Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä taidan olla raskaana, voi ei!!

Vierailija
26.06.2016 |

Lapset piti olla tehtynä( 5kpl). Puhuttu sterilaatiosta, muttei olla kumpikaan saatu mentyä. Keskeytettyä yhdyntää harrastettu.
Nyt pitäismenkkojen alkaa, mutta onkin semmonen kuvotus, että veikkaan olevani raskaana.
Mä tiedän, etten pysty enää ajattelemaan loogisesti mahdollisen plussan jälkeen. Mikään voima ei varmaan saa menemään keskeytykseen. Toisaalta järki sanoo muuta ja samoin mies.
Toivon van, että menkat alkais.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne ala ja tahalleen ootte raskaaksi hankkiutuneet.! Onnea sit vaan.

Vierailija
2/31 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedät itsekin, että keskeytetty yhdyntä ei ole ehkäisy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi ei, mut miksei ehkäisy ollut käytössä?

Vierailija
4/31 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuisten ihmisten vastuuttomuus (ja okei, suoranainen tyhmyys) ei kyllä koskaan lakkaa ihmetyttämästä.

Vierailija
5/31 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai olet raskaana ku ette edes ole ehkäisseet. You suret did see it coming. Eli ei huvittais töihin mennä ja nuorin on 2,5 v?

Vierailija
6/31 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaan tajua näitä aikuisia ihmisiä, jotka ei osaa ehkäistä ja sitten vinkuu keskustelupalstoilla mahdollisesta raskautumisesta... E-pillerit, kortsut, kierukat, sterilisaatio (kuten ap mainitsikin)... Vaihtoehtoja on ja sitten "ei vaan saa aikaseksi ehkäistyä". Seksiä saa kyllä aikaseksi harrastettua, mutta ehkäisystä ei kykene huolehtimaan. Voi hyvää päivää. Miten tollaisessa tilanteessa voisi kasvattaa vastuullisia lapsia, kun ei itsekään kykene käyttäytymään vastuullisesti? Vaikka tämä olisikin ollut provo, niin harmillisen paljon tällaisia on myös tositapahtumien joukossa. On se vaan niin surullista.

Vierailija
7/31 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ullatus tuli

Vierailija
8/31 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin makaa kun on valmis synnyttämään

Vierailija
9/31 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulle ei sovi mikään ehkäisy. Viimeisen synnytyksen jälkeen olen kokeillut molemmat kierukat vielä varmuudeksi uusiksi. Ei käynyt. Ei ole vaihtoehtoja, kun sterilointi. Ap

Vierailija
10/31 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kääks vaan kun ei ole saatu aikaiseksi tehdä tolle mitään. Pykäät sitten tämänkin vaan maailmaan.

Vierailija
11/31 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei olisko tänä ollut eri juttu, jos lapsia ennestään kaksi? Kamalat vihat Ap:lle

Vierailija
12/31 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ehkäisy ei sovi? Hormonaalinen ilmeisesti siis ei, mutta miksi kortsut ei sovi sulle? Ja jos sterilointi on vaihtoehto ja asiasta on puhuttu ja päätetty, niin eihän se voi jäädä sille tasolle, ettei vaan saatu aikaiseksi?! "Ollaan vaan niin saamattomia, ettei kyetä ehkäisee, mutta kyllä me pystytään 6 lasta tekee ja oikeesti pitämään niistä tosi hyvää huolta ja kasvattaa niistä ihan kunnollisia ja normaaleja ihmisiä..."

Vierailija
13/31 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei olisko tänä ollut eri juttu, jos lapsia ennestään kaksi? Kamalat vihat Ap:lle

Ei olisi eri asia. Jos ei osaa ehkäistä, ei osaa ehkäistä. Oli lapsia 2 tai 5. Jos lapsia vaan tulee maailmaan sen takia "ettei saatu aikaiseksi", niin on ihan sama, mikä se lähtötilanne oli...

Vierailija
14/31 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mulle ei sovi mikään ehkäisy. Viimeisen synnytyksen jälkeen olen kokeillut molemmat kierukat vielä varmuudeksi uusiksi. Ei käynyt. Ei ole vaihtoehtoja, kun sterilointi. Ap

Ootko kortsusta kuullut?

Vierailija
15/31 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja miehellesi ei varmaan "sovi" kondomi? Tai jompikumpi sterilisoitavaksi heti. Seksiä ei harrasteta, jos ei haluta lasta, eikä ehkäisy ole kunnossa. Keskeytetty yhdyntä ei ole ehkäisykeino. Hae jälkiehkäisypilleri.

Vierailija
16/31 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei tykkää kortsuista

Vierailija
17/31 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies ei tykkää kortsuista

No voivoi, kaikesta ei aina voi tykätä. Ja mieskö sitten tykkää, kun nurkissa on 6 lasta? Ihan oma valinta.

Vierailija
18/31 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No älä sitten avaa jalkojas ennen kuin sterilointi on tehty. Voi hyvää päivää...

Vierailija
19/31 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos avustanne. Ap

Vierailija
20/31 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos avustanne. Ap

No mitä sä oikein hait kun tänne kirjoitit? Kai sinä nyt ymmärsit että paniikki raskaudesta kun ei oo viittini ehkäistä saa ihmiset näkemään punaista?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kahdeksan