Kyllä ihmiset osaa sitten olla ilkeitä vaikka ei toista tunne!
Kävi äsken semmoinen ikävä juttu. Olin kävelemässä kauppaan kunnes joku ämmä alkaa arvostelemaan siinä minun takana jonkun toisen kaverin kanssa minua. Täytyy myöntää, että niitä sanoja on todellakin vaikea unohtaa :( Tiedän kyllä itsekin, että minulla on leveä lantio mille en mahda yhtikäs mitään, enkä voi vaikuttaa omaan ulkonäkööni millään tavalla, vaikka meikkaisin, ei se silti saa minusta missiä saa aikaiseksi. Harmittaa suuresti tämmöiset ihmiset jotka haukkuvat tosta noin vaan toisia eivätkä yhtää mieti mitä ne voi pahimmillaan aiheuttaa toisille! Kyseiset henkilöt olivat vielä aikuisia naisia..... Ei mitään es jonneja!
Kommentit (25)
Ihmisistä on tullut ihan hirveitä. En tiedä onko syynä tämä ulkonäkökeskeisyyden lisääntyminen vai mikä ihme, mutta nykyään aikuiset ihmiset huutelevat kadulla solvauksia tuntemattomille tai juuri tuollaista että takana päin solvataan niin että toinen varmasti kuulee. Älä anna tuollaisten idioottien lannistaa itseäsi! Vika oli heissä, ei sinussa, he ovat sisäisesti rumia ihmisiä joiden mielipiteille ei kannata antaa yhtään painoarvoa.
*alkeellisia*. Hemmetin tekstinsyöttö.
Mullekin on Hesen jonossa tultu sanomaan ilkeyksiä. Ihmiset on kummallisia nykyään, mutta ainahan se kertoo sen ilkeilijän korvien välistä, ei mistään muusta.
Yritän vaan unohtaa ne ikävät sanat mutta kyllähän se saa väkisin mielen matalaksi :( Ei pitäis ainakaan miettiä mitä vois tehä toisin, ettei samankaltaista tapahtumaa joutuis kokemaan uudelleen. Eihän se vika minussa ollut.
Saman huomannut. Osa ihmisistä on tosi ilkeitä, ihan odottavat vittuuntunut ilme kasvoillaan et saa sanoa jollekin tuntemattomalle jotain ilkeetä. Ite en voi käsittää tällaista. Mulla oli yks työkaveri joka aina piikitteli. Kerran päätin kostaa, mutta piti oikein tsempata et sain sanottua jotain ikävää. Ei tuu luonnostaan.
kuulin ihan samalla tavalla kun kaks naista kommentoi tampereella bussissa muita matkustajia ja ihmisiä ulkona toisilleen negatiiviseen sävyyn. oma äitini on myös valitettavasti samanlainen.. voin kertoa että jos haukkuu muita tolleen niin päässä on kyllä heillä vähän jotain vikaa.
Minun naapurini olivat aluksi ihan jees mutta sitten on alkanut tulla pösilö-kommentteja tyyliin "hanki työpaikka" (olen työkyvyttömyyseläkkeellä...), "voi voi kun sulle on taas tullut tuota massua" (lääkkeet lihottavat) ja muutenkin pitävät itseään kovin ihmeellisinä.
Ei jatkoon. Hyvää päivää ja kirvesvartta:)
Tollaiset ilkeilijät ovat ihmisyyden alimmilla portailla, ei niistä yksikertaisesti kannata välittää. Totuutta et heidän suustaan kuule, ainoastaan halun satuttaa ja ilkeillä. Ja siitä voi miettiä miten onnettomia ovat omassa elämässään, älä anna heidän levittää omaa onnettomuuttaan sinun päällesi.
Nooo en yhtään ihmettele jos tätä menoa alkaa kohta olee nuorilla tytöillä itsetunto ongelmia!
Ilkeilijöillä on ns. piru peräsimessä.
Kuulostaapa todella erikoiselta! Ootko varma, ettet ole vaan kuullut väärin? Vai olenkohan mä vain liian sinisilmäinen.
Olivat kateellisia, koska muodot ja peppu on nyt in.
Tää on valitettavan totta! Missään ei nykyään saa kunnioitusta aikuisilta, saati näiden arvostelijoiden lapsilta. En tiedä miltä pitäisi näyttää kun lihavana, normaalipainoisena, urheilullisen näköisenä eikä laihana ole hyvä.
Nämä on näitä.
Ja oottakaapas kun joku ottaakin videolle ja laittaa facebookkiin. Siinä saa haukkuja niin paskaa niskaan ettei kehtaa viikkoihin naamaansa missään näyttää. Kaivetaan nimet, osoitteet, puolisot ja puhelinnumerot esiin. Oppiipa ainakin miten kivaa se kiusattuna olo on.
Mutta miksi pitää mennä niin veemäiseksi tilanne, miksi ei vaan voisi käyttäytyä?
Ja ap, ei se ole sinun vika, tuskinpa olit edes ainoa. Sinua ennen oli varmasti kommentoitu jotakuta toista ja varmasti myös jälkeesikin. Hali täältä! :)
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaapa todella erikoiselta! Ootko varma, ettet ole vaan kuullut väärin? Vai olenkohan mä vain liian sinisilmäinen.
Olet todellakin liian sinisilmäinen.
Tyhmien ihmisten mielipiteistä ei kannata välittää. Enemmän naurattaa kun joku noita-akka tai perämetsän juntti ilkkuu muita ihmisiä. Jos kuljettaisin peiliä mukana niin löisin sen niiden eteen,
Vierailija kirjoitti:
Tämmöisiä löytyy 😞. Järkyintä on kun on kyseessä aikuinen ihminen, jolta odottaisi alueellisia käytöstapoja. Olin itse Hesburgerin jonossa kun nainen joka istui esiteiniensä kanssa, alkoi kovaan ääneen puhumaan "että on tuollekin ruoka maistunut, näköjään hyvinkin", menin niin häsälle että itku kurkussa tein tilauksen lapsilleni kotiinviemiseksi. Olen normaalipainoinen, ja vaikka olisin miten pullea, en voi käsittää näitä ikikiusaajia.
Miksi naiset alkaa pillittää kuin pienet lapset jos joutuvat jonkun jälkeenjääneen haukuttavaksi? Haluaisin nähdä aikuisen miehen joka alkaa pillittää kun joku arvostelee häntä.
Toi tyyli on vain teillä Etelän ihmisillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämmöisiä löytyy 😞. Järkyintä on kun on kyseessä aikuinen ihminen, jolta odottaisi alueellisia käytöstapoja. Olin itse Hesburgerin jonossa kun nainen joka istui esiteiniensä kanssa, alkoi kovaan ääneen puhumaan "että on tuollekin ruoka maistunut, näköjään hyvinkin", menin niin häsälle että itku kurkussa tein tilauksen lapsilleni kotiinviemiseksi. Olen normaalipainoinen, ja vaikka olisin miten pullea, en voi käsittää näitä ikikiusaajia.
Miksi naiset alkaa pillittää kuin pienet lapset jos joutuvat jonkun jälkeenjääneen haukuttavaksi? Haluaisin nähdä aikuisen miehen joka alkaa pillittää kun joku arvostelee häntä.
Lassukat?