Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerro huonoimmasta seksikokemuksestasi

Vierailija
27.06.2016 |

Kertokaahan

Kommentit (336)

Vierailija
1/336 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä on monta. Yhteistä niille on se, että jo itse aktin aikana tulee mieleen, että tämäpä on ajan tuhlaamista ja olisinpa mieluummin melkein missä tahansa muualla. Jotkut miehet vain ovat joko surkeita tai yhdentekeviä seksikumppaneita. Onneksi on muunkinlaisia.

Vierailija
2/336 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran meinasin saada, mutta sitten en jaksanutkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/336 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes jokainen kerta exän kanssa: pari työntöä ja BOOOM se oli siinä.

Vierailija
4/336 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panotreffit tinderistä. Pitkä ja komea mies. Kaikki sujui hyvin ensimmäiset pari-kolme minuuttia ennen kun mies yht'äkkiä lopetti ja nousi ylös ja sanoi ettei enää seiso. Ne oli sitten siinä ne "pano"treffit. Kyllä vitutti.

Vierailija
5/336 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähes jokainen kerta exän kanssa: pari työntöä ja BOOOM se oli siinä.

Voi ei! Aika tylsää. Minkä ikäinen ihminen noin oli? Jos nuori niin se ehkä korjaantuu vielä.

Vierailija
6/336 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niitä on monta. Yhteistä niille on se, että jo itse aktin aikana tulee mieleen, että tämäpä on ajan tuhlaamista ja olisinpa mieluummin melkein missä tahansa muualla. Jotkut miehet vain ovat joko surkeita tai yhdentekeviä seksikumppaneita. Onneksi on muunkinlaisia.

Ja sinullahan ei ole seksissä vastuita, vain oikeuksia?

Naiselleko riittää se, että antaa pillua? Lopusta vastaa mies?

Vierailija
7/336 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Panotreffit tinderistä. Pitkä ja komea mies. Kaikki sujui hyvin ensimmäiset pari-kolme minuuttia ennen kun mies yht'äkkiä lopetti ja nousi ylös ja sanoi ettei enää seiso. Ne oli sitten siinä ne "pano"treffit. Kyllä vitutti.

Kai katsoit peiliin? Miksi et osannut kiihottaa miestä kovaksi ja halukkaaksi?

Vierailija
8/336 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai katsoit peiliin? Miksi et osannut kiihottaa miestä kovaksi ja halukkaaksi?

Hoida erektio-ongelmasi kuntoon. Lääkäri auttaa, mutta ei palstalla ulina päivästä ja viikosta toiseen.

Vierailija
9/336 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies ihan todellakin vastaa siitä, että on hyvä rakastaja. Naisen tehtävä ei ole olla hyvä miehen puolesta. Tässä maailmassa moni ihminen on surkea yhdessä jos toisessakin asiassa. Eikä kukaan tule paremmaksi muita syyllistämällä.

Vierailija
10/336 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

*baarista kännissä miehen luo. Pani takaapäin kunnes keksi survaista kakkoseen mitään kysymättä. Humalatilasta guolimatta sattui niin per***eesti että seksi loppui siihen. Kao tätä voisi jo raiskaukseksi sanoa. Aamulla vielä mies piti huolta että lähden mahd.nopeasti kotiin,,koska "ollaan naispuolisen kämppiksen kanssa sovittu ettei tuoda ketään tänne" (joo niin varmaan, terkut tyttöystävälle vaan..)

*nettideitti jonka kanssa seksitreffit sovittuna. Leipoi itsestään komean ja seksikkään kuvan, nähdessä oli kaikkea muuta. Laiha, luiseva ja epäkiinnostava. Pantiin kuitenkin vaikka mietin koko panon ajan että ajanhukkaa. Se pano kesti n. 5min ja kun mies laukesi, puki välittömästi vaatteet päälleen ja lähti.... kehtasi vielä lähetellä viestejä tämän jälkeen...

Vierailija
11/336 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies ihan todellakin vastaa siitä, että on hyvä rakastaja. Naisen tehtävä ei ole olla hyvä miehen puolesta. Tässä maailmassa moni ihminen on surkea yhdessä jos toisessakin asiassa. Eikä kukaan tule paremmaksi muita syyllistämällä.

Kiinnostaa millä tavalla tämä nainen tai keskimääräinen nainen ylipäätään on hyvä rakastaja? Antamalla pillua ja syyttämällä miestä jos seksikokemus on huono?

Miksi nainen ei ole niin kiihottava ja halukas, että miehestä kuoriutuu hyvä rakastaja?

Vierailija
12/336 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täh? Kylläpä sinä teet kärkkäästi päätelmiä minun mielipiteestäni siitä, että olen tavannut joutavanpäiväisiä seksikumppaneita. Niitä oikeasti on olemassa, usko pois, eikä niiden suoritusta paranna ollenkaan se, onko kumppanina tavallinen nainen, seksin ammattilainen tai olkinukke.

1

Vierailija
13/336 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 25 vuotias juuri pitkästä suhteesta eronnut sinkku. Olin isolla porukalla työmatkalla ulkomailla. Komea toisen paikkakunnan työpisteen työkaveri jutteli kanssani kokonaisen kostean illan. Kertoi olevansa perheetön yms. Olin yksinäinen ja imarreltu hiukan vanhemman miehen jakamattomasta huomiosta. Yksi asia johti toiseen. Sängyssä hän oli hirveän kovakourainen ja kylmä ja keskittyi vain itseensä. Suudelmat ja hyväilyt pyyhkäisi tuhahtaen pois. Naureskeli kokemattomuudelleni. Aamulla pakenin nopeasti hotellihuoneesta kaula purtuna! Vanhempi työkaveri kysyi tiesinkö että miehellä on vaimo ja kaksi pientä lasta. No en.

