Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Estääkö ulkonäkösi sua elämästä täysillä?

Vierailija
26.06.2016 |

Mua estää ja se harmittaa vietävästi. Ja turha sanoa että senkus elät vaan, koska se ei vaan oo niin helppoa. Kesät on aina pahimpia kun ei voi suojautua vaatteisiin. En oo mitenkään älyttömän lihava mutta just semmonen pullukka ja rasvaprosentti melkein 40. En tykkää lähteä minnekään, matkustaminen on aina ahdistavaa ja jos pitäisi lähteä perheen kanssa uimarannalle niin apua... Laihduttanut olen 13-vuotiaasta saakka, mutta jossain vaiheessa se motivaatio aina vaan katoaa.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama, rasvaprosentti 30 ja painan lähemmäs 100kg. Lihasta löytyy, mutta keskivartaloon on kertynyt lähes kaikki ylimääräinen.. Laihduttaa olen yrittänyt jo vuosia, ravitsemusterapeutilla ja lääkärillä rampattu. Olen entinen kilpaurheilija ja syönyt aina terveellisesti, annoskoot huomioiden kulutukseen nähden. Nyt lopetin e-pillerit ja 3kg lähti viikossa nestettä pois kehosta, kilpirauhasen vajaatoimintaan saatu lääkitys ja nyt toivotaan parasta :) 

Vierailija
2/30 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, mutta nyt erään kokemuksen myötä olen muuttunut parempaan suuntaan sen suhteen miten suhtaudun ulkonäkööni ja muihin ihmisiin ja ylipäätään elämään.

Olen siis viisastunut. Aiemmin olin paljon epävarmempi ja se johtui enimmäkseen siitä, miten näin miessukupuolen edustajat. Voin kertoa tästä enemmän, jos joku haluaa kuulla, mutta teen sen pöytäkoneella, sillä tämä puhelimella näpyttely raastaa hermoni riekaleiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Olen normaalissa painoindeksissä mutta itseinho on valtava. Häpeän hampaitani joten en voi hymyillä avoimesti. Tiedän että tämänon hullua ja pinnallista mutta häpeän itseäni.

Vierailija
4/30 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin estää. Isot riipputissit ei sovi mihinkään liiveihin, naama on pyöreä, sellua joka puolella kehoa, makkaraa mahassa, löllö perse, reidet paksut ja sääret aivan kauheat pölkyt selluineen. Rumat varpaat. Käsivarret todella paksut ja selluiset.

Mitään paljastavaa vaatetta ei voi pitää. Sortseja, lyhyttä hametta, sandaaleja, T- paitoja, hihattomia.....

:/

Vierailija
5/30 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, mutta nyt erään kokemuksen myötä olen muuttunut parempaan suuntaan sen suhteen miten suhtaudun ulkonäkööni ja muihin ihmisiin ja ylipäätään elämään.

Olen siis viisastunut. Aiemmin olin paljon epävarmempi ja se johtui enimmäkseen siitä, miten näin miessukupuolen edustajat. Voin kertoa tästä enemmän, jos joku haluaa kuulla, mutta teen sen pöytäkoneella, sillä tämä puhelimella näpyttely raastaa hermoni riekaleiksi.

Kyllä kiinnostaa kuulla!!

Lohduttavaa etten ole ainoa. Pahinta on kun lukee esim. jotain keskustelua, missä miehet linkkaavat ihannevartaloita. Tiedän, niin typerää edes lukea tollaisia, ja mä olen onnellisesti naimisissa eli ei muiden miesten mielipiteillä pitäisi olla mulle mitään väliä, mutta se vaan muistuttaa siitä miten muu maailma näkee tällaisen höllyvän valaan. Saispa joskus kokea sen, että näyttäisi oikeasti todella hyvältä ja myös tuntuisi siltä. Voisi astua itsevarmana ovesta ulos.

ap

Vierailija
6/30 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI ESTÄ! Mä lähden kohta shoppailemaan alennusmyynteihin. en tosin tiedä turkuun tai helsinkiin.

Vierailija
7/30 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Mua ei ulkonäköni haittaa, mutta naisia haittaa. Olisi kiva, jos olisi sutinaa

Vierailija
8/30 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa miettiä, ei kiinnosta

Vierailija
9/30 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan estä, pään sisäpuoli estää. Olen viiskymppinen, treenaan aktiivisesti, syön superterveellisesti ja näytän hyvältä. Mutta olen hiljainen ja ujo, ja kärsin sosiaalisista peloista. 

Vierailija
10/30 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Estää. Eikä kyse ole liikakiloista, ne oliskin vaan helppo tiputtaa pois. Mun hampaat on paskana ja sitäkautta itsetunto ja olen ollut siitä johtuvan masennuksen takia sairaslomalla puoli vuotta. Mietin itsemurhaa päivittäin.

Vierailija
11/30 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipa se. 

