Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

silareista kitisevät "miehet"

26.06.2016 |

se ei ensinäkään ole teidän asia vaan naisen oma asia

silarit ei tee naisesta pinnallista vaan silareista itkevät on niitä pinnallisia koska asettaa vaatimuksia sille mitä nainen saa tehdä keholleen

silareista ei myöskään ole haittaa terveydelle kuten esimerkiksi ylipainosta joten pitäkää vaan suunne kiinni

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteiset tissithän ne on.

Vierailija
2/51 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heehhee jokainen saa asettaa sellaiset vaatimukset kumppanilleen kuin haluaa. Itse en halua puristella ongelmajätepalleroita ja nainen, joka sellaiset rintakehälleen turhamaisuuttaan asentaa ei ole mielestäni suhdekelponen kanssani. Asenna kumia vaikka pilluusi. Se, miten siihen ei reagoidaan ei ole vallassasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai mies saa kertoa mielipiteensä?

Vierailija
4/51 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet niin tuohtunut silareista valittavista miehistä, vaikka naiset nillittävät ja kertovat mielipiteitään aivan samaan tapaan vaikkapa hiustensiirroissa käyvistä miehistä?

Vierailija
5/51 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota noin. Jos tissit olisi vain ruokapurkki, niin kuka ihme maksaisi paljon niiden muuttamiseki?? 

Vierailija
6/51 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heehhee jokainen saa asettaa sellaiset vaatimukset kumppanilleen kuin haluaa. Itse en halua puristella ongelmajätepalleroita ja nainen, joka sellaiset rintakehälleen turhamaisuuttaan asentaa ei ole mielestäni suhdekelponen kanssani. Asenna kumia vaikka pilluusi. Se, miten siihen ei reagoidaan ei ole vallassasi.

vaatimuksia saa toki asettaa mutta ne voi pitää omana tietonaan jos on tuota tasoa

sun katkeruus paistaa oikeen läpi tosta viestistä

Vierailija
7/51 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä. Mä miehenä tykkään isoista tisseistä, silarit tai ei.

Vierailija
8/51 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän silikoni on ihan jees, meinaan saumoissa.

Vierailija
9/51 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on silareista "väärän" mielipiteensä ilmaisevista miehistä kitisevä kumitissi tai kumitissi-ihailija?

Mielipiteensä saa omata ja ilmaista tai olla ilmaisematta kuka vaan mistä vaan, etkä sinä ap sille mitään mahda, koeta kestää vain.

Jos kerran itse tykkäät terveydelle kiistatta vaarallisista ongelmajätepalluroista, niin mitäpä muiden mielipiteistä edes välität?

Vierailija
10/51 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä otin silarit kysymättä kenenkään mielipidettä, en ole muiden mielipiteistä kiinnostunut vieläkään. Tein sen itseäni varten, omalla vastuullani, omalle kropalleni. Mielipiteitä saa toki olla, mutta minusta tässä pätee sama kuin muussakin kanssakäymisessä: jos et voi sanoa mitään hyvää, mieluummin ole hiljaa. Irl olen saanut tisseistäni vain kehuja miehiltä, jotka niiden kanssa ovat päässeet lähietäisyydelle.

Vierailija
11/51 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feikki on feikki.

Vierailija
12/51 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi otsikossa miehet on lainausmerkeissä? Oletko niitä naisia, joista miehen on käyttäydyttävä heidän määrittelemällään tavalla, jotta he "ansaitsevat" arvonimen mies? Olen surullinen, että niin monet naiset väkisin asettavat tällaisia sukupuolirooleja miehille sen sijaan, että kohtelisivat ihmisiä ihmsinä, sukupuolesta välittämättä.

Vierailija
13/51 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jos et voi sanoa mitään hyvää (= ylistä, imartele ja nuole peffaani kritiikittä =), ole hiljaa"..

Niin väsynyttä erivän kannan torpedoimista. Yhtä hyvin voisi sanoa saman toisinpäin:

"Jos et voi sanoa mitään rehellistä, aitoa tai muuta kuin mairittelevaa lässynlässyä ihanaaihanaajeesjeesjepulishepulis, ole hiljaa"

Huono itsetunto kaipaa jatkuvaa kehumista ja vakuuttelua.. Terveitsetuntoiset taas hyväksyvät itsensä sellaisina kuin ovat, eivätkä kaipaa epätoivoista kilpavarustelua keinotekoisilla varaosilla.

Vierailija
14/51 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luomu on paras minusta.

Vierailija
15/51 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Jos et voi sanoa mitään hyvää (= ylistä, imartele ja nuole peffaani kritiikittä =), ole hiljaa"..

