Kerro huonoimmasta seksikokemuksestasi
Kommentit (346)
Mä en ees kaikkia kokemuksia muista, mutta Jenkeissä oli naapurissa joku himokas college-poika, ihan ok näkönen ja pitkä, mut paljastu aika höntiksi. No hän riepotti ja heitteli meikää (en ole mikään lyhyt tyttö) ja tikkas ku nahkasaumurin ja paineisen pupujussin risteytys porkkanan mallisella (semmonen pikkupoikien malli, kärkeä kohti oheneva) peniksellään, joka ei tunnu oikeen miltään, ehkä pistävältä...
Iskä__89 kirjoitti:
Ei miehet ymmärrä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin juuri eronnut poikaystävästä ja ravintolassa tyttöporukassa ja surkealla mielellä. Törmäsin yläasteen luokkakaveriin, josta on tullut julkkis -todella moni tietää ja tuntee. Viiniä juotiin, tanssittiin ja päihdyttiin, minä itkun poikaystävääni ja tämä mies arkeaan avioliitossa. Mies kertoi kouluaikaan unelmoineensa minusta -luokan priimus, hyvän perheen tyttö ja vastaposahtaneet suuret rintani. Kertoi niitä aikuisenakin puolisonsa kanssa lempiessä miettivänsä. No, päädyn hänen luokseen ja hulluna mies oli tissejen kimpussa, mutta se seksi... Hyvä tyyppi, hauska, älykäs, kaikkea. Mutta penis; se oli tosi paksu, mutta niin lyhyt, puristi penetraatiossa, mutta ei ylettynyt mihinkään. Tosi vastenmielistä. Kadun, että lähdin. Miksi ihmeessä? Nolottaa, että jotenkin tuon miehen julkisuus asiaan olisi vaikuttanut. En harrasta yhden illan juttuja.
Silloin kun seksissä mennään perinteisesti " miesten ehdoilla", siis pelkkää panemisesta ja fyysistä tarpeiden tyydytystä, niin kyllä se elin ja sen koko on ihan keskeisintä naisen nautinnolle. Pienimunaista miestä pitää kyllä mielettömästi muilta ominaisuuksilta rakastaa, että se koon puute kompensoituisi - onko se mahdollista ollenkaan. Tää seksistinen maailma on erityisen onneton paikka näille miehille.Miehet ei vaan tunnu ymmärtävän, ettei se riitä naiselle että siitä emättimen aukosta vaan jotain työntää kun ihan HEL- VE- TIN hyvää tekee nimenomaan se, että kalu osuu emättimen pohjaan. Emätin on n 10 cm pitkä, eli penikseltä ei peraatteessa vaadita kuin vähintään se 10 cm pituutta ja siihen sopiva paksuus niin nautintotykki on valmis. Emättimen pohja ei ole tiiliseinä antaa myöten vähän pidemmällekin kalulle.
Ei se ole sitä, että me miehet emme ymmärtäisi. Me emme vain voi mitään tuolle peniksen koolle. Jos on miehellä vaikka sellainen 10-senttinen niin mitä siinä voi tehdä? Pienetkin miehet haluavat seksiä, ja haluavat saada naisen nauttimaan.
Minä EN pidä emättimen pohjaan osuvista kikkeleistä: se sattuu siellä kohdunkaulalla! Lisäksi PIDÄN paksuista elimistä (pituudella ei ole väliä), sillä minulla nautinto on juurikin siinä emättimen suulla. Ja toisaalta taivaalliseen seksiin tarvitaan myös aivojen stimulointia, joten pienimunaisillakin on ihan hyvät tsänssit, vaikka näissä rakeenteellisissa seikoissa niin miehillä kuin naisillakin on eri mieltymyksiä ja sopivuuksia. Sinä pieni mies vaikutat symppikseltä ja uskon, että sinulla on oikein hyvät mahikset saada seksiä, älä lannistu, vaan jatka omalla symppiksellä linjallasi.
