Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pidän nuoremmista naisista, koska ikäiseni (+30v) naiset ovat jo niin kalkkeutuneita

Vierailija
26.06.2016 |

Elämä on jo raastanut heistä kaiken sen raikkauden ja kyvyn heittäytyä hetkeen, jota naisessa rakastan. Heistä on tullut kyynisiä ja ilkeitä ihmisiä.

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 19 v ja olen varmasti vittuuntuneempi kuin suurinosa yli 30 vuotiaista naisista. Aina jos miehet tuijottaa niin oikein näytän inhoavani heitä ja ihmisiä yleensä. Eikä edes kaduta.

ehkä sä vaan oot rasittava oksettava ihminen eikä kukaan jaksa olla mukava sulle.

Vierailija
2/35 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi meillä on valinnanvapaus, joten aina voi valita kumppanikseen sen, kenet haluaa ja kuka jakaa samat arvot. Tsemppiä siis! T: N30

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D

Vierailija
4/35 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 19 v ja olen varmasti vittuuntuneempi kuin suurinosa yli 30 vuotiaista naisista. Aina jos miehet tuijottaa niin oikein näytän inhoavani heitä ja ihmisiä yleensä. Eikä edes kaduta.

ehkä sä vaan oot rasittava oksettava ihminen eikä kukaan jaksa olla mukava sulle.

Käytä pilkkua. Edes joskus.

Vierailija
5/35 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyyninen = omanarvontuntoinen ja ei huijattavissa oleva

Vierailija
6/35 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 25-vuotias nainen, enkä edes vilkaise yli kolmekymppisiä miehiä. Ovat jo niin rupsahtaneita ja plösähtäneitä, että silmät alkavat vuotaa verta.

Vierailija
7/35 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on erittäin hyvä juttu. Muutenkin on niin kamala tappelu naisista, että jos osa jättää 30+ rauhaan, niin ehkä mulla on sitten vähän paremmat saumat.

Vierailija
8/35 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 25-vuotias nainen, enkä edes vilkaise yli kolmekymppisiä miehiä. Ovat jo niin rupsahtaneita ja plösähtäneitä, että silmät alkavat vuotaa verta.

Nuorelta naiselta tuon viestin vielä ymmärtäisi, mutta olet itse enää 5 vuoden päässä tuosta pisteestä. :D

Vierailija
9/35 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on erittäin hyvä juttu. Muutenkin on niin kamala tappelu naisista, että jos osa jättää 30+ rauhaan, niin ehkä mulla on sitten vähän paremmat saumat.

Ole hyvä. :D Ap

Vierailija
10/35 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuorelta naiselta tuon viestin vielä ymmärtäisi, mutta olet itse enää 5 vuoden päässä tuosta pisteestä. :D

Ja se vaikuttaa asiaan miten? Kolmekymppisissä naisissa ja vanhemmissa on vielä hyvännäköisiä itsestään huolehtivia ihmisiä, kun taas miehissä ei.

Vierailija
11/35 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyky heittäytyä hetkeen, tässä valmius pikaisiin ilman sitoutumisvaatimuksia

Vierailija
12/35 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

samaa mieltä on miehenikin (36v), yhdessä ollaan oltu 4 vuotta ja hyvin menee

t. 23v nainen

Vierailija
13/35 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mennäänkö kahville?

Vierailija
14/35 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minä N50 taas niin pidän 30+ miehistä, sillä osaan heittäytyä hetkeen ja elämän virtaan!

Vierailija
15/35 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on totta että kolmikymppiset miehet ja naiset ei enää niin heittäydy. Mä oon miehenä huomannut että kolmikymppiset naiset on usein urautuneita elämäänsä ja sinkkuuden hyviin puoliin ettei siihen mukaan sovi.

Vierailija
16/35 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

samaa mieltä on miehenikin (36v), yhdessä ollaan oltu 4 vuotta ja hyvin menee

t. 23v nainen

Vierailija
17/35 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on totta että kolmikymppiset miehet ja naiset ei enää niin heittäydy. Mä oon miehenä huomannut että kolmikymppiset naiset on usein urautuneita elämäänsä ja sinkkuuden hyviin puoliin ettei siihen mukaan sovi.

Mä olen heittäytynyt vielä nelikymppisenäkin. Mun pitäisi uskoa jo että sitä oikeaa en löydä. Taas meni suhde pipariksi.

Vierailija
18/35 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämä on jo raastanut heistä kaiken sen raikkauden ja kyvyn heittäytyä hetkeen, jota naisessa rakastan. Heistä on tullut kyynisiä ja ilkeitä ihmisiä.

juu mut onneksi miehet vanhetessaan vaan paranee? pöh! katsos peiliin hyvä mies. luulen että et oo vaan itse kasvanut aikuiseksi ja siksi teinien seura kelpais parhaiten..sulla on täällä aloituksia aina siloin tällöin ja saasta asiasta ja aina saat samat avastauksetkin..

Vierailija
19/35 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja minä N50 taas niin pidän 30+ miehistä, sillä osaan heittäytyä hetkeen ja elämän virtaan!

Kansaneläkettä kolkuttelevat mummelit ovat melko huono sijoítus kolmekybäselle jäbälle. Mutta saat toki pitää ihan kenestä haluat.

Vierailija
20/35 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kyyninen miesten suhteen koska olen saanut heiltä koko ikäni niin ala-arvoista kohtelua ja olen vasta 22 vuotias.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yhdeksän