Saitko juhannuksena seksiä?
Minä en saanut ja koko kuun aikana olen saanut vain kahdesti. Ei hyvältä näytä suhteen tulevaisuus...
Kommentit (42)
Joo. Juhannussaunassa eka vihdottiin rajusti ja sit vielä rajua lempeä takaapäin. Kyllä kelpas. Ai että kävi himottaa nyt kun miettii tota. Täytyy ehkä vähän tuolle miehelle vinkata et miten ois revanssi ;) molemmat oltu vähän väsyneitä.
T. N20
En saanut, miehestä oli kivempaa ryypätä äijien kanssa. Menin yksin nukkumaan"hyvissä ajoin" eli kolmelta yöllä, kun ukot ryyppäsivät aamukahdeksaan.
Vierailija kirjoitti:
Sain, mutta se oli juhannus 2014. Sen jälkeen onkin ollut hiljaisempaa.
T: Ikisinkkumies
Kahtena amuna kyllä, mutta sitten rekikelit.
Sain, omalta kädeltä aamusuihkussa.
Sain! Ekan kerran tälle kuulle! Ja aina sitä on aatellu et suhteessa saa...Kun mies rupes lähentelemään,oikein mietin itsekseni että liekö edes totta koko tilanne 😄
Onneks oli,muutaman minuutin kesti.
En mutta opiskelupaikan varmaan sain joskus perjantaina.:) Lauantaina kävin kattomassa Opintopolusta ja siellä se tieto luki.:)
En, koska mies lähti kavereiden kanssa mökille viettämään juhannusta ja itse jäin lapsen kanssa kotiin. 😊
Mutta ennen lähtöä sain kyllä koko juhannuksen edestä 😏
Se ettei edes juhannuksena saa seksiä on kyllä merkki siitä, ettei oikeasti ole edes parisuhteessa. Sinkkuna olisin aivan varmasti saanut.
Jooohh ilmeisesti.
Menin treffeille tyypin luokse. Olin vahingossa ehtinytkin vetää aivan järkyt pohjat alle. Menin sinne enkä muista mitään. Heräsin aamulla ja siivoilin sotkut ja pyytelin anteeksi. Ei mitään hajua mitä on tapahtunut.
Vierailija kirjoitti:
Se ettei edes juhannuksena saa seksiä on kyllä merkki siitä, ettei oikeasti ole edes parisuhteessa. Sinkkuna olisin aivan varmasti saanut.
Me ei asuta yhdessä. Mulla on flunssa.
Mä olen saanut helposti sinkkuna.
Oisin saanut yhdeltä parikymppiseltä mimmiltä, mutta en uskaltanut. Nukuttiin sitten vaan yö vierekkäin. Numero on ja tekis mieli soittaa perään, mutta olen nähtävästi tullut munattomaksi luuseriksi.
En saa koskaan, koska oon alemman tason mies.
Sain ja ajattelin vongata tänään lisää, vaikka jalkapalloa tuleekin.
Jos tämä päivä lasketaan vielä juhannukseksi, niin sain. Jos ei, niin en saanut.
Sain, mutta se oli juhannus 2014. Sen jälkeen onkin ollut hiljaisempaa.