Onhan noita huonoja kertoja elämän varrelle sattunut, mutta enpä osaa eritellä nyt huonointa. Kuitenkin kun täällä on mainittu noista "lahnoista" niin oman kokemuksen mukaan lahnana, mutta kuitenkin halukkaana makoileva nainen on huomattavasti parempi kokemus kuin nainen joka tekee paniikissa kaikkensa ettei vain olisi lahna. Menee niin yliyrittämiseksi ettei siinä kumpikaan pysty nauttimaan. Ei löydy yhteistä rytmiä ja homma tuntuu enemmän joltain kilpailulta, että kumpi tässä nyt painaa lujempaa.
Vierailija kirjoitti:
No voi vittu!!!!!!!!!
Mutes sä sitä kumppania oikein muuten arvioit ekalla tapaamisella, kuin sen kautta mitä sun silmiin sillä hetkellä näkyy?? Pitääkö naisten sanoa jo baaritiskillä kaikille vähänkin varteen otettaville ehdokkaille "nyt ne housut nilkkoihin sassiin ja suoro tanaan saatana. Ja nyt siihen lantioon sitä liikettä että nähdään tyttöjen kanssa kenel lantio letkeemmin sängyssä vetkuttaa"?????
Kuule mulle on ihan sama mitä te pikku pissikset teette. Jokainen teistä saa mitä tilaa, tai osa on ainakin jo saanut.
Te ihan itse valitsette ja ihannoitte niitä pitkiä, komeita, tanssitaitoisia, lipeviä "pelimiehiä" / "audimiehiä" ja mitähän vielä. Palkinnoksi olette sitten saaneet huonoa seksiä ja lutkan leimankin varmaan osa näiden "pelimiesten" toimesta. Todella hyvää viihdettä lukea näistä teidän kokemuksista.
Mä en ole 190cm pitkä. Lihaksikas kyllä olen ihan ruumiillisen työni - ja harrastukseni ansiosta. Pelaan jääkiekkoa 4 kertaa viikossa, mutta teidän lutkien kanssa mä en pelais säälistä edes "yhtä erää".
Mulla ei ole kymmenien tuhansien pankkilainalla ostettua uusinta audia, kun pyörälläkin pääsen töihin, tai sillä "riisikupilla", mitä olen omin käsin huoltanut ja pitänyt ajokunnossa jo vuosia.
Kannattaisi tiedänkin tyttölasten joskus harkita ihmiseen tutustumista vähän paremmin, kuin vain "panon" merkeissä, niin voisi seksikin onnistua. Sen "panon" voi hoitaa muuten dildollakin, väi hävettääkö teitä sellainen hankkia? Minua ei teidän touhut kiinnosta, lutkailkaa vaan niin maan perkeleesti kuin vain ehditte "pelimiestenne" kanssa.
Over and out ja hyvää kesää kaikille, käyttäkää edes ehkäisyä, että ei tyhmyys vahingossa leviä liikaa.
Komppaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No voi vittu!!!!!!!!!
Mutes sä sitä kumppania oikein muuten arvioit ekalla tapaamisella, kuin sen kautta mitä sun silmiin sillä hetkellä näkyy?? Pitääkö naisten sanoa jo baaritiskillä kaikille vähänkin varteen otettaville ehdokkaille "nyt ne housut nilkkoihin sassiin ja suoro tanaan saatana. Ja nyt siihen lantioon sitä liikettä että nähdään tyttöjen kanssa kenel lantio letkeemmin sängyssä vetkuttaa"?????
Kuule mulle on ihan sama mitä te pikku pissikset teette. Jokainen teistä saa mitä tilaa, tai osa on ainakin jo saanut.
Te ihan itse valitsette ja ihannoitte niitä pitkiä, komeita, tanssitaitoisia, lipeviä "pelimiehiä" / "audimiehiä" ja mitähän vielä. Palkinnoksi olette sitten saaneet huonoa seksiä ja lutkan leimankin varmaan osa näiden "pelimiesten" toimesta. Todella hyvää viihdettä lukea näistä teidän kokemuksista.
