Olen nainen ja minulla ollut yli 200 seksikumppania. Kysy mitä vaan!
Kommentit (59)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka vanha olet, ja minkä ikäisenä aloitit seksielämän?
Olen 45 v ja neitsyys meni 17-vuotiaana mutta varsinaisen aktiivisen seksielämän aloitin 20-vuotiaana.
Oletko 70 vai 71 "vuosikertaa"?? Oletko monelle (200 seksikumppania) antanut anaaliseksiä? Otatko omasta mielestä hyvin poskeen ja onko seksikumppanit sanonut samoin? Oletko harrastanut myös Biseksiä? Oletko tällä hetkellä naimisissa ja monenko miehen kanssa sulla on lapsia jonka kanssa olet ollut seksisuhteessa??
Vierailija kirjoitti:
Onko kaikki kumppanit olleet miehiä?
Kyllä. Vähän yllättävä ja tylsä vastaus varmaan kun ollut paljon kumppaneita. Tosin yhden naisen kanssa hieman pussailin ja oli lähellä mutta niin ei sitten käynyt.
Vierailija kirjoitti:
Minkä niminen on ollut komein? Ikä?
Nyt tuli paha! Niitä komeita oli niin paljon että vaikea sanoa kuka oli kaikista komein. Eräs tosi komea ja miesmallin näköinen oli Tomi, hän on minua vanhempi mutta noihin aikoihin joku 24 v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka vanha olet, ja minkä ikäisenä aloitit seksielämän?
Olen 45 v ja neitsyys meni 17-vuotiaana mutta varsinaisen aktiivisen seksielämän aloitin 20-vuotiaana.
Oletko 70 vai 71 "vuosikertaa"?? Oletko monelle (200 seksikumppania) antanut anaaliseksiä? Otatko omasta mielestä hyvin poskeen ja onko seksikumppanit sanonut samoin? Oletko harrastanut myös Biseksiä? Oletko tällä hetkellä naimisissa ja monenko miehen kanssa sulla on lapsia jonka kanssa olet ollut seksisuhteessa??
Vuosimallia 70. Olen harrastanut anaaliseksiä mutten koe "antaneeni" sitää vaan olen itse aktiivisesti halunnut ja oppinut nauttimaan paljonkin anaalista kokemusteni myötä - yllättävän harva mies muuten edes haluaa sitä! Suihinottotaitoni riippuvat aina vastapuolesta ja siitä millaiseksi koen hänet.... esim. huono hygienia enkä edes suostu hommaan. Kaunis penis miellyttää myös ja silloin olen hyvä koska todella pidän hommasta ja toisen nautinto on hienoa.
Vastauksistani varmaan huomaa, että ajattelen vähän maskuliinisesti.
Ei biseksiä. En ole naimisissa eikä yhtään lasta.
Vierailija kirjoitti:
Naisia vai miehiä vai kumpiakin?
Vain miehiä. En vain tuntenut naisiin samanlaista vetoa...
En mitenkään voi ymmärtää näitä joilla on ollut noin paljon seksikumppaneita. Mitä järkeä? Ei vaan mitenkää mene meikäläisen kupoliin. Toki kaikki ollaan erilaisia, mutta en ikinä olisi halunnut 200n eri kyrpää jalkojeni väliin. Ne pari mitä on ollut, riittävät hyvin. Ja toinen niistä on ollut jo montakymmentä vuotta . Siis ei tietenkään koko aikaa, mutta vierailee aina välillä ;)
Vierailija kirjoitti:
En mitenkään voi ymmärtää näitä joilla on ollut noin paljon seksikumppaneita. Mitä järkeä? Ei vaan mitenkää mene meikäläisen kupoliin. Toki kaikki ollaan erilaisia, mutta en ikinä olisi halunnut 200n eri kyrpää jalkojeni väliin. Ne pari mitä on ollut, riittävät hyvin. Ja toinen niistä on ollut jo montakymmentä vuotta . Siis ei tietenkään koko aikaa, mutta vierailee aina välillä ;)
Toki olemme erilaisia. Minua kiinnosti seksi niin paljon, etten voinut kuvitellakaan harrastavani sitä vain parin kanssa, enhän olisi koskaan tiennyt sitten muuta kuin millaisia nämä pari ovat. Miehet nimittäin ovat seksuaalisesti todella erilaisia vaikka aina annetaan kuva vain yhdestä aina valmiista ja halukkaasta stereotypiasta.
Meneekö nyrkki sisään ? Runkkaatko itseäsi, miten?
Oliko/onko sinulla hyvä perse ja antaisitko miehen laueta takaapäin pakaroillesi, