Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te, jotka pidätte itseänne kauniina, kuvailkaa ulkonäköänne

Vierailija
26.06.2016 |

Itselläni on huonoja piirteitä (kuten pienehkö leuka), mutta pidän itseäni kuitenkin kauniina. Minulla on tuhkanvaaleat paksut hiukset, mantelin muotoiset "turkoosit" silmät, raskaat luomet, korkeat poskipäät, sydämen muotoiset kasvot, paksut huulet, suora kapea nenä, poskilla pisamia.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mallimainen" pituus, pitkät sääret, hoikka, hyvä iho, kauniit kasvot, hyvä kroppa, DD-kuppikoko ja selkään asti ulottuvat hyvinhoidetut suorat hiukset. N22.

Vierailija
2/13 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

170cm ja 58kg, timmi ja sopusuhtainen vartalo, pitkät sääret, c-rinnat. Olen rakenteelta aika siro. Vartalon iho on kaunis.

Suuret ruskeat silmät, pieni ja kapea nenä, yleisen kauneusihanteen mukaiset kasvonpiirteet. Paksut huulet. Ruskeat silmät ja hiukset vaikka olen suomalainen. Valkoiset tiiviit hampaat. Joskus minulla on hieman couperosaa poskilla ja se rumentaa, mutta muuten olen ihan tyytyväinen ulkonäkööni ja pidän itseäni ihan kauniina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

170cm ja 58kg, timmi ja sopusuhtainen vartalo, pitkät sääret, c-rinnat. Olen rakenteelta aika siro. Vartalon iho on kaunis.

Suuret ruskeat silmät, pieni ja kapea nenä, yleisen kauneusihanteen mukaiset kasvonpiirteet. Paksut huulet. Ruskeat silmät ja hiukset vaikka olen suomalainen. Valkoiset tiiviit hampaat. Joskus minulla on hieman couperosaa poskilla ja se rumentaa, mutta muuten olen ihan tyytyväinen ulkonäkööni ja pidän itseäni ihan kauniina.

Ihan kuin minä 😄. Paitsi ilman couperosaa ja hampaat voisi olla myös valkoisemmat.

Vierailija
4/13 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

170cm, n. 70kg.Pehmeyttä, mutta lihasta myös alla. Leveä lantio, pyöreä peppu. Kapea vyötärö, suhteellisen pienet tissit. Vaalea iho, nykyään jo tasainen aknearpia lukuunottamatta. Isot kirkkaan vihreät silmät, suorat hampaat. Tuuheat hiukset.

Vierailija
5/13 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi kauniit silmät kaukana toisistaan, täyteläiset huulet, suorat sopivan kokoiset hampaat, profiili erityisen hyvä. Ihan itsekin ihailen sitä : 

Sitten vielä jumalainen iho ja kroppa vaatisi vielä oman selityksensä. Siinä on parasta vyötärö-lantio -suhde ja älyttömän kivat nilkat suhteessa pohkeisiin ja kaikkea muuta.... 

Jos jotain huonoa nyt löytää, niin hiukseni eivät ole parhaat mahdolliset. Eli luonnonkiharat ja hieman ohuet. Myös kynnet eivät kasva toivotulla tavalla. Korvat ovat hieman isot ja rinnat ehkä vähän liian pienet. 

Mutta kyllä nyt kymppi miinuksen kuitenkin antaisn itselleni :)

Vierailija
6/13 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

175 cm pitkä, normaalivartaloinen. Ruskeat tuuheat hiukset. Kasvot klassisen kauniit, tosin en enää niin kaunis ole kuin nuorena.

Vierailija
7/13 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

N17 135 kg kirjoitti:

http://aijaa.com/qI7aoI

En jaksa kuvailla nii täs kuvii 😄

Sinä taas. Aika tavis.

Vierailija
8/13 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

167,5 cm pitkä, painoa en tiedä koska en omista vaakaa :D Hieman chubby kyllä olen mutta en mikään valas. Rasva on kerääntynyt hyviin paikkoihin, erityisesti reidet ja pylly ovat muhkeat, rinnat kokoa 70F/G. Pohkeet ovat pyöreät, enkä muutenkaan ole hirveän siro – nilkat ja ranteet tosin ovat kapeat.