Mä en ole 190cm pitkä. Lihaksikas kyllä olen ihan ruumiillisen työni - ja harrastukseni ansiosta. Pelaan jääkiekkoa 4 kertaa viikossa, mutta teidän lutkien kanssa mä en pelais säälistä edes "yhtä erää".
Mulla ei ole kymmenien tuhansien pankkilainalla ostettua uusinta audia, kun pyörälläkin pääsen töihin, tai sillä "riisikupilla", mitä olen omin käsin huoltanut ja pitänyt ajokunnossa jo vuosia.
Kannattaisi tiedänkin tyttölasten joskus harkita ihmiseen tutustumista vähän paremmin, kuin vain "panon" merkeissä, niin voisi seksikin onnistua. Sen "panon" voi hoitaa muuten dildollakin, väi hävettääkö teitä sellainen hankkia? Minua ei teidän touhut kiinnosta, lutkailkaa vaan niin maan perkeleesti kuin vain ehditte "pelimiestenne" kanssa.
Over and out ja hyvää kesää kaikille, käyttäkää edes ehkäisyä, että ei tyhmyys vahingossa leviä liikaa.
Komppaan!
En saa selvää mistä tässä tapellaan, mutta selkeesti ei oo menny seksiseikkailut putkeen kummallakaan osapuolella. Jos ny vedettäisiin henkeä ja pidettäis lippu korkealla. Tässä ketjussa kuitenkin kysyttiin huonoja seksikokemuksia ja niitä löytyy kaikilta, jotka seksiä ovat harrastaneet. Löytyy myös hyviä seksikokemuksia ja kehuja ja niille voikin perustaa oman ketjunsa. Ei muuta kun rinta rottingille ja jatkamaan yrittämistä, kyllä se hyvä kokemuskin kohdalle tulee, kun ei liian synkäks vajoa.
Kuinka monia, monia, monia surkeita kokemuksia sitä onkaan..:D
Lähestulkoon neljälle viidestä miehestä se oma orgasmi tuntuu olevan kaikkein tärkein, ja nainen on vain jokin satunnainen runkkausalusta joka siihen alle on satuttu saamaan. Se oma innokkuus tai mikään sellainen ei vaikuta, kun tyyppi päättää vaan tuikata ja homma on sen jälkeen siinä.
Näitä suuseksin tarjoajia on moneen eri junaan ja näitä lipoajia ja "mitä helvettiä sä oikein teet"- tyylisiä tapauksia on tullut koettua. Olen harrastanut seksiä enimmäkseen vain parisuhteessa, mutta muutama tapailusuhdekin on tullut koettua. Monesti alussa seksi on ollut ihme räpellystä, mutta muutama oikeasti surkeaa tapausta on yhdistänyt itsekeskeisyys, yli-itsevarmuus ja puuttuva kyky minkäänlaiseen tilannetajuun.
Yksi kundi halusi harrastaa kanssani suuseksiä ja nuoli autuaasti todella kauan, mutta ei lähelläkään klitorista vaan lipoi persettä, häpyhuulia ja emättimen aukkoa jotka tunnetusti ei ole niitä maaleja joista pystyisi laukeamaan. Mikään ohjailu tai sellainen ei auttanut, vaan kaveri lipoi kuin koira vesikupilla. Sen lisäksi se piti ihmeellistä maiskuttelevaa ääntä, mikä oli aivan tahallista ääniefekteilyä. Tunsin myötähäpeää miehen puolesta ja kerroin, ettei toi oikein toimi ja mies ei edes tajunnut ottaa suorasta puheesta opikseen. Hetkeä myöhemmin kun oikea paikka löytyi, tyyppi imi klitorikseni melkein irti. kun rimpuilin pois alta, niin tyyppi tiuksaisi kiukkuisesti, että "anna mun olla". Sen jälkeen hän piti itseään seksikkyyden perikuvana kun tuli leuka mehuja valuen päälleni kiehnaamaan. Hyi helvetti..
