Erikokoiset päät pariskunnalla
Minua häiritsee, jos pariskunnalla on erikokoiset päät. He eivät sovi toisilleen. Ajattelen, että he varmaankin eroavat pian - suhde ei voi kestää.
Mikään muu kokoero ei häiritse; minua ei häiritse merkittäväkään ero painossa tai pituudessa. Ainoastaan päiden kokoero.
Ajatteleeko kukaan muu näin?
Kommentit (22)
Ai niinku Jimillä ja Nicolalla Emmerdalessa?
Mua häiritsee eri kokoiset kirjaimet, tuo mkin tuossa, mikä se luulee olevansa, aarghh!
Pään koko = aivojen koko. Toinen on tyhmä ja toinen älykäs. Voihan se aiheuttaa ongelmia, ellei sillä tyhmällä ole muita avuja.
Vierailija kirjoitti:
Ai niinku Jimillä ja Nicolalla Emmerdalessa?
Katsoin äsken, keitä he ovat. Ja kyllä. Täysin epäuskottava pari.
T. Ap
Jos nainen on 160 senttinen ja mies vaikka pari metrinen. Näyttäisi tyhmältä jos molemmilla olis samankokoinen pää
Kyllähän siihen kiinnittää huomiota, en ole kyllä ajatellut että eivät sen takia sopisi toisilleen. Itse huomioin Klikkaa mua sarjaa katsoessa, että Ellalla on valtaisa pää verrattuna lähes kaikkiin niihin miehiin mitä se deittaili :D Se jopa häiritsi jotenkin.
Mika kirjoitti:
Jos nainen on 160 senttinen ja mies vaikka pari metrinen. Näyttäisi tyhmältä jos molemmilla olis samankokoinen pää
Mielestäni he sopivat yhteen, jos päät ovat samankokoiset. Muuten he ovat kuin eri maailmoista.
T. Ap
Esim 190 cm mies ja 160 cm nainen ja saman kokoiset päät :D
Vierailija kirjoitti:
Esim 190 cm mies ja 160 cm nainen ja saman kokoiset päät :D
Tunnen pariskunnan, jossa lyhyemmällä osapuolella on suurempi pää kuin pidemmällä osapuolella. Ei pään koko noudata pituutta.
T. Ap
Suomalaisilla on hyvin isot päät, sellaiset rumanmalliset lantut!!!
Vierailija kirjoitti:
Minua häiritsee, jos pariskunnalla on erikokoiset päät. He eivät sovi toisilleen. Ajattelen, että he varmaankin eroavat pian - suhde ei voi kestää.
Mikään muu kokoero ei häiritse; minua ei häiritse merkittäväkään ero painossa tai pituudessa. Ainoastaan päiden kokoero.
Ajatteleeko kukaan muu näin?
täällä on ihan hullua porukkaa tänään.
Häiritsee vain jos naisella isompi pää kuin miehillä
Harvemmin tulee kiinnitettyä minkäänlaista huomiota kenenkään pään kokoon.
Vierailija kirjoitti:
Häiritsee vain jos naisella isompi pää kuin miehillä
Niin muakin. Esim se ensitreffit alttarilla pari.
Tom Cruisella on isompi pää kuin häntä pidemmällä Katie Holmesilla. He eivät näyttäneet parilta.
T. Ap
Tarkennan vielä, että pieni kokoero ei haittaa. Merkittävä kokoero häiritsee. Ja häiritseminen ei ole sellaista, että menettäisin yöuneni.
T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Mika kirjoitti:
Mielestäni he sopivat yhteen, jos päät ovat samankokoiset. Muuten he ovat kuin eri maailmoista.
T. Ap
Olet todella TAUNO
Tuliko ap:lle yllätyksenä, että miehillä ja naisilla on erikokoiset päät? Miehille normaalia esim. semmone 7-10cm otsa varsinkin täällä Suomessa ja naisilla taas lähes poikkeuksetta matalahko. Harvoin miehillä näkee samanlaista pientä päätä kuten esim. Robinilla.
Hauska otsikko mutta kyllä minäkin pistän sen merkille vaikka ei se häiritse