Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

silareista kitisevät "miehet"

26.06.2016 |

se ei ensinäkään ole teidän asia vaan naisen oma asia

silarit ei tee naisesta pinnallista vaan silareista itkevät on niitä pinnallisia koska asettaa vaatimuksia sille mitä nainen saa tehdä keholleen

silareista ei myöskään ole haittaa terveydelle kuten esimerkiksi ylipainosta joten pitäkää vaan suunne kiinni

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä mä ymmärrän noita miehiä. En itsekään pitäisi esim. pakaraimplantit ottanutta miestä minään välkyimpänä tapauksena... T:N25

Vierailija
42/51 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta se kertoo naisesta sen, että ulkonäkö on hänelle ihan kaikkein tärkeintä jos pitää mennä oikein leikkauksiin sen vuoksi. Se jo kertoo sen, että hän ei ole minulle sopiva millään tasolla, enkä myöskään minä ole hänelle sopiva. Siksi en voisi silikonit omaavan naisen kanssa olla oikeastaan minkäänlaisissa tekemisissä, ajatusmaailmat on liian kaukana toisistaan. Ulkonäöllisestihän silikonit voi olla ihan mitä tahansa upeiden ja karmeiden väliltä. Parhaimmillaanhan niitä ei edes taida luomusta erottaa ulkonäöllisesti?

Sitä en ymmärrä, että miten joku nainen voi pahoittaa mielensä siitä, että kaltaisemme juntit eivät arvosta silikonirintoja? Kyllä niille silikoninaisillekin löytyy omat ottajansa niistä ulkonäöstään huolehtivista miehistä joiden kanssa on sitten yhteisiä kiinnostuksen kohteita. Ne suhteet ei kyllä juurikaan taida kovin pitkään kestää, syystä tai toisesta. Ainahan voi sitten myös ottaa jonkun teini-ikään jumahtaneen miehen jonka ainoa vaatimus naiselle on silikonit, heitäkin riittää paljon.

Terveisin Naispelko23

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Jos et voi sanoa mitään hyvää (= ylistä, imartele ja nuole peffaani kritiikittä =), ole hiljaa"..

Niin väsynyttä erivän kannan torpedoimista. Yhtä hyvin voisi sanoa saman toisinpäin:

"Jos et voi sanoa mitään rehellistä, aitoa tai muuta kuin mairittelevaa lässynlässyä ihanaaihanaajeesjeesjepulishepulis, ole hiljaa"

Huono itsetunto kaipaa jatkuvaa kehumista ja vakuuttelua.. Terveitsetuntoiset taas hyväksyvät itsensä sellaisina kuin ovat, eivätkä kaipaa epätoivoista kilpavarustelua keinotekoisilla varaosilla.

Totta, huonon itsetunnon vuoksihan minäkin silikonini otin. Jokainen voi mielessään miettiä, mistä rintoihin liittyvä huono itsetunto voi johtua. Jos oikein pinnistelee, saattaa tulla ajatuksia sen suhteen. Nyt kyllä hyväksyn itseni tällaisena, keinotekoisine varaosine ja kaikkineni. En mä tiedä, olen varmaan yksin mielipiteeni kanssa, mutta ei mulla ole tapana kommentoida toisten ulkonäköä muutenkaan, saati sitten osoitella puutteita tai vikoja. Kritisoikaa rauhassa, minä kuitenkin päätökseni kanssa elän ja seison sen takana.

Mistä se huono itsetunto tulee? Mulla on ihan eriparitissit ja pienet (about a ja c). Ikinä ei ole ollut mitään itsetunto ongelmia. jos en jollekin miehelle kelpaa tälläsenä kun oon, niin vika on miehessä, ei mussa.

Vierailija
44/51 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus tällaiseen aiempaan silikonikeskusteluun kävi joku mies avautumassa, että valitsee juuri silikonibimbon tyttöystäväkseen, koska se on tae huonosta itsetunnosta ja hän haluaa naisen joka tottelee.

Vierailija
45/51 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä suomimiehet pelkää näyttäviä naisia :( siis yleensä.

Vierailija
46/51 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kyllä suomimiehet pelkää näyttäviä naisia :( siis yleensä.

Pelkään vain kolmea asiaa: läheisten menettämistä, sotaa ja näyttäviä naisia.

- pelkurimies

Vierailija
47/51 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No saako nainen sitten sanoa mielipiteensä, jos mies hankkii lihasimblantit tai vaikka tatuoi naamansa. Kyllä se musta kumppanillekin kuuluu ja toki saa vaihtaa, jos ei kelpaa. Veikkaan tosin, että niitä joille roikkuvat tissit ja tissitön nainen on turn off, on saman verran kun niitä jotka eivät siedä silikoneja, joten ihan sama mitä teet, ei kelpaa jollekin. Ihannetilanne olisi tietysti täydelliset luomut, mutta aina ei mene niin hyvin, vaikkei olisi edes lapsia saanut. Tissitkin on luonnostaan eri kokoa, koska käytät toista kättä enemmän ja toisesta tulee lihaksikkaampi, toinen jää löysemmäksi.

