Tuleeko miehet juttelemaan missään muualla kuin baarissa?
Ei jaksa käydä siellä kovin usein. 40+ nainen kysyy. :)
Kommentit (14)
Suomalaiset miehet ei tule juttelemaan mutta ulkomaalaiset miehet onneksi tulevat. T. baareihin ja alkoholiin kyllästynyt nuori nainen.
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset miehet ei tule juttelemaan mutta ulkomaalaiset miehet onneksi tulevat. T. baareihin ja alkoholiin kyllästynyt nuori nainen.
Naiset suhtautuvatkin ulkomaalaisiin eri tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Ulkomaalaisille yleensä kelpaa keskivertoa rumempi nainen.
Ulkomailla tuli juttelemaan kemin mies. sain halin ja mukavat juttelut. mul ei oikeestaan oo välii jos itse pressa tulis juttelmaan. siel oli paljon aika uutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulkomaalaisille yleensä kelpaa keskivertoa rumempi nainen.
Joo tietty suomalaisilla miehillä on vähän erilainen maku. Pitäisi olla rööki huulessa, oluttuoppi kädessä, ylipainoinen, kananpersetukka ja tatuointeja että kelpaa. Itsestään huolehtiva hoikka naisellinen nainen joka viihtyy enemmän lenkkipolulla kuin baarissa ei kelpaa kuin ulkomaalaisille.
Voi harmi. Pitää tyytyä sinkkuuteen.
ap. kirjoitti:
Pelkäätkö pakkeja niin paljon, että tyydyt ennemmin sinkkuuteen kuin lähestyt itse miehiä?
- ihmettelevä mies
Naiset eivät edes baarissa.
Miehet 1 - 0 Naiset
Prinsessat taas laiskanpulskeina odottelemassa että mies tekee kaiken heidän edestään. Oh well :)
Eivät ainakaan minulle ole tulleet. Ainoat lähestymisyritykset ovat tulleet todella tukevassa humalassa olleilta miehiltä baariympäristössä. Omat aloitteeni olen tehnyt selvänä arjessa miehille.
Onko sinulle sitten aiemmin tultu juttelemaan muualla?
Vierailija kirjoitti:
ap. kirjoitti:
Pelkäätkö pakkeja niin paljon, että tyydyt ennemmin sinkkuuteen kuin lähestyt itse miehiä?
- ihmettelevä mies
Ihmettele rauhassa. Jotkut ovat ujoja ja arkoja tässäkin iässä. En pelkää pakkeja.
Humalassa olen suupaltti myös tuntemattomille.
Aha, vai että näin. Kiitos vastauksista.
Ei uskalla, koska mies on silloin pervosika.