Hyvät ja edulliset kosmetiikkatuotteet
Kehu tässä ketjussa edullinen lempituotteesi. :)
Kommentit (24)
Mä kans tykästyin tohon essenceen. Todella laadukkaita tohon hintaan.
En ole kuullutkaan Essencestä? Millainen laatu? Missä myydään?
Rose Hip Oil, toimii mielestäni parhaiten jos sitä laittaa 2-3 tippaa normaalin kosteusvoiteen sekaan! Pienen pullon saa noin 5-8 eurolla ja kestää kuukausia käytössä.
Minun iholleni sopivia ovat olleet Lumenen ja L300:n tuotteet.
Tokmanni myy essenceä. Meikit on hyviä ja itse käytän paljon niitä geelilakkoja.
Erisanin puhdistusgeeli. Edullinen, riittoisa, hajustamaton ja useille ihotyypeille sopiva ja juuri hyvän pesevä: ei narskuvan puhtaaksi, mutta ei kuitenkaan jätä meikin hippustakaan jälkeensä. Maksaa muistaakseni jotain 3-4 euron tuntumassa ja myynnissä melkeinpä kaikkialla, ihan K-marketeissa ynnä muissa pikkukaupoissakin usein hyllyssä. Kotimainenkin kaiken muun hyvän päälle.
Joo maybellinet rimmelit yms oon minäkin vaihtanut essencen halpoihin vaihtoehtoihin. Suosittelen! Netistä ainakin saa.
i+m naturkosmetik Kasvovoide ja silmänympärysvoide
Piharatamo kasvovesi:
Poimi piharatamoita, murskaa ne hienoksi esim huhmarilla. Laitat pulloon, hyppysellinen karkeaa merisuolaa, tilkka vettä ja puristat sitruunanmehua. Ravistat ja anna tekeytyä yön yli.
Kyllä iho tykkää. Varsinkin atooppinen/ näppyinen/ tulehtunut jne. Tosin jos atoopikko niin jättäisin sitruunan pois.
Kauneustuotteiden klassikko sekä toimivuudessaan että edullisuudessaan kas tässä
https://images.contentful.com/g8qtv9gzg47d/image_post_24952/42f674b3af4…
wrinkle cream, Crème de la Mer, aivan ihana
Vierailija kirjoitti:
wrinkle cream, Crème de la Mer, aivan ihana
La Mer
The Lifting Eye Serum -seerumi 15 ml
Tämä kanssa aivan ihana
Vierailija kirjoitti:
Tokmanni myy essenceä. Meikit on hyviä ja itse käytän paljon niitä geelilakkoja.
Mitä nuo sisältävät (INCI)? Onko tuotteita testattu eläimillä? Missä ne valmistetaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä nuo sisältävät (INCI)? Onko tuotteita testattu eläimillä? Missä ne valmistetaan?
Oisko Google tähän hyvä apu? :) Euroopan myydyin (kappalemäärällä laskettuna, ei euroissa) meikkimerkki, ei ole pupuilla testattu.
(Eläinkokeista huolestuneiden kannattaa opetella guuglaamaan tämäkin juttu.)
Nivean perusrasva ja toimii mulla myös kasvoihin, en ole vuosiin ostanut mitään pikkuputeroita päivävoiteita tms ja iho voi hyvin!
Suosittelen kasvovoiteeksi Himalaya Herbals Nourisins Skin Cream joka sisältaa Aloe veraa,talvikirsikkaa ja intian kinopuuta. Käytän myös vartalovoiteena,tosin siinä on mieto tuoksu.Dependin kynsilakat on suosikkejani koska niissä on OK hinta-laatusuhde.
Essenceltä _kaikki_ on parempaa ku useimmat lorkut, lumenet ja rimmelit.