Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllä ihmiset osaa sitten olla ilkeitä vaikka ei toista tunne!

Vierailija
27.06.2016 |

Kävi äsken semmoinen ikävä juttu. Olin kävelemässä kauppaan kunnes joku ämmä alkaa arvostelemaan siinä minun takana jonkun toisen kaverin kanssa minua. Täytyy myöntää, että niitä sanoja on todellakin vaikea unohtaa :( Tiedän kyllä itsekin, että minulla on leveä lantio mille en mahda yhtikäs mitään, enkä voi vaikuttaa omaan ulkonäkööni millään tavalla, vaikka meikkaisin, ei se silti saa minusta missiä saa aikaiseksi. Harmittaa suuresti tämmöiset ihmiset jotka haukkuvat tosta noin vaan toisia eivätkä yhtää mieti mitä ne voi pahimmillaan aiheuttaa toisille! Kyseiset henkilöt olivat vielä aikuisia naisia..... Ei mitään es jonneja!

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumma kyllä kaikkein kauneimmat ja komeimmat eivät juuri koskaan arvostele muita.

Vierailija
22/25 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskaa tässä on se, että kaikissa on jotain kommentoitavaa. Koska olen jo niin turtunut näihin sekopäihin saatan heittää jotain takaisinkin. Kyllähän hyvällä esteettisellä silmällä varustettu ihminen voi raadella takaisinkin. On se ehkä lapsellista, mutta jos moni tekisi näille takaisin yhtä julmasti ehkä he säikähtäisivät ja lopettaisivat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa antaa takaisin. Jollekkin häiriintyneelle en sanoisi mitään mutta ylimielisille ämmille kuitenkin.

Jos joku naureskelee vittumaisen ylimielisesti niin takaisin vaan samaa vienoa veemäistä hymyä.

Jos ei muuta keksi niin itsestäni sanoisin että olen mielummin läski kuin korvien välissäni olisi pelkkää tyhjää. Jos sanoo takaisin jotain niin jatkat vaan että kyllä se näkyy käytöksestä ja olemuksestasi.

Vittulijat vaikenee vain sanomalla vastaan.

Vierailija
24/25 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapahtuuko tätä muuallakin kuin Helsingissä? Siellä asuessani ihmiset antoivat usein "öögaa" jos vaikka rintaliivin sauma näkyi helteellä topin läpi tai rillit olivat pakkasessa huurussa. Tampereella en ole törmännyt samaan, vaikka ihmiset ovat täällä paljon rumempia - nyt olin itse ilkeä mutta ei täällä ole niin muodikkaita ja kauniita ihmisiä kuin Helsingissä. Silti ihmiset eivät kommentoi.

Vierailija
25/25 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun seuraavan kerran joudut samanlaiseen tilanteeseen, ap, pure hammasta ja käänny ympäri. Katso niitä haukkujia hitaasti päästä varpaisiin, ota puhelin ja kuvaa ne ämmät ja julkaise kuva facessa tai missä nyt kuvia julkaisetkin ja kerro, millaisia sivistyksen helmiä nämä ovat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän viisi