Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teillä tapahtuu juuri nyt?

Vierailija
26.06.2016 |

Mä makoilen krapulassa pomppupallon kanssa ja mies leipoi omenapiirakkaa ja kattaa sitä parhaillaan pöytään :)

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makaan sohvalla partsilla ja lapsi leikkii vieressä.

Vierailija
22/40 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttöystävä istuu sylissä sohvalla ja samalla katellaan Netflixiä. En kyllä krapulan takia jaksa kauheasti keskittyä, ihme että sain meikattua ja laitettua hiukset. Perus sunnuntai.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies syöttää vauvalle puuroa, mä makoilen sohvalla. Tultiin hetki sitten mökiltä ja tyhjättiin laukut.

Vierailija
24/40 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselin kuuden uutiset ja samalla otin vähän iltapalaa. Avasin sitten koneen ja lueskelin vähän lehtiä. Onneksi se Pelkosenniemen piiritys päättyi verettömästi. Kallis paukku meille veronmaksajille joka tapauksessa, kun virkavalta melkein kellon ympäri piiritti sitä miestä, joka nyt sitten on poliisin hoteissa.

Vierailija
25/40 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa monia hikoiluttaa.. Lämmin ja seisova ilma :(

Vierailija
26/40 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löhöän sohvalla keuhkokuumeessa ja odotan lapsen laittavan meille Afrikan tähden pelikuntoon.

Vierailija
27/40 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

E i  m i t ä ä n.

EI MITÄÄN.

Ei mitään.

Vierailija
28/40 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kp 34, oli pari päivää sitten pyyhkiessä vuotoa hiukan. Harkitsen lähdenkö ostamaan testin vai odotanko vielä. On ehkäisty, lapsi olisi siltäosin yllätys kun ei olla koitettu saada alkuun. Nyt kun kierto venynyt niin ajatukset tuuliajolla.

Vierailija
29/40 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset jäi mummolaan perinteiselle kesälomaviikolleen. Ollaan miehen kans just lähdössä meren rantaan lenkille.

Vierailija
30/40 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies just sammumassa sohvalle parin kaljalaatikon jälkeen. Lapset pelaavat tietokonepelejä. Sama kuvio jatkunut nyt kolmatta päivää. Miehellä kaljaa riittää tällä menolla vielä huomiseksi. Itse tilaan kohta pizzaa.

Vierailija
31/40 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika kavereiden kanssa uimassa, tyttö kaverin kanssa koiraa ulkoiluttamassa, mies katsoo jalkapalloa ja popsii herneitä ja minä palstailen sekä syön täytekakkua.

Vierailija
32/40 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kp 34, oli pari päivää sitten pyyhkiessä vuotoa hiukan. Harkitsen lähdenkö ostamaan testin vai odotanko vielä. On ehkäisty, lapsi olisi siltäosin yllätys kun ei olla koitettu saada alkuun. Nyt kun kierto venynyt niin ajatukset tuuliajolla.

Yök, onko noita vuotojuttuja pakko tunkea joka ketjuun?

Vierailija
33/40 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makoilen sängyllä, odottelen illan elokuvaa ja haaveilen saavuttamattomasta ihastuksestani.

Vierailija
34/40 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yök, onko noita vuotojuttuja pakko tunkea joka ketjuun?

Anteeksi, ehkä sä vietät täällä liikaa aikaa?

Juuri äsken tulin kotiin töistä ja on eka ketju johon kirjoitan. En tiedä mistä puhut. Mulla nyt on menkat myöhässä, ehkä en ole ainoa (vuoto loppui).

Vierailija
35/40 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkkasin oluen ja laitoin satulinnan soimaan 😂

Vierailija
36/40 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kirjoitellut tänne aikaisemmin. Ehkä sinä vietät täällä liikaa aikaa? Mulla on vaan menkat myöhässä. Sulla on kurja asenne.

Vierailija
37/40 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ja nuorempi lapsi ovat fillaroimassa. Vanhempi lapsi pelaa padillä englannin kielen opettelupeliä. Itse surffailen netissä. Kaikkien pitäisi olla iltapalaa syömässä.

Vierailija
38/40 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän saada 2v ja 3v nukkumaan jotta voin mennä katsomaan jotain brittisarjaa Areenasta. Kiukkua ilmassa mutta yritän pysyä tyynenä, jotta lapsetkin rauhoittuisi.

Vierailija
39/40 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin just töistä. Leikitin kissaa, annoin ruokaa ja söin tofuruisleivän. Istun keittiön pöydän äärellä ja kissa ahmii possunsydäntä.

Vierailija
40/40 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomenna ajattelin käydä kaupassa ja tehdä jauhelihabolgnesea ja keittää pastaa. eli siis paistaa jauhelihaa, sipuli, valkosipulia ja lisätä tomaattikastikkeen ja keittää pastaa. nyt kattelen potteria ja otan lonkeroa. ja istun sohvalla ja olen samalla netissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kolme