Niin väsynyttä erivän kannan torpedoimista. Yhtä hyvin voisi sanoa saman toisinpäin:

"Jos et voi sanoa mitään rehellistä, aitoa tai muuta kuin mairittelevaa lässynlässyä ihanaaihanaajeesjeesjepulishepulis, ole hiljaa"

Huono itsetunto kaipaa jatkuvaa kehumista ja vakuuttelua.. Terveitsetuntoiset taas hyväksyvät itsensä sellaisina kuin ovat, eivätkä kaipaa epätoivoista kilpavarustelua keinotekoisilla varaosilla.

Totta, huonon itsetunnon vuoksihan minäkin silikonini otin. Jokainen voi mielessään miettiä, mistä rintoihin liittyvä huono itsetunto voi johtua. Jos oikein pinnistelee, saattaa tulla ajatuksia sen suhteen. Nyt kyllä hyväksyn itseni tällaisena, keinotekoisine varaosine ja kaikkineni. En mä tiedä, olen varmaan yksin mielipiteeni kanssa, mutta ei mulla ole tapana kommentoida toisten ulkonäköä muutenkaan, saati sitten osoitella puutteita tai vikoja. Kritisoikaa rauhassa, minä kuitenkin päätökseni kanssa elän ja seison sen takana.

Vierailija
16/51 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos esittää mielipiteitä jostain kauneusihanteesta yleisesti,tyyliin "Naiset,joilla on silikonitissit,ovat vastenmielisiä",onhan se urpon kuuloista.Jos taas puhutaan omasta kumppanista,niin saahan sitä olla kriteerejä sille,millaisen kumppanin haluaa.Joku tykkää luomusta,toinen keinotekoista,kolmannelle saattaa olla ihan sama.

Tietenkään asia ei ole niin kuin joku urpo kirjoitti,että "tissit ovat yhteiset".No jos ne ovat kiinni naisen kropassa,kyllä nainen saa tehdä niille mitä haluaa(suurentaa,pienentää,leikkauttaa pois),mutta onhan se huomaavaista ottaa huomioon myös kumppanin mielipide,jos alkaa radikaalisti muokata ulkonäköään.Ymmärrän miehiä,jotka eivät halua naista,jossa on keinotekoisia osia turhan takia.En itsekään huolisi miestä,jolla on vaikkapa feikkilihakset.

Onneksi ihmisiä ja kauneusihanteita on moneen junaan,eiköhän silikonitissinaiset ja heistä pitävät miehet löydä toisensa,samoin luomurintaiset ja sellaisista tykkäävät miehet.

Vierailija
17/51 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin jossain vaiheessa yllätyin, kun ymmärsin että monet tissi-miehet eivät pidä silareista. 

Itse olen enemmän pyllyjen, reisien, lantion ja (litteän) vatsan perään, enkä pidä silareista pakaroissa. Rinnoissa ok. Ne pakarat voi treenata, ei tarvitse silikonia.

Vierailija
18/51 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seison ylpeänä tekotissieni takana.. ;'D Mutta jos joku ei niistä tykkää, niin siitä en tykkää.. ;'D

Vierailija
19/51 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riita poikki ja älyä kehiin! Ensinnäkään mitä ihmettä se ketään haittaa jos on silarit? Miten helvetissä se vaikuttaa parinmuodostukseen jos muuten synkkaa? Eli tolla periaatteella nainen jolla on esim. ollut rintasyöpä, se ei saa korjata tilannetta vaan elää ilman toista rintaa? Ja herrat sitte mielummin deittailee tämmöstä naista koska se on luomu? Niinkö?

MIkä pakkomielle siihen on että pitää olla niin hemmetin "luomu"? Suuriosa miehistä kuitenkin pitää laitetuista naisista ja hrava nainen on koskaan täysin luomu, paitsi ehkä saunassa. Sielläki voi ne tekoräpsyt vilkkua.

Entodellakaan käsitä tätä luomuuuden ihannointia jos ihminen haluaa ns. parannella omasta mielestään itsessään olevia puutteita ja saa siitä paremman mielen? Keltä se on pois? JA ei se aivotoimintaan vaikuta mitenkään. Tyhmä on aina tyhmä ,oli silarit, tekoräpsyt tai ihan mitä vaan. Tai ei ole. EI se ihmistä tyhmäks tee. Tyhmiä on tollaset ahdasmieliset ihmiset jotka lokeroi ihmisiä jonkun tietyn asian perusteella. 

Vähän vois kattoo elämää avarakatseisemmin ja antaa kaikien kukkia. Eli teidän mielestä sitte nää jotka muuttaa sukupuolta, on myös varmaa ihan jotai pimeitä? Ku ei oo luomuja... =D Jösses

Vierailija
20/51 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seison ylpeänä tekotissieni takana.. ;'D Mutta jos joku ei niistä tykkää, niin siitä en tykkää.. ;'D

Höpsis, luet omiasi. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kolme