Suosittele valkoista astiastoa
Mulla on ollut parikymmentä vuotta värillistä Teemaa. Nyt haluaisin valkoisen astiaston. Suosittele ja perustele mikä olis hyvä?
Kommentit (60)
Pentik Anis?
Näyttää kuvissa tosi kivalta. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen itse asiassa vähän miettinyt josko hakisi vaan Ikeasta esim. 365+ tai Skyn -sarjaa. Kestääköhän ne yhtään käyttöä.
Mulla on satunnaisia lautasia siitä sarjasta, niihin on tullut ruokaveitsestä naarmuja :(
se Arctican dissaaja
Mullakin on kahta Ikean lautassarjaa ja molemmat naarmuuntuneet tosi nopeasti.
Vierailija kirjoitti:
Pentik Anis?
Ei hitto, alapeukutin kun ajattelin että joku trollaa tahallaan mut tollanen sarjahan on sittenkin olemassa. On siinä nimi... XD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen itse asiassa vähän miettinyt josko hakisi vaan Ikeasta esim. 365+ tai Skyn -sarjaa. Kestääköhän ne yhtään käyttöä.
365+ kestää ainakin, tosta toisesta en tiedä. Meillä on ollut kaikki ruokalautaset tätä jo ainakin 5 vuotta eikä naarmun naarmua ole tullut vaikka ruokalautasetkin on ahkerassa käytössä (niitä ei ole kuin 6). Leipälautasia ostin 12.
Tämä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pentik Anis?
Ei hitto, alapeukutin kun ajattelin että joku trollaa tahallaan mut tollanen sarjahan on sittenkin olemassa. On siinä nimi... XD
Mä ihmettelinkin hetken että herättääkö perusvalkoinen astiasto jossain noin negatiivisia fiiliksiä kun tuli salamannopeasti alapeukku. :D
Anna mä arvaan, sä käänsit siitä heti jotain rivoa sananmuunosta? :D
Mutta joo, kyllähän se nimi kirjoitettuna näyttää hölmöltä.
Meet kuule Tokmannille ja ostat kerman saven astiaston. Sillä hyvä. Sä mitään fiinimpää tartte.
Lumia kannatan, on tarpeeksi tarjoiluastaivaihtoehtojakin. Kaunis, ajaton, helppo yhdistellä esim värilliseen teemaan.
15v tuli valittua Lumi omaksi sarjaksi, ja en ole katunut :)
Minulla on ollut Teemaa 30 vuotta. Aika ei syö ja monenlaiset kattaukset mahdollisia.
Vierailija kirjoitti:
Meet kuule Tokmannille ja ostat kerman saven astiaston. Sillä hyvä. Sä mitään fiinimpää tartte.
Kermansavi Oliivi-astiasto näyttää todella hyvältä valkoisena! Hyvä ehdotus, saakohan tuollaista jostain?
-ei ap
Mulla ei ole Ikea naarmuuntunut, ollut käytössä kahdeksan vuotta. Johtuisko siitä, kun tiskaan käsin ?
Miksi pitää olla valkoinen? Oletko muutenkin siirtymässä enemmän valkoiseen? Ihan mielenkiinnosta kysyn:)
V&B Cellini. Juhlava mutta sopii myös arkeen.
Vierailija kirjoitti:
Ikean 365+ on yksinkertaisuudessaan tyylikäs ja kaunis. Helppo ja halpa hankkia lisäosiakin, jos joku menee rikki. Ei ole kyllä vielä noin 5 vuodessa tapahtunut noille mitään, lautaset naarmuuntuneet tms.
Kaikki aina muistavat mainita, kuinka Ikeasta on niin helppo hankkia uusia, jos menee rikki. Meiltä on lähimpään Ikeaan yli 100km.
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitää olla valkoinen? Oletko muutenkin siirtymässä enemmän valkoiseen? Ihan mielenkiinnosta kysyn:)
En ole. Tykkään väreistä, mutta otan ruokakuvia ja ruoka pääsee oikeuksiinsa valkoiselta taustalta. Nykyiset astiat ovat liian tummia.
Taidan hakea huomenna Ikeasta 365+:aa koekäyttöön. Kiitos vinkeistä kaikille!
ap (oli pakko kirjautua kun en huomannut että aika riensi...)
Ikean Skyn sarja. Todella hyvälaatuista aitoa posliinia (esim Teema on vain kamalaa kivitavaraa), kauniit muodot ja edullinen. On ollut meillä jo muutaman vuoden eikä yhtään kolhua missään
Vierailija kirjoitti:
Ikean Skyn sarja. Todella hyvälaatuista aitoa posliinia (esim Teema on vain kamalaa kivitavaraa), kauniit muodot ja edullinen. On ollut meillä jo muutaman vuoden eikä yhtään kolhua missään
Tuo näytti hyvältä, kävin katsomassa Ikean sivulta.
se Arctican dissaaja
Googlaa Rosenthal Suomi, niin löydät itsellesi astiaston:
https://www.rosenthalusa-shop.com/
http://www.porzellantreff.de/en/rosenthal-studio-line-suomi-white-c1501…
Koko