Kasvojeni muoto on jotain neliömäisen ja sydämenmuotoisen väliltä. Leukani on aika tavallinen, ei erityisen iso mutta ei olemattoman pienikään (ns. chinlet). Nenäni on keskikokoinen ja melko suora, nenänpää on aavistuksen pystyssä söpösti :) Huulet ovat kivan punaiset ja hyvän muotoiset ja sopivan paksut: selkeä amorinkaari jne. Poskipäät ovat korkeahkot. Otsa ennemmin korkea kuin matala, mutta ei mikään kilometrin korkuinenkaan :D

Silmät ovat vaaleanruskeat vihreällä pohjavärillä. Monet sanovat niiden olevan vähän aasialaismaiset, tosin ei monolidiä (oiskohan mullakin raskaat luomet kuten aloittajalla?) eivätkä ole yhtä pienet. Epikantus siis löytyy. Kulmakarvat ovat tummat, tuuheat ja suorahkot. Ihon väri on vaalea, eräs nainen sanoi ihoni olevan kuin marmoria :D Ehkä vähän kärjistetty mutta kuitenkin. Iho on tasainen: rypytön, näpytön, ja tasavärinen, kesäisin hieman vaaleahkoja pisamia poskipäissä ja nenänpielissä.

Hiukset ovat piikkisuorat, kasvavat nopeasti ja niitä on paljon, itse hiukset eivät valitettavasti ole erityisen paksuja :( Väri on vaaleanruskea.

Tiedän, etteivät piirteeni välttämättä erityisen klassisen kauniilta kuulosta näin listattuna, mutta kasvoissani ne sopivat yhteen (ei ole siis mitään ns. epäsopivaa, kuten liian isoa nenää tms.). Nuo piirteet tekevät minusta minun eli nätin nuoren naisen, olen tyytyväinen :)

Vierailija
9/13 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

N17 135 kg kirjoitti:

http://aijaa.com/nfeBbN

Täs mun kroppa 😃

🔥🔥😍😍👌👌

Vierailija
10/13 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://aijaa.com/qOy39W

Väitän olevani tosi kaunis ja siitä todisteeksi pari kuvaa ^^

Vierailija
11/13 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piirteeni ovat säännölliset, nenä suora; silmien, nenän ja suun suhde toisiinsa ns. klassinen (vrt. esim. elokuvan kulta-ajan Hollywood-kaunottaria). Silmät ovat suuret, harmaat joissa kullanruskeita pilkkuja. Minulla on aika voimakkaat kulmaluut ja myös poskipäät. Ihonvärini on vaalea. Hiukset ovat tällä hetkellä vaaleat ja lyhyet; mulla on ollut vaikka millä lailla tukka, koska hiukseni ovat paksut ja kasvavat nopeasti. Pituus on 165 cm, paino 60 kg, vartalo x-mallia. Minulla on kaunis profiili, selkeä leuan linja ja hyvä kaula. Jalat on ennemmin pitkät kuin lyhyet, mutta ei liian pitkät kuitenkaan.

Miinuspuolia on ihon herkkyys, se reagoi helposti ärsytyksiin, nuorena sain myös finnejä. Nyt viisikymppisenä silmien ympärillä on pieniä ryppyjä ja otsassakin jokunen; en ole ajatellut kuitenkaan niille mitään tehdä.

Vierailija
12/13 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

http://aijaa.com/qOy39W

Väitän olevani tosi kaunis ja siitä todisteeksi pari kuvaa ^^

No hyi stna 😝

Vierailija
13/13 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurehkot maastonvihreät silmät, nätti suora nenä, ohuet huulet, kasvot ei ole kovin symmetriset nauraessa ja puhuessa, mutta eläväiset:) 150 cm ja siro, kihara vaaleanruskea pitkä tukka

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kolme