Yksi eksäni taas mainosti olevansa kovakin panomies. Lopulta lukumäärä vaihteli aina humalatilan mukaan, ja tyypille tuntui tulevan kovana iskuna että olin seurustellut ennen häntä jonkun kanssa. Ensimmäinen kertamme kuitenkin paljasti epäilykseni oikeiksi, että tyyppi ei ollut pillua nähnytkään ennen minua. Menimme saunamökissä lauteille, tyyppi istuutui alas ja otti mut puolittain väkivalloin syliin ennen kuin alkoi raivokkaasti hakata mua tattiaan vasten. Mikä hupaisinta niin muna sujahti heti kättelyssä ulos, mutta tyyppi jatkoi rynkytystään siitä huolimatta. En itse pystynyt liikkumaan tyypin rautaisen otteen takia ja mietin myötähäpeästä nolostuneena milloin kundi huomaa että jotain on vialla.. Sain tyypin pois altani sillä, että huomautin ettei meillä ole kortsua. Kaveri oli heti kärppänä "ei niin olekaan", heitti mut pois yltään, heitti farkut jalkaansa ja meni sepalukset auki kyselemään kavereilta kumeja. Nolotti ihan hirveästi ja sinä iltana tyypillä jäi kyllä saamatta - ja erosimme pian tuon jälkeen.
Kaikkein häkellyttävimpiä ovat olleet tilanteet, joissa eksä(t) ovat/on yrittänyt väkisin saada mut laukeamaan vaikka alusta asti olen tehnyt selväksi, että nyt ei oikein huvita ja riittää, että tyyppi saa kunhan saan itse vain jumankauta nukkua. Tai sitten nämä, jotka höyläävät tuntikausia saamatta mitään aikaiseksi kanki aivan kovana. Siinä ehtii miettiä kauppalistan, laskea kukkaset tapetista ja sängynpeitteen nukkakuvioiden silmukat.
Kaikkein hölmöimpiä tapauksiin luettavissa on kuitenkin eks, joka aiheutti enemmänkin myötähäpeää kuin kiihotusta sillä kaikella tarpeettomalla säätämisellään ja ylimääräisellä sähläämisellään. Heti kun meininki alkoi mennä herkäksi ja homma oli hyvin käynnissä, mies stoppasi touhun mikä kiihottamisen sijaan päinvastoin vain ärsytti ihmetyksen lisäksi. Yhtäkkiä ennen laukeamistani mies ilmoitti, ettei tilanteessa ole riittävästi yhteyttä ja lämpöä ja halusi lopettaa touhun. Joskus taas se yllätti muuten; Joku pöydälle roudaaminen sängystä ja sen jälkeen ährääminen puolikovalla munalla, johon kumi oli jo melkein kuivunut kiinni kun itse on selkeästi ollut jo tunnin verran valmista kauraa nukkumaan, mutta vihjailut eivät olleet menneet perille. Tai yhtäkkiä kesken kaiken sängystä keittiöön katoaminen ja hillopurkin tuominen sieltä mukanaan, että leikitääns vähän, ja sen sijaan että kumpikaan saisi niin kaikki paikat ovat hillossa ja se sitä paitsi ei edes toiminut mitenkään kiihottavana.
Mies väkersi päälläni, ennen kuin nousi yhtäkkiä, veti munan ulos ja alkoi jokea käsi pippelinsä ympärillä: "Älä laukea, älä laukea" Jos jutun oli tarkoitus olla hauska, niin se ei toiminut.
Toisella kerralla sama tyyppi ilmoitti että olen liian märkä ja alkoi sormin paiskoa sisältäni nesteitä lakanoille. En tajunnut koko kauhomista, ja se oli sellainen että nousin ja lopetin touhun kesken, koska en tajunnut pointtia. Yhtäkkiä kaveri vetäytyy irti, alkaa kaauhoa alapäätäni ja ilmoittaa etttä olen liian märkä läträttyään ensin kilotolkulla jotain itse keittämäänsä liukastetta jota en edes halunnut levitettävän. Samasta liukasteetsa sain kauhean ihottuman tai allergian ja luulin jo hetken sairastavani klamydiaa. Ei tullut uusintoja.
