Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Voiko tuon oliivinesteen jättää pois ??
27.06.2016 |
Kaikki salaatit ovat liian kosteita ja suolaisia vaikka ohjeiden mukaan teenkin. Lapsetkin valittavat. Varmaan tölkkien oliivinesteen voi jättää pois?
Kommentit (3)
Oliivit lilluu suolavedessä. Se vesi kaadetaan lavuaariin, oliivit syödään.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija kirjoitti:
Oliivit lilluu suolavedessä. Se vesi kaadetaan lavuaariin, oliivit syödään.
Sori. Oon vähän uusi näissä asioissa. En ole aiemmin kokeillut niitä.
ap
Alue: Aihe vapaa
0/5. En ole yhdessäkään salaattiohjeessa koskaan nähnyt oliivien lientä raaka-aineluettelossa.