Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mä en kestä tätä mieheni petti uudelleen

Vierailija
27.06.2016 |

Mä panostin ja paijasin ja panostin. Ja mies otti uudelleen tän naisen . Tällä kertaa muo ei ollut tarkotus jättää . halusi kaiken.Ja tälläkin kertaa mun piti olla salapoliisi ja paljastaa todisteiden avulla sen temputr. Nyt sanoo et haluaa mut. Ei halunnut kuulemma mulle pahaa. Näki kun mä puoli vuotta olin todellisessa Tuskassa ja näki mun panostukseni meidän suhteelle. Voin sanoa et yli 20 v ja tämä tyttö panosti et pitäis miehensä tyytyväisenä. Ja samalla sanoin et mä oon niin rikki et älä riko muo uudelleen vaan helli ja vaali ja paikkaa tää särkynyt sydän .ihminen ei kestä kaikkea särkymättä. Mäkin oon sulle ihana ja hellä.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkkeet.

Vierailija
2/10 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt nainen ryhdistäydy ja heivaa se miehenkuvotus helvettiin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt et juo enempää, pidä pari selvää päivää ni olo paranee ja parisuhteen tilanteen selvittäminenkin on helpompaa.

Vierailija
4/10 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

And you did NOT see it coming? Petturi on aina petturi

Vierailija
5/10 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletpa naiivi.

Pettäjä usein pettää uudelleen, erityisesti sinunlaisia hyväksikäytettäviä vakikoloja jotka passaavat ja palvelevat eivätkä tunnista omaa arvoaan vaan elävät miehen kautta.

Miehet ovat todella harvoin panostamisen arvoisia, naisten tulee ymmärtää tämä. Naisen tulee panostaa opiskeluun ja työhön, ei kyrpikkääseen joka on riskisijoituksista suurin.

Ehkäpä opit tästä, ettei omaa elämäänsä kannata sitoa toiseen ihmiseen tai naiivina ratsastaa toiveilla ja haaveilla. Mies on viimeinen asia jonka kautta kannattaa pitää omaa onneaan kasassa.

Vierailija
6/10 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt et juo enempää, pidä pari selvää päivää ni olo paranee ja parisuhteen tilanteen selvittäminenkin on helpompaa.

Ja tulisi ymmärrettävää tekstiäkin ;)

Vierailija
7/10 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tosta ota selvää vanha Erkkikään!

Vierailija
8/10 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko hyviä artisteja Tuskassa?

Vierailija
9/10 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tosta ota selvää vanha Erkkikään!

Ehkä ap.n mies käy täällä ja ymmärtää tekstin. Samassa jamassa taitavat molemmat olla. :/

Vierailija
10/10 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helnykkikö se siellä kirjoittaa?