Vierailija
14/336 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein aikoinaan Tinderin muutama kuukausi sitten eronneena, eikä mulla tänä aikana suhteen jälkeen ollut mitään säätöä kenenkään muun kanssa.

Himot oli alkaneet käydä aika suuriksi, enkä siis kaivannut mitään muuta, kuin seksiä.

Asun melko pienellä paikkakunnalla, joten lähistöllä ei kamalasti otollisia ehdokkaita ollut.. Kunnes yksi, kuvien mukaan oikein kivannäköinen, pari vuotta vanhempi mies tuli matchiksi. Alkoi saman tien jutella, ja vaikutti tosi mukavalta. Jutut myös kääntyi aika pian ehdottelevan sävyisiksi, ja siitäkös mä sytyin, kun vailla miehen huomiota ja sitä itse miestä olin...

Sovittiin aika nopeasti treffit mun luo.

No, mies saapui. Eikä ensinnäkään näyttänyt yhtään samalta kuin kuvissa. Oli jotenkin tosi ujon oloinen, ei katsonut silmiin varmaan kertaakaan koko vierailun aikana. Puhui myös todella outoja juttuja. Halusin kuitenkin seksiä ja pian, että tilanne olisi jo ohi, mutta oli kyllä miehen puheet siitä, kuinka olisi kovakin naistenmies, varmasti pelkkää puppua:D vaikka kuinka vihjailin, ei millään tehnyt minkään valtakunnan aloitetta. Minä sitten lopulta melkein väkisin raahasin tämän makuuhuoneeseen, mistä innostui oikein huolella...

Kaikki sujui ihan ok, kunnes alkoi viljellä niitä outoja juttujaan myös siellä sängyssä... Hyväili mun rintoja, kunnes ihan oikeasti näillä sanoilla kysyi: "Onks tissi-imu kivaa" Eeeeeh, mitä tuohon nyt vastaamaan, kuulosti ihan ala-asteikäisen pojan puheelta naismaisen, narisevan äänen kanssa sanottuna.

Mä runkkasin häntä hetken ennenkuin laittoi kortsun päälle, jolloin totesi, että kikiin sattuu. Siinä vaiheessa oikeasti meinasin juosta, ja lujaa:D hommat hoidettiin kuitenkin nopeasti loppuun, kunnes mies totesi, että on ylpeä itsestään, kun tuli kortsun kanssa...

Vielä seuraavana päivänä aloitti keskustelun viestillä: "Mun munaan sattuu, täytyy rajoittaa tumputtamista tänään." En vastannut.

Vierailija
15/336 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

U

Vierailija
16/336 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oli todella innokas..tahtoi tavata ja panna oikein tosissaan..sitten panomiehellä ei seisonut lainkaan..

Eikä seuraavallakaan kerralla. Kolmatta kertaa en suostunut tapaamaan. Tosi noloa.

Vierailija
17/336 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei seiso, ei laukea. Haluaisin vain spermaa suuhnu

Vierailija
18/336 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalin oli nössykkä bi-mies, hän kai olisi toivonut olevansa sängyssä jonkun kunnon alistajamiehen kanssa.

Tiesin jo vaatteita riisuessa, että ei hitto tästä tulee ikävät kymmenen minuuttia :D Tyypillä seisoi aina jonkun minuutin kerrallaan, ja ilmaisin aina että ei haittaa, jätetään tähän tällä kertaa (pääsisinpä kotiin Tästä sähläämästä, jes).

Mies kuitenkin halusi väkisin koittaa jatkaa, hän sormetti kuin olisi rassannut jotain viemäriä ja hoki "haluun että sä edes tuut".

Oon liian kiltti kun sen kanssa tuohon tilanteeseen edes jouduin, ikuisuudesta tuntuvan ajan jälkeen mies suostu luovuttamaan :D ihan kamalan kiusallista ääh

Vierailija
19/336 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahden viikon sinkkuuden jälkeen päätin unohtaa exän baaripanolla. Bongasin hyvännäköisen nuoren miehen, jonka raahasin hetken pussailun jälkeen baarin vessaan. Harrastimme jotain, mitä ei voi kutsua seksiksi. Mies enemmänkin vain töni minua nysällään. Itse yritin olla aktiivinen ja esittää kiihottunutta, mutta minun puoleltani se oli kyllä pihdasta suorittamista, yritin vain saada hommat hoidettua. Mies ei meinannut millään tulla ja runkkasi kymmenen minuuttia sen jälkeen kun teeskentelin orgasmin. Sanoi vielä ettei ollut koskaan runkannut niin pitkään. Heti kun oli lauennut, paineli ulos vessakopista jättäen oven auki. Kopin ulkopuolelle oli kerääntynyt ehkä kymmenpäinen yleisö ja minä jäin koppiin hame nilkoissa, ovi auki. Nojoo, en oikeastaan edes jaksanut nolostella, koska mies oli käyttäytynyt niin urposti, enkä kokenut että minulla edes oli siinä tilanteessa kauheasti hävettävää. Menin suoraan baaritiskille nauramaan jutulle ystävieni kanssa. Aika kauheaa kyllä oli. Nyt ei onneksi enää tarvitse pokata ketään baarista, koska seurustelen omasta mielestäni maailman kuumimman miehen kanssa.

Vierailija
20/336 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä paljon ole, mutta kaikki enemmän tai vähemmän  huonoja, kun naiseen ei ole ollut mitään tunteita. En ole valitettavasti päässyt kenenkään ihastuksen kanssa sänkyyn.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kuusi