Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suosittele valkoista astiastoa

Vierailija
25.06.2016 |

Mulla on ollut parikymmentä vuotta värillistä Teemaa. Nyt haluaisin valkoisen astiaston. Suosittele ja perustele mikä olis hyvä?

Kommentit (60)

Vierailija
21/60 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko

Vierailija
22/60 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pentik Anis?

Näyttää kuvissa tosi kivalta. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/60 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen itse asiassa vähän miettinyt josko hakisi vaan Ikeasta esim. 365+ tai Skyn -sarjaa. Kestääköhän ne yhtään käyttöä.

Mulla on satunnaisia lautasia siitä sarjasta, niihin on tullut ruokaveitsestä naarmuja :(

se Arctican dissaaja

Mullakin on kahta Ikean lautassarjaa ja molemmat naarmuuntuneet tosi nopeasti.

Vierailija
24/60 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pentik Anis?

Ei hitto, alapeukutin kun ajattelin että joku trollaa tahallaan mut tollanen sarjahan on sittenkin olemassa. On siinä nimi... XD

Vierailija
25/60 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen itse asiassa vähän miettinyt josko hakisi vaan Ikeasta esim. 365+ tai Skyn -sarjaa. Kestääköhän ne yhtään käyttöä.

365+ kestää ainakin, tosta toisesta en tiedä. Meillä on ollut kaikki ruokalautaset tätä jo ainakin 5 vuotta eikä naarmun naarmua ole tullut vaikka ruokalautasetkin on ahkerassa käytössä (niitä ei ole kuin 6). Leipälautasia ostin 12.

Tämä

Vierailija
26/60 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pentik Anis?

Ei hitto, alapeukutin kun ajattelin että joku trollaa tahallaan mut tollanen sarjahan on sittenkin olemassa. On siinä nimi... XD

Mä ihmettelinkin hetken että herättääkö perusvalkoinen astiasto jossain noin negatiivisia fiiliksiä kun tuli salamannopeasti alapeukku. :D

Anna mä arvaan, sä käänsit siitä heti jotain rivoa sananmuunosta? :D

Mutta joo, kyllähän se nimi kirjoitettuna näyttää hölmöltä. 

Vierailija
27/60 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meet kuule Tokmannille ja ostat kerman saven astiaston. Sillä hyvä. Sä mitään fiinimpää tartte.

Vierailija
28/60 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumia kannatan, on tarpeeksi tarjoiluastaivaihtoehtojakin. Kaunis, ajaton, helppo yhdistellä esim värilliseen teemaan.

15v tuli valittua Lumi omaksi sarjaksi, ja en ole katunut :)

Vierailija
29/60 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sue Pryke, englantilainen

Vierailija
30/60 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut Teemaa 30 vuotta. Aika ei syö ja monenlaiset kattaukset mahdollisia.

Vierailija
31/60 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meet kuule Tokmannille ja ostat kerman saven astiaston. Sillä hyvä. Sä mitään fiinimpää tartte.

Kermansavi Oliivi-astiasto näyttää todella hyvältä valkoisena! Hyvä ehdotus, saakohan tuollaista jostain?

-ei ap

Vierailija
32/60 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole Ikea naarmuuntunut, ollut käytössä kahdeksan vuotta. Johtuisko siitä, kun tiskaan käsin ?

Vierailija
33/60 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää olla valkoinen? Oletko muutenkin siirtymässä enemmän valkoiseen? Ihan mielenkiinnosta kysyn:)

Vierailija
34/60 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

V&B Cellini. Juhlava mutta sopii myös arkeen.

Vierailija
35/60 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikean 365+ on yksinkertaisuudessaan tyylikäs ja kaunis. Helppo ja halpa hankkia lisäosiakin, jos joku menee rikki. Ei ole kyllä vielä noin 5 vuodessa tapahtunut noille mitään, lautaset naarmuuntuneet tms.

Kaikki aina muistavat mainita, kuinka Ikeasta on niin helppo hankkia uusia, jos menee rikki. Meiltä on lähimpään Ikeaan yli 100km.

Vierailija
36/60 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antik Penis

37/60 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitää olla valkoinen? Oletko muutenkin siirtymässä enemmän valkoiseen? Ihan mielenkiinnosta kysyn:)

En ole. Tykkään väreistä, mutta otan ruokakuvia ja ruoka pääsee oikeuksiinsa valkoiselta taustalta. Nykyiset astiat ovat liian tummia.

Taidan hakea huomenna Ikeasta 365+:aa koekäyttöön. Kiitos vinkeistä kaikille!

ap (oli pakko kirjautua kun en huomannut että aika riensi...)

Vierailija
38/60 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikean Skyn sarja. Todella hyvälaatuista aitoa posliinia (esim Teema on vain kamalaa kivitavaraa),  kauniit muodot ja edullinen. On ollut meillä jo muutaman vuoden eikä yhtään kolhua missään

Vierailija
39/60 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikean Skyn sarja. Todella hyvälaatuista aitoa posliinia (esim Teema on vain kamalaa kivitavaraa),  kauniit muodot ja edullinen. On ollut meillä jo muutaman vuoden eikä yhtään kolhua missään

Tuo näytti hyvältä, kävin katsomassa Ikean sivulta.

se Arctican dissaaja

Vierailija
40/60 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yhdeksän