Kaikkein paskin kokemus sängyssä on varmasti se, kun eks halusi aina humalassa seksiä. Tiesin että tupakoinnin ja humalatilan takia tyypillä ei edes seiso ja vielä vähemmän kumin kanssa, ja sitä paitsi halusin nukkua. Ensin herra rymysi baarista ja kun oli päässyt sänkyyn asti, hän ilmoitti haluavansa seksiä. Sitä riitaa kesti aamuun asti. Kundi lykki mua alushousuja vasten kovalla munallaan ja heräsin siihen, ja kundi hoki että kokeile miten kova mä olen.
Suutuin, nappasin niin lujaa munista kiinni kuin kädestä lähti ja ilmoitin että paas ollen jumanlauta viimeinen kerta ja anna mun nukkua. Tyyppi ihme kyllä säikähti ja lopetti, ennen kuin tuli taas seuraava kerta. Usein aamuisin kun kysyin et mikäs tää juttu oli, niin tyyppi vetosi huonomuistisuuteensa...
Lueskellessani näitä alko mun päässä ikävästi liskoamaan vanha pano. Olin vetäny järkyttävät naamat kaverini synttärikekkereillä ja pitihän sieltä porukalla vielä ravintolaanki päästä. Ilo oli katossa, kun juotiin ja tanssittiin pikkutunneille yökerhossa. Siellä oli sitten sellanen hieman pulleahko mua vähä vanhempi mies, joka alkoi piirittää mua loppuillasta. En tarkkaan muista mitä sille kännissä oikein höpötin, mutta sen tiedän että yhdet pakit annoin siinä baarin edessä. Eipä tuo helpolla luovuttanu ja ajattelin että kutsun sen meidän jatkopaikkaan, kun muihinkin meidän porukassa oli tutustunut ja kaikinpuolin kivanoloinen. Typerää jälkikäteen, kuningasidea sillon.
Jatkot veny aina aamuun asti ja jostain syystä annoin tälle periksi ja menimme patjalle yhteisen peiton alle. Pussailimme ja hivelimme, jonka jälkeen tämä alkoi kovakouraisesti ja puoliväkisin levittää jalkojani ja tunkeutumaan sisälleni. Yritin hillitä sen intoa, mutta se rotisko vaan innostu lisää ja täydellä painolla makas mun päällä. Muutaman hikisen minuutin hinkkauksen jälkeen se alko purusuutelemaan mua järkyttävällä imuteholla ja samalla kovakourasesti pyöritti käsillä mun rintoja. Ai saatanaa huusin, mutta se luuli että nautin. Hyi vittu ku se vielä alko haista niin pahasti hiellekki aktin aikana!
Vieläki menee kylmät väreet ku muistelee...
Mun huonoin kokemus kuuluu kans kategoriaan lahnamies. Kirjotin tän muuten jo johonkin vastaavaan ketjuun ja sain heti joltain miespuoliselta sen suuntaista kommenttia, että yhyy prinsessa joutu itse tekemään jotain... Disclaimer, mä oon ite aktiivinen osapuoli sängyssä, alla tai päällä, suulla tai kösillä. Lahnat on erikseen (voi toki olla nainenkin, Two and a half men-sarjassa oli osuva kuvaus, kun veljekset päätyivät vuoronperään sänkyyn naisen kanssa, joka oli kuin kuollut).
No joka tapauksessa, mies makasi alla paikallaan mitään tekemättä (yleensä kai alla oleva käyttää lantiotaan vastaan tai vähintään käsiään), lauettuaan veti vaatteet päälle ja poistui kortsu vielä munassa boksereiden sisällä ovesta ulos. Tämäkin viestitteli myöhemmin, että otetaan uusiks. Vastasin tyyliin että vedä käteen.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä onko huonoin seksikokemus ikinä, mutta viime aikoina pitkässä suhteessa ...
