulos. Hyvä niin!
Ei mitään. Meillä ei seurata työaikaa. Olen ylempi toimihenkilö.
23,5h nyt, syksyllä pitää kerätä vähän vielä lisää. Meillä maksimi on 30h. Pidän sitten 4 päivää ylimääräistä vapaata koulujen syyslomalla.
18h. Pidennän niillä kesälomaa 3 päivää :)
Ei ole kyllä yhtään. Töissä pitää olla silloin, kun työaika on. Tuohan olisikin mukava järjestely.
+-0. Meillä ei voi tulla ylitöitä kuin erityistapauksessa. Silloin esimies antaa luvan ylitöihin. Tätä tapahtuu noin 1-2 kertaa vuodessa. Ja ylityötunnit täytyy heti käyttää pois.
8 myös ylempi toimihenkilö, mutta ssa silti kerätä tunteja.
Suunnilleen 150 tuntia. Virallisesti työaikaani ei seurata, mutta leimaaminen on jäänyt tavaksi ajalta, jolloin kellokortilla päivitettiin esim vaihteeseen tieto lomista yms.
Noin +26 tuntia. Suorittavalla tasolla olen enlä edes tykkää työstäni. Pikkuhiljaa kertyy, noin 5-10 min per päivä.
+0h näytti tänään, eli juuri sopivasti :D
Pidän juuri parhaillaan pois 38,333 tuntia.
Vierailija kirjoitti:
Ja miten voi olla tuollaisia saldoja? Olette kaikki taas jotain pikkupomoja?
Ap on asiantuntija. Meillä raja on +-40 mutta ei sitä kukaan seuraa. Mulla henkisesti nollaraja on +40.
Ei ole työaikaseurantaa. Teen keskimäärin 12-15h työpäivää. Lisäksi teen viikonloppuisin usein 4-10h eli vuoden alusta ylityötunteja lienee keskimäärin 700-800h.
Ei yhtään. Olen yrittäjä, pidän lomaa tai vapaata kun siihen on varaa. Tänä kesänä ei ole.