Onko sinua lähennellyt joku perheestä tai lähisuvusta
Kommentit (6)
On. Isä. Psykologini tietää. Tapahtuneet asiat ovat jättäneet syvät arvet, joita ei voi parantaa, mutta niiden kanssa pitää oppia elämään.
Mieleltään sairastunut veljeni ahdisteli seksuaalisesti ja yhteisessä kodissamme. Kerroin äidilleni ja myöhemmin myös oma-aloitteisesti olen purkanut menneisyyden ikävää traumaani ammattiauttajien kanssa pohtien.
kyllä on. en ymmärtänyt mitä tapahtuu, mutta äiti tajusi ja tuli väliin.
elämäni pelastui valppaan äitini vuoksi. silti jäi trauma siitä, mitä OLISI tapahtunut, jos hän ei olisi ollut sattumalta paikalla. Teinikin voi olla niin hyväuskoinen ja "tajuamaton" asioiden laidasta, mikä on sopivaa ja mikä ei.
Valtasuhteet ovat todella merkittäviä. kun olet altavastaaja, ei ole paljon tehtävissä, pelkkä hämmentyneisyys lamaannuttaa niin, ettei jalat toimi, kun pitäisi juosta karkuun, kirjaimellisesti, jäät siihen, ja isompi hoitaa homman... Älkää jättäkö lapsianne yksin, sinisilmäiset vanhemmat.
joskus teidän bileireissu voi maksaa lapsenne elämän. olkaa valppaita vaikka välit menis.
On. Kerran humalassa keskellä yötä oma isä tuli sänkyyn viereeni mutta onneksi olin sen verran iso että tajusin ettei tämä ole oikein ja sain hänet lähtemään pois.
En kertonut kenellekään lapsena koska en halunnut uskoa että se tapahtui. Aikuisena olen kertonut äidilleni ja miehelleni.
En ole isäni kanssa missään tekemisissä/väleissä.
Vaimo korkeintaan - ja sekin liian harvoin.
On. En kertonut.