Ehkä enemmän kannattaa miettiä sitä minkälaisen kumppanin haluaa. Miehen, jolle kauneusleikkaus on ok vai miehen, joka arvostaa luonnollisuutta. Mä valitsisin mieluummin sen jälkimmäisen ja saan vähän roikkuvilla rinnoilla ne luonnollisuuden arvostajat rinnalle ja se mies todennäköisesti ei vaihda nuorempaan, jos joku osa alkaa ryppyyntyä tai roikkua ja vanhenee. Toiset haluaa olla ikinuoria ja leikata itseään vanhuksenakin, itse taas haluan vanhentua niin kun on tarkotettu ja vanhentua ihmisen kanssa, joka ei myöskään sitä pelkää ja näkee puolisossa muutakin kuin ulkokuoren.

Vierailija
48/51 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ootko nähnyt silareita livenä alastomalla naisella? Näyttää ihan erilaiselta kuin julkkistyrkkyjen Instagrameissa. Yksilöllistä on arkikudoksen tyyppi, mutta monille tulee rinnan alle tai kainaloon -leikkaustekniikasta riippuen sellainen noin sormenpaksuinen, 10cm pituinen, koholla oleva ja kova vaaleanpunertava arpi. Ja tavallista on, että rinta kapseloituu kovaksi möykyksi. Ihan yksilöllistä on, kenelle kasvaa ruma arpikudos ja kenellä kapseloituu. Ja varsinkin hoikalla ja rinnattomalla silarin raja näkyy rumana pallona. Lolan kaltaisille paksukaisille silari istuu paremmin, mutta heilläkin tuo arpi/kapseloituminen on totta. Ja ylipainoisilla muutenkin leikkausriski kohonnut.

Ja ihan tutkimusnäyttö on siitä, että silari-naisilla kohonnut mielenterveyshäiriöiden esiintyvyys ja kohonnut itsemurhariski luomuhunajaa verrattuna. Paljonko on iloa isosta arpisesta, kapseloituneesta tissistä epävakaalla, itsetuhoisella kumppanilla? Nyt ei AP tai muut pro-silari-ihmiset tykkää. Mutta nää on vain lääketieteellisiä faktoja. Varmaan on AV- yksilöitä, joilla ei ongelmia silareiden tai korvien väli kanssa just nyt ole - mutta tulevaisuudessa niitä on odotettavissa. Ja en nyt puhu yksilöistä,vaan ihan yleisistä tutkimustuloksista, jotka ovat tieteelliseen näyttöön perustuvia.

T. Erikoislääkäri

Et todellakaan ole mikään lääkäri. Kapseloutuminen EI ole normaalia, se korjaataan heti leikkauksella. Silarit tai ei, oikeilla rintsikoilla saa paljon aikaan.

Et ehkä sinäkään ole , mutta rintasyövän sairastaneena sain ihan EI KAUPALLISEN selvityksen silareista, enkä halunnut selvityksen jälkeen edes harkita asiaa, vaan halusin uuden rinnan omasta kudoksesta ja sain sen. Samalla sain sen litteän vatsan.

Luojalle kiitos, että nyt olen tod.näköisesti terve. En kaipaa silareiden tuomia riskejä.

Syöpäkääkärien kertoman mukaan lähes aina silarit joutuu vaihtamaan uusiin jossain vaiheessa. Samoin syöpien löytyminen varhaisvaiheessa vaikeutuu. Mutta jos haluaa ottaa kaikki riskit, niin pitäisi sitten myöhemmin olla valittamatta, jos jotain ikävää tapahtuu.

Vierailija
49/51 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bimbon implantit ovat imblantit.. Bimbo implanteilla = Bimblantti? Tässäkin sen näkee, ettei älylliset tuollaisia hanki ja niillä tyrkkyile.. ;D

Vierailija
50/51 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä niiden naisten pitäisi sitten tehdä, joiden rinnat ovat ihan jäätävät riipparit? Pitää kahta tyhjää nahkapussia rintakehässä roikkumassa vain jonkin typerän periaatteen vuoksi?

Hyväksyä itsensä myös vanhenevana ym. Aikaa vastaan ei kukaan voita

En tarkoittanut iän tuomia kehon muutoksia, jotka on helpompi hyväksyä osana vanhenemisprosessia, vaan  esimerkiksi jollakin on joko luonnostaan riipputissit jo hyvin nuorella iällä tai sitten imetys ja/tai painonvaihtelut ovat tuhonneet rinnat. Silikoneja ei otettaisi siinä tapauksessa vain esteettisistä syistä vaan myös käytännön syistä, riipputissit hankaloittavat urheilua, tuntuvat epämukavilta ja heiluvat ikävästi mikä aiheuttaa suoranaista kipua, tämän voin sanoa ihan omasta henkilökohtaisesta kokemuksesta ja luulenpa että moni nainen voi vahvistaa sanomani.

Vierailija
51/51 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ressukoita, kun eivaät tiedä, mitä haluaisivat. Ovat kuin aasi kahden heinätupon välissä: luomutissit vai silarit, isot vai pienet tissit. Miehiä miellyttääkseen ainakin osa silarit laittaa ja kitisee sitten, kun miehet ei muovista tykkääkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kahdeksan