Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostin Diorin huulikiillon....

Vierailija
26.06.2016 |

.... ja eroa johonkin Maybellinen tuotteeseen ei juurikaan ole, paitsi nelinkertainen hinta. No, hylsy on kyllä nätti! Mutta ehkä seuraavalla kerralla ostan halvempaa. Ei se hintansa väärti ollut!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se brändi vielä itsessään vaan laatu. Tilaan tietyt, hyviksi todetut selektiiviset huulituotteet joko ulkomailta tai ostan taxfreesta, jolloin hintaeroksi jää enää joku 10 e markettien vastaaviin. Hutiostoksiakin on tullut tehtyä, joten ostan yleensä samaa tuotetta.

Vierailija
2/5 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhia ovat nuo merkkimeikit. Itse pysyttelen rimmelissä ja maybellinessä. Säästää sievoisen summan rahaa. Lopputulos kuitenkin sama.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama, ostin Chanelin huulipunan joka ei pysy ollenkaan :/ ketuttaa

Vierailija
4/5 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Turhia ovat nuo merkkimeikit. Itse pysyttelen rimmelissä ja maybellinessä. Säästää sievoisen summan rahaa. Lopputulos kuitenkin sama."

Jos sattuu välittämään esimerkiksi eläinten oikeuksista, tuotemerkillä on väliä.

Panostan laatuun myös itsekkäistä syistä. Mun rasvoittuvalle, epäpuhtauksiin taipuvaiselle sekaiholleni nyt vaan sattuu sopimaan paremmin BareMineralsin meikkivoide kuin jokin Maybellinen perustuote.

Vierailija
5/5 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama, ostin Chanelin huulipunan joka ei pysy ollenkaan :/ ketuttaa

I  feel you! :/ No ens kerralla ollaan viisaampia.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan viisi