Muuten olen tyytyväinen... työhön, sosiaaliseen elämään, harrastuksiin... mutta naisia en saa. Mielestäni ei ole täysipainoista elämää jos jää kokonaan kokematta lähikontakti vastakkaisen sukupuolen kanssa. Se on kuitenkin niin perustavanlaatuinen tavoite ihmisillä. 

Vierailija
12/30 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallaan joo, mutta tavallaan taas ei. Ulkonäkö vaikuttaa sen verran, että en kovin mielelläni lähde sellaisiin paikkoihin joissa on paljon ihmisiä, esimerkiksi kauppoihin tai tapahtumiin joissa on paljon ihmisiä ja sosiaalisia tilanteita. Kaupoissa myös kierrän sellaiset kassat kaukaa joissa on kaunis kassaneiti. Mitään sellaista mitä tahdon tehdä en kuitenkaan jätä tekemättä sen takia, että olen ruma. Rumuus vaikuttaa elämääni, mutta ei ihan täysin sitä pilaakaan.

Terveisin Naispelko23

Vierailija
13/30 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valveillaoloajasta varmaan 80 % menee siihen, kun mietin mun rumaa vartaloa ja vihaan sitä.

Vierailija
14/30 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En jaksa miettiä, ei kiinnosta

Joo en jaksa minäkään tätä mitenkään erikseen miettiä kun tässä kropassa on s##tanan paha olla miettimättäkin. Kaikki vaatteet kinnaa ja puristaa, shortseja/mekkoja ei voi harkitakaan ja melkein aina on hiki. Ihan sama mitä pistää päälle niin aina on hankala olo ja kiukuttaa eikä siksi mikään enää huvita.

Vierailija
15/30 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up, haluan kuulla nro 2 kokemuksen:)

Vierailija
16/30 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kiinnostaa kuulla!!

Lohduttavaa etten ole ainoa. Pahinta on kun lukee esim. jotain keskustelua, missä miehet linkkaavat ihannevartaloita. Tiedän, niin typerää edes lukea tollaisia, ja mä olen onnellisesti naimisissa eli ei muiden miesten mielipiteillä pitäisi olla mulle mitään väliä, mutta se vaan muistuttaa siitä miten muu maailma näkee tällaisen höllyvän valaan. Saispa joskus kokea sen, että näyttäisi oikeasti todella hyvältä ja myös tuntuisi siltä. Voisi astua itsevarmana ovesta ulos.

ap

Voisitko ajatella, että alkaisit tietoisesti työstää ajattelumallejasi? Sen sijaan, että luet niitä ihannevartalokeskusteluja, alat seurata plus size -tyyliblogeja ja lukea body positive -artikkeleita? Sosiaalinen mediahan toimii niin, että se ennustaa nettikäyttäytymisemme perusteella mielenkiinnonkohteitamne ja suodattaa sisältöä sen mukaan. Lukemalla jotain "viikossa bikinikuntoon" -juttuja saat aikaan vain sen, että feedisi täyttyy laihdutuspillerimainoksista. Voit itse vaikuttaa sinulle tarjottaviin sisältöihin.

Vierailija
17/30 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekin, mutta myös rahanpuute ja sosiaalisten tilanteiden inho.

Vierailija
18/30 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naispelko23 kirjoitti:

Tavallaan joo, mutta tavallaan taas ei. Ulkonäkö vaikuttaa sen verran, että en kovin mielelläni lähde sellaisiin paikkoihin joissa on paljon ihmisiä, esimerkiksi kauppoihin tai tapahtumiin joissa on paljon ihmisiä ja sosiaalisia tilanteita. Kaupoissa myös kierrän sellaiset kassat kaukaa joissa on kaunis kassaneiti. Mitään sellaista mitä tahdon tehdä en kuitenkaan jätä tekemättä sen takia, että olen ruma. Rumuus vaikuttaa elämääni, mutta ei ihan täysin sitä pilaakaan.

Terveisin Naispelko23

Kassaneidille olet yksi asiakkaista eli "massaa". Voit aivan hyvin mennä myös kauniin kassaneidin kassalle.

Ikäsi perusteella et olet keski-ikäinen tuijottajasetä, joka luulee voivansa iskeä lastensa ikäisiä naisia...

Vierailija
19/30 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain määrin vaikuttaa. Esim. kirppareilta on vaikea löytää sopivia vaatteita. Rintsikat ovat kalliita isoille tisseille.

Vierailija
20/30 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Estää. Eikä kyse ole liikakiloista, ne oliskin vaan helppo tiputtaa pois. Mun hampaat on paskana ja sitäkautta itsetunto ja olen ollut siitä johtuvan masennuksen takia sairaslomalla puoli vuotta. Mietin itsemurhaa päivittäin.

Niin oli mullakin. Kunnes iski sairaus nimeltä syöpä. Ja sädehoidot sekä sytot. Ensin piti ottaa kaikki hampaat pois koska muuten hoitoa ei olisi tullut. Nyt laitatin viimein alas implantit, ylös tekarit. kallista

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi neljä