Onko 40+ miehissä enää suht normaaleja miehiä,
joilla ei enempää kuin yksi av(i)oliitto takana ja lapsia vain yhden naisen kanssa, ei tupakoi, käyttää alkoa harvoin, ei mielenterveysongelmia, ei korkeaa verenpainetta, ei ole harrastanut pettämistä tai vaihtanut naista lennosta, ei väkivaltaa, on hyvät välit vanhempiin ja sisaruksiin, harrastaa liikuntaa, on sinut menneisyytensä kanssa. Vai näyttääkö aivan utopialta?
Kommentit (30)
Olen 40+ sinkkunainen, aikuiset lapset, työpaikka, hoikka vartalo, jotkut sanoneet kauniiksi, pidän seksistä. Eipä ole miestä osunut kohdalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulin tavanneeni sen parhaan. Samat harrastukset, samanlainen perhetausta, koulutus samaa tasoa, kiinnostukset ja moni muu asia täsmäsi. Hiukan ujo, kuten itsekin olen.
Totuus: tavatessamme oli varattu uudehkon seurustelukumppanin ja ex-vaimon kanssa. Oli pettänyt vaimoaan työkaverinsa kanssa (joka ei ollut tuo seurustelukumppani). Varakas, mutta tyytymätön, verenpaineet pilvissä, hermokimppu töitten suhteen. Ihmisten häikäilemätön hyväksikäyttäjä, ei luota keneenkään. Alkokin maistui.
Arviointikykyni heitti niin pahasti pieleen, että aion pysyä vakaasti pois miesmarkkinoilta.
Tuollainen mies tarvitsee pitkäakestoista terapiaa. Itsensä se on jo pitkälti tuhonnut ja on täysin vastuuton kaikesta, mitä muille tekee.
-psykoterapeutti
Miehissä on hirveän paljon tuollaisia jotka vedättää naisia, ovat oppineet saamaan haluamansa ja osa naisista jää heihin koukkuun. Itsearvostusta kehiin, naiset. Yksin oleminen voittaa , ellei parempia miehiä ole tarjolla.
Tässä on perustavaa laatua oleva virhe:
-Miksi tuollainen mies olisi kiinostunut sinusta
-Miksi +40V haluaisi perustaa enää perhettä
-Miksi +40V haluaisi enää lapsia
-Miksi +40V haluaisi enää perinteistä parisuhdetta
Minä olen +40V, koulutettu, omaan hyvät suhteet vanhempiini ja sisaruksiini, omaan laajan ystävä ja harrastuspiirin, mutta ei minulla ole mitään aikomustakaan enää koskaan perustaa minkäänlaista perhetta, en uutta eikä vanhaan, enkä varsinkaan uusiperhettä.
Eli en halua enää mitään vaki parisuhdetta, ne on nähty ja koettu jo....pidän paljon enemmän siitä että maailma ja kalenteri on avoinna, voi lähteä extepore ihan mihin vaan ihan milloin vaan.
Vierailija kirjoitti:
Olen 40+ sinkkunainen, aikuiset lapset, työpaikka, hoikka vartalo, jotkut sanoneet kauniiksi, pidän seksistä. Eipä ole miestä osunut kohdalle.
Eikö kännykästä ole löytynyt. Nykynaisiin on mahdotonta saada kontaktia kun kaikki tuijottavat alaviistoon.
Ap tarkoitti kaiketi vapaana.
Itse 40v eronneena kyllä näin paljon tuollaisia miehiä, varattuja.
10v myöhemmin olisin valmis joistIn asioista tinkimäänkin, mutta olen ikävissäni syönyt itseni läskiksi, enkä taida enää 40v kelvata.
Vierailija kirjoitti:
Onko nelikymppisiä sinkkunaisia, jotka eivät olisi katkeria, teennäisiä, ylimielisiä, itsekkäitä, kaikin puolin ikävää seuraa?
On meitä. Näkisit vaan.
Vierailija kirjoitti:
Olet siis eronnut, yksinhuoltaja, joka on saanut lapset teini-iässä. Painoindeksiltäsi olet normaali, et hoikka koska nykyään normaali tarkoittaa ylipainoista, ketäpä seksinnälkäiset miehet baarissa eivät olisi sanoneet kauniiksi ja luultavasti oletkin maksimissaan keskiverto kauneudeltasi. Että äläpä ihmettele, ettei miestä ole osunut kohdalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet siis eronnut, yksinhuoltaja, joka on saanut lapset teini-iässä. Painoindeksiltäsi olet normaali, et hoikka koska nykyään normaali tarkoittaa ylipainoista, ketäpä seksinnälkäiset miehet baarissa eivät olisi sanoneet kauniiksi ja luultavasti oletkin maksimissaan keskiverto kauneudeltasi. Että äläpä ihmettele, ettei miestä ole osunut kohdalle.
Ihmisten ilkeys on kerta toisensa jälkeen hyvin hämmentävää tällaisilla palstoilla.
Millainen tausta ja kasvatus teillä ilkeilijöillä on vai onko teillä muuten vaan niin paha olo, että sitä joutuu purkamaan muihin anonyymisti av-mammana?
En täytä aloittajan kriteereitä muttei haittaa. Varattu kun olen. Kaikki lapset on yhden kanssa. Olen ns. etä vanhempi. Poltan ja juonkin jonkun verran. Terveys on aika hyvä vaikka tavat on mitä on. Vissiin aika hyvät geenit? Krapulakin alkaa helpottaa että eipä voi valittaa. Seksiäkin nykyisen kanssa melkein tarpeeksi. Joka päivä tuo ei enää jaksa. No kaikkee ei voi saada.
Onko nelikymppisiä sinkkunaisia, jotka eivät olisi katkeria, teennäisiä, ylimielisiä, itsekkäitä, kaikin puolin ikävää seuraa?