Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa tilanteita kun olette tajunneet olleenne tyhmiä

Vierailija
27.06.2016 |

Tuleeko teillekin muutaman vuoden takaista itseänne ajatellessa usein sellainen olo että olinpas tyhmä jonkun asian suhteen? Kertokaa esimerkkejä! Itse en voi käsittää sitä että vuosi sitten itkin (salaa) exäni perään joka petti minua. Silloin se tuntui maailmanlopulta, nyt vain naurattaa ja ajattelen että olinpas typerä kun sellaista tyyppiä murehdin!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin auttaa anoppia, ja laitoin voileipäkakut uuniin.

Vierailija
2/6 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä tuosta mutta huomaan, etten pysty seuraamaan kaikkia juonenkäänteitä hyvistä sarjoista. En vaan tajua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yritin auttaa anoppia, ja laitoin voileipäkakut uuniin.

0/5

Vierailija
4/6 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä viime vuoden alussa arvelin, että kyllähän meillä nyt tottakai on sellaset osaavat valtion virkamiehet päättävissä viroissa, että ei tänne voi tulla kaikenmaailman rikollisia vetelehtimään meidän maksettavaksi, siis kymmeniätuhansia läpi euroopan ihan noin vaan...

Vierailija
5/6 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teknillisessä korkeakoulussa matematiikan luennolla. Kyllä tunsin itseni erittäin tyhmäksi.

Vierailija
6/6 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapahtui teininä: Oli ollut riitaa silloisten parhaiden kaverieni kanssa, olin heille vähän vihainen jostain, en enää muista mistä. Kun tavattiin seuraavan kerran, nämä kehuivat kilpaa, miten hyvältä näytän. Olin kuulemma hoikistunut selvästi ja vaatteetkin oli tyylikkäät. Olin hyvin mielissäni, enkä viitsinyt jatkaa riitaa. Tämän jälkeen kaverit vielä pyysivät minulta pientä palvelusta, johon suostuin.

Mulla meni kuukausia, siis kuukausia, ennen kuin tän tapahtumaketjun palaset loksahti päässä yhteen ja tajusin, miten mua oli manipuloitu. :D