Olitko onnellinen juhannuksena?
Kuinka vietit juhannusta? Jäikö semmoinen olo, että samalla tavalla ensi vuonna? :)
Kommentit (33)
Juhannusaattona kurja päivä kun satoi vettä, juhannuspäivät kivoja.
Olin onnellinen. Ihana juhannus. Harrastettiin miehen kanssa seksiä 2 kertaa mikä on meille aivan ennenkuulumattoman paljon viikonlopun aikana!
En. Oikeaa onnea on ollut viimeksi vuonna 2014. Ja tämän asunnon alapuolella asuva kyylä pitää kyllä huolen siitä, että sitä onnea ei tule olemaan, ennen kuin muuttaa tästä kolhoosista omakotitaloon.
Hieman kierolla tavalla kyllä. Tapasin aivan ihanan miehen ja ihastuin häneen. Tapaan tuollaisen ehkä kerran parissa vuodessa. Valitettavasti mies oli kuitenkin varattu. Vietimme samassa porukassa illan ja erotessamme mies sanoi, että olisi lähtenyt matkaani jos ei olisi varattu. Itkin vuorokauden kotona sitä, että kerrankin kun tapaa tuollaisen ja molempia kiinnostaisi, niin hän onkin varattu. Kuitenkin olen onnellinen tapaamisestamme, koska noita helmiä ei usein tapaa ja nyt sain taas vahvistuksen siitä, että niitä vielä on.
Olin töissä, ei kivaa mutta vapaalla todennäköisesti olisin vaan nukahtanut sohvalle netflix auki.
En. Olin töissä koko juhannuksen. Näin vaan vittumaisia, haisevia, näsäviisaita, rumia, köyhiä, näpäyttelijöitä, kännisiänarkkiurpoja. Ei ikinä enää!!!! Poltan paikan vaikka maantasalle ennemmin. Tänään sitten kahden viikon ainoa vapaapäivä ja NYT vittu sitten sataa vettä ja on kylmä! PERKELE!!!
En, sain vain yhden pienen kalan.
Olin yksinäinen ja sen vuoksi alakuloinen, aivan kuin edeltävänäkin juhannuksena. Kukaan ei pyytänyt seuraksi, eikä minulla ole ketään jota voisin itse pyytää. Yleisiä juhannusjuhlia kyllä olisi (esim. Seurasaari ja Kivinokka), mutta jos niihin menee menee yksin, tuntee itsensä vain entistäkin yksinäisemmäksi. Tästä kierteestä ei ole ulospääsyä.
Olemme purjehtimassa Turun saaristossa. Ihanaa olla vesillä miehen ja hyvien ystävien kanssa. Juhannusaatto oltiin miehen vanhempien mökillä. Eilen tultiin Nauvoon ja huomenna lähdetään kohti Kemiönsaarta ja Naantalia.
Olin ja olen onnellinen. Olimme vanhempieni mökillä koko perheen kesken. Olen viimesilläni raskaana, joten hieman tukalat oltavat oli, mutta haittaakos tuo :-)
Esikoista odotellaan, läheiset ihmiset ympärillä, mansikoita ja naurua. Kunpa kaikilla olisi näin!
Ei. Sellainen tavallisen surkea juhannus, joka sai mut tuntemaan itseni todella turhaksi. Onnellinen en ole yleensäkään, mutta se korostuu ikävästi tuollaisina "pyhinä".
Oltiin miehen kanssa vaan kotona. Ei ollut mitään suunnitelmia eikä intoa tehdä muuta kuin katsoa teeveetä monta päivää. Ei ole kavereita, ei kokoontuvaa perhettä. Eikä päästy edes saunaan kun oli vedet poikki. Aika surkuhupaisaa.
En ollut. Pakko uhrautua kerran vuodessa anoppilaan, mutta onneksi on tämän vuoden velvollisuudet hoidettu.