Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihmettelin sunnuntaina veljeni kaverin käytöstä

Vierailija
01.07.2008 |

veljeni lapsen rippijuhlissa- hän kun ei tuntunut koko juhlien aikana saavan silmiään irti minusta ja etenkään silmistäni, vaikka oli juhlissa avovaimonsa kanssa. Mietin silloin syytä. Ajattelin lopulta, että ehkä hän oli vain sitten niin kiinnostunut siitä, minkälainen hänen kaverinsa pikkusiskosta on vuosien varrella kasvanut. Olin 15-v. kun näimme edellisen kerran, nyt melkein kolmikymppinen. Olin juhlissa yksin, sillä mieheni oli töissä.

Veljeni kaveri lähetti minulle tänään sähköpostia, pyysi joskus kahville heille, kun asumme samassa kaupungissa. En tiedä, mitä ajatella...

Nyt eilen tapasin kahvilla sattumalta kaverini ja miehen, jonka kanssa hänellä on ilmeisesti jotain ei-kovin-vakavaa säätöä. Istuimme siinä jonkin aikaa, ehkä puolitoista tuntia ja juttelimme niitä näitä. Ja taas sama juttu- minusta oli jopa kovin kiusallista, kun mies uppoutui koko ajan katsomaan minua silmiin ja suuntasi puheensa minulle. Lopulta aloin ihan tarkoituksella itse katsoa lähes koko ajan kaveriani enkä miestä- ja huomasin kyllä hänen katsovan koko ajan minua. Mies kosketteli useita kertoja käsivarttani, kaveriani ei.. Kerroin päätäni särkevän hiukan, jolloin mies pomppasi hieromaan hartioitani ja ohimoitani... Kehui, miten mukava olen, ja miten iloinen ja positiivinen. Ja miten tiedän niin paljon erilaisista asioista. Ja kaverini kertoi vielä tänään, että mies oli hänelle kauheasti kehunut, miten ihania kavereita hänellä on (ei ole tavannut muita kuin minut). Olipa sanonut, että olisi kauhean kiva nähdä taas minut uudelleen, ja että voitaisiin mennä kaikki vaikka terassille joku päivä, jos minulle sopii. Oli kuulemma ollut niin upea keskustella kahden älykkään naisen kanssa. Ja oli kehunut vielä sanallista älykkyyttäni. Kaverini ei ollut moksiskaan, sillä hän ei ole kauhean kiinnostunut suhteesta tällä hetkellä, mutta huomasin kyllä hänen olevan vähän "ihmeissään" (ja en tehnyt mitään!). Puhuin siinä kahvilla ollessamme ihanasta miehestäni, häistäni, ym joten ei miehelle jäänyt epäselväksi, olenko sinkku vai en :) .

Olen itse kovin hämmentynyt, sillä tämä tuntuu nyt taas niin oudolta joutua kaksi kertaa yhden viikon aikana tällaisen kiinnostuksen kohteeksi. Silloin nuorena olin ihan tottunut tällaiseen mutta en varmaan enää viiteen vuoteen.. mietin, mistä tämä nyt yhtäkkiä johtuu. Niistä viidestä kilostako, jotka laihdutin juuri? Vai niiden kilojen häipymisen johdosta kohonneesta itsevarmuudesta? Vai siitä, että olen avioliitossani täysin onnellinen ja ehkä hehkun sitä ympärilleni? En tiedä.

Itse en aio tietenkään osoittaa mitään vastakaikua saamalleni huomiolle, sillä mieheni on se ainoa ja oikea minulle, enkä kaipaa muuta. Mutta hämilläni olen ja kaipaan jotain sanasta teiltä. En tiedä, mitä.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
01.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kommentistasi. Olen siitä todella kiitollinen, sillä olen oikeasti vähän hämmentynyt tästä tilanteesta.

Olin nuorempana ihan kaunis (kai), ainakin kuulin sitä sekä miehiltä että naisilta ja sain pitkiä katseita. Eniten ihaulua saivat tummanruskeat silmäni ja pitkät ripseni sekä pitkä, musta tukkani. Niitä kommentteja ja katseita en ole kuullut tai ainakaan huomannut n. viiteen vuoteen. Nyt, kun olen onnellisesti naimisissa (vasta 1v ajan, mieheni olen tuntenut 2v) alan saada taas näitä kommentteja. Ja tosiaan, mietin, voiko se 5kg painossa myös vaikuttaa näin paljon..

t.ap

Vierailija
2/10 |
01.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiemmin en saanut moista huomiota osakseni paitsi joskus ihan teininä. Luulen että kyse on tietynlaisesta itseluottamuksesta ja aikuistuneemmasta ulkomuodosta.

Tuo huomio on saanut tuntemaan oloni hiukan kiusaantuneeksi, mutta toisaalta pönkittänyt minäkuvaa. En ole koskaan aiemmin tuntenut itseäni hyvännäköiseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
01.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten kauniilla ihmisellä on näitä "ongelmia".

Vierailija
4/10 |
01.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt olen 5kg ylipainoinen ja omasta mielestäni aika taviksen näköinen. Pukeutumiseen kiinnitän ehkä nykyään enemmän huomiota kuin aiemmin. Iho ei todellakaan ole täydellinen, hiuksetkin harvemmin. Tissit kokoa B. Enkä ole pitkä/pitkähiuksinenkaan. Omasta mielestäni minussa ei ole mitään erityistä, mutta miehet silti alkaneet flirttailla kummasti kuluneiden 2v aikana. -2

Mua on aina huvittanut

miten kauniilla ihmisellä on näitä "ongelmia".

Vierailija
5/10 |
01.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta hämmentävää tämä on taas pitkästä aikaa. Mistä lienee sitten johtunut tämä uudelleen herännyt mielenkiinto- ehkä hyvä olo ja onnellisuus säteilevät niin kovasti, en tiedä :) .

ap

Vierailija
6/10 |
02.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

epätoivoiselta äijältä. Ei kukaan mies lähesty noin, vaikka olisi millainen hottis näköpiirissä. Ehkä se halusi sinulta sitä yhtä ja ainoaa?

Vierailija
7/10 |
02.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ap on poissa laskuista, koska on säädön kaveri JA naimisissa ilmeisen onnellisesti ja uskalsi siksi ihailla ap:ta avoimesti..?

Vierailija
8/10 |
02.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Eniten ihaulua saivat tummanruskeat silmäni ja pitkät ripseni sekä pitkä, musta tukkani"...

Et sinä kauhean hämmentyneelta tunnu vaan naiselta joka tietää näyttävänsä hyvältä ja joka nauttii saamastaan huomiosta :-D

Vierailija
9/10 |
03.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi minullakin aika paljon isompi itsetunto, jos olisin laihtunut juuri 5kg ja minulla olisi pitkä, musta tukka ja tummanruskeat, pitkäripsiset silmät... kunpa olisikin.

Vierailija
10/10 |
04.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tapasin mieheni ja rakastuimme, muut miehet alkoivat jatkuvalla syötöllä katsella mua pitkään, yrittää lähestymistä ja kehua vaikka keskellä kaupan kassajonoa. Olin ihmeissäni saamastani huomiosta, mutta läheiseni selittivät syyksi sen, että säteilen ihan uudella tavalla ja vapautunut, onnellinen nainen vetää puoleensa. Ennen rakastumista vastaavaa ilmiötä ei ollut, ihan rauhassa sain kulkea ;)