Aina joskus tulee tilanne, että on ensin suurin toivein kiihkoissaan yrittänyt vietellä vaimoa. Tulee pakit ja armoton pettymys ja tekee töitä, että saa downshiftattua itsensä haluttomaksi.
Vähän ajan kuluttua saakin päähänsä, että hoidetaan asia pois päiväjärjestyksestä ja ilmoittaakin, että ollaan sittenkin ja edellyttäen tietysti, toinen tekee työt. No, siinä sitten lykitään lähes käskystä fiiliksellä, että loppuisi pian.
Kovin on tutun kuuloista, paitsi mies on se pakittaja, keksii jotain muuta tekemistä. Harvoin, noin kerran kuussa suostuu. Viimeksi eilen. Ei edes yhdyntää, vaan sormetusta. Ite otin suihin. Loppukaneettina mies tokaisi: "joko helpotti, pääseekö nyt nukkumaan?" ei sitten varmaan nauttinut pätkääkään, mulle ainakin jäi lähinnä nolo ja paha olo, vaikka "sainkin". Ärsyttää olla se aktiivisempi ja haluta. Varsinkin kun aiemmin seksi-elämä on ollut varsin tyydyttävää ja vilkastakin, olen kai 40v. täytettyäni muuttunut epähaluttavaksi ja liian vanhaksi :(
Pahin on ensimmäisessä suhteessa, asuin silloin mua reilusti vanhemman miehen kanssa, itse olin 19. Suhde kun alkoi olla loppusuoralla seksi oli kovakouraista, satuttavaa ja ällöttävää. Saatoin herätä siihen kun ukko pitää kiinni ja työntyy muhun. Yäk..puistattaa vieläkin.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka monia, monia, monia surkeita kokemuksia sitä onkaan..:D
Lähestulkoon neljälle viidestä miehestä se oma orgasmi tuntuu olevan kaikkein tärkein, ja nainen on vain jokin satunnainen runkkausalusta joka siihen alle on satuttu saamaan. Se oma innokkuus tai mikään sellainen ei vaikuta, kun tyyppi päättää vaan tuikata ja homma on sen jälkeen siinä.
Näitä suuseksin tarjoajia on moneen eri junaan ja näitä lipoajia ja "mitä helvettiä sä oikein teet"- tyylisiä tapauksia on tullut koettua. Olen harrastanut seksiä enimmäkseen vain parisuhteessa, mutta muutama tapailusuhdekin on tullut koettua. Monesti alussa seksi on ollut ihme räpellystä, mutta muutama oikeasti surkeaa tapausta on yhdistänyt itsekeskeisyys, yli-itsevarmuus ja puuttuva kyky minkäänlaiseen tilannetajuun.
Yksi kundi halusi harrastaa kanssani suuseksiä ja nuoli autuaasti todella kauan, mutta ei lähelläkään klitorista vaan lipoi persettä, häpyhuulia ja emättimen aukkoa jotka tunnetusti ei ole niitä maaleja joista pystyisi laukeamaan. Mikään ohjailu tai sellainen ei auttanut, vaan kaveri lipoi kuin koira vesikupilla. Sen lisäksi se piti ihmeellistä maiskuttelevaa ääntä, mikä oli aivan tahallista ääniefekteilyä. Tunsin myötähäpeää miehen puolesta ja kerroin, ettei toi oikein toimi ja mies ei edes tajunnut ottaa suorasta puheesta opikseen. Hetkeä myöhemmin kun oikea paikka löytyi, tyyppi imi klitorikseni melkein irti. kun rimpuilin pois alta, niin tyyppi tiuksaisi kiukkuisesti, että "anna mun olla". Sen jälkeen hän piti itseään seksikkyyden perikuvana kun tuli leuka mehuja valuen päälleni kiehnaamaan. Hyi helvetti..
Yksi eksäni taas mainosti olevansa kovakin panomies. Lopulta lukumäärä vaihteli aina humalatilan mukaan, ja tyypille tuntui tulevan kovana iskuna että olin seurustellut ennen häntä jonkun kanssa. Ensimmäinen kertamme kuitenkin paljasti epäilykseni oikeiksi, että tyyppi ei ollut pillua nähnytkään ennen minua. Menimme saunamökissä lauteille, tyyppi istuutui alas ja otti mut puolittain väkivalloin syliin ennen kuin alkoi raivokkaasti hakata mua tattiaan vasten. Mikä hupaisinta niin muna sujahti heti kättelyssä ulos, mutta tyyppi jatkoi rynkytystään siitä huolimatta. En itse pystynyt liikkumaan tyypin rautaisen otteen takia ja mietin myötähäpeästä nolostuneena milloin kundi huomaa että jotain on vialla.. Sain tyypin pois altani sillä, että huomautin ettei meillä ole kortsua. Kaveri oli heti kärppänä "ei niin olekaan", heitti mut pois yltään, heitti farkut jalkaansa ja meni sepalukset auki kyselemään kavereilta kumeja. Nolotti ihan hirveästi ja sinä iltana tyypillä jäi kyllä saamatta - ja erosimme pian tuon jälkeen.
Tossa se syy taitaa ollakkin miksi joillain miehillä on löysävittusia naisia ollut ;D
Ei ole nakki edes ollut kohteessa ;D joko osaamattomuuttaan/ huolimattomuuttaan, kuten edellisessä jutussa, tai sitten on niin pieni nakki ettei se vain ylety mihinkää ;D Jälkimmäisitä sakkia varmaankin suurin osa ;D
Iskin naisen ravintolasta Oulussa ja sitten meille jatkoille. Nuoleskelin hänen jalkoväliään ja minusta tuntui kuin siellä olisi ollut puolukoita varvussa. Kysyin naiselta mistä on kyse ja hän iloisesti kertoi: "ne ovat kakkapallukoita joita tarttuu karvoihin kun pyyhkäisen paperilla takaa pillun yli"
Vierailija kirjoitti:
sNykyään kyseinen mies pitää youtube kanavaa ja kertoo sielä miehille miten iskeä naisia ja valistaa miten jokaisen naisen saa syttymään. Nope.
Millä nimellä tämä löytyy Youtubesta? Mahdollisesti tämä https://www.youtube.com/channel/UCKxeHMAVBb9VdYVMbSIlxiw/videos ?
Vierailija kirjoitti:
Katkaraputarinaa toisensa perään. Silti naiset väittää silmät kirkkaina ettei koolla ole väliä.
Naiset väittää myös että kun mies "vie roskat" (eli auttaa kotitöissä) niin saa pimpulaa. Paskat saa... Naisille jää vaan enemmän aikaa somettamiseen.
Vierailija kirjoitti:
Miehet ei vaan tunnu ymmärtävän, ettei se riitä naiselle että siitä emättimen aukosta vaan jotain työntää kun ihan HEL- VE- TIN hyvää tekee nimenomaan se, että kalu osuu emättimen pohjaan. Emätin on n 10 cm pitkä, eli penikseltä ei peraatteessa vaadita kuin vähintään se 10 cm pituutta ja siihen sopiva paksuus niin nautintotykki on valmis. Emättimen pohja ei ole tiiliseinä antaa myöten vähän pidemmällekin kalulle.
Oon monesti miehenä miettinyt tota. Seksissähän kivun ja nautinnon raja on häilyvä. Vaikka oon ollut saman naisen kanssa pitkään ja se ääntelee välillä aika kovasti pohjaan pantaessa niin en tiedä nauttiiko vai sattuuko koska hän ei koskaan puhu sängyssä mitään. Ei edes kysyttäessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet ei vaan tunnu ymmärtävän, ettei se riitä naiselle että siitä emättimen aukosta vaan jotain työntää kun ihan HEL- VE- TIN hyvää tekee nimenomaan se, että kalu osuu emättimen pohjaan. Emätin on n 10 cm pitkä, eli penikseltä ei peraatteessa vaadita kuin vähintään se 10 cm pituutta ja siihen sopiva paksuus niin nautintotykki on valmis. Emättimen pohja ei ole tiiliseinä antaa myöten vähän pidemmällekin kalulle.
Oon monesti miehenä miettinyt tota. Seksissähän kivun ja nautinnon raja on häilyvä. Vaikka oon ollut saman naisen kanssa pitkään ja se ääntelee välillä aika kovasti pohjaan pantaessa niin en tiedä nauttiiko vai sattuuko koska hän ei koskaan puhu sängyssä mitään. Ei edes kysyttäessä.
Jos ei tykkäisi, niin varmasti kertoisi että sattuu- viimeistään jälkeen päin. Itselläni sattuu jos penis tökkii suoraan kohdunnapukkaa,mutta jos menee sen "ohi" ja osuu pohjaan useamman kerran niin saan takuuvarmasti orgasmin :)
Eräällä exälläni oli taivaallinen työkalu: paksu ja pitkä, 18 cm kulli. Harmi vain, ettei osannut käyttää sitä. Ei sitten yhtään. Seksi oli aina piinaavan hiljaista työstämistä, ei suudellut, ei katsonut silmiin. Ei ollu mitään hellyyttä. Usein hänellä oli vaikeuksia tulla, myös suuseksissä (ehkä oli siksi niin hiljaa, yritti keskittyä?). Mulle riittää sellainen 10-15 minuutin seksi lämmittelyineen, mutta tuon kanssa sai veivata usein ainakin 45 minuuttia. Lopuksi aina kummallinen tukahdutettu ähkäisy ja homma oli siinä. Niin, ja ei viitsinyt käydä koskaan pesulla ennen aktia (kumma juttu että vuosien hiivakierre katkesi kun kumppani vaihtui).
Kyllä siinä itsellänikin into alkoi hiipua, vaikka välillä yritin innostaa kaveria tekemään tai kokeilemaan juttuja tai sanomaan jotain. Tosi rajoittunut tyyppi ja muutenkin konservatiivinen ja estoinen. Onneksi pelkkä penetraatio kuitenkin tuntui hyvältä ison kalun ansiosta niin tulin yleensä seksin aikana omalla avustuksella.
Lopulta seksissä saattoi olla hyvin 1-2 kk taukoja, minä olisin halunnut useamman kerran viikossa.
Seurusteltiin kuitenkin useampi vuosi. Olin nuori, parikymppinen. Harmittaa edelleen se käyttämättä jäänyt potentiaali!
Täällä myös kokemus miehestä jolle olisi suunnilleen sirkustemppuja esittää että olisi vehje edes herännyt. Ja kun se lopulta saatiin ylös niin hirveetä jyystöä joku kolme varttia ennen kuin tuli. Selvisi myöhemmin että oli varsinainen pornoaddikti, joka ihan tosissaan oli sitä mieltä että kyllä naisesta pitää tuntua kivalle jos mies panemisen välissä tuikkaakin vähän myös toiseen reikään. (Koska niinhän se vaan sinne puolihuolimattomasti tuikataan, juupajuu.) Ja minähän olin sitten estynyt ja nipo kun ei moista halunnut tehdä. Suihin olisi aina pitänyt ottaa, vaikka sen jälkeen antoi aina ymmärtää että olen surkea siinä hommassa. Minun olisi myös pitänyt laueta siitä että imen hänen munaansa?! Joten oli oma vikani etten saanut, ei hänen tarvinnut huolehtia minun nautinnostani. Tällä kaverilla oli aika pieni vehje, minua se ei ihan tosissaan haitannut enkä edes ajatellut asiaa (olin nuori eikä verrokkeja juuri ollut ollut), mutta mies itse jaksoi aina hokea että "sua varmaan haittaa kun mulla on näin pieni, kuitenkin mietit muita miehiä, olis sustakin varmaan kiva saada isoa" jne, ja sekin alkoi ärsyttämään suunnattomasti kun itse vaan valitteli pientä kaluaan joka kerta.
Ja tämänkin urpon kanssa seurustelin ihan turhan pitkään. Olin nuori, kokematon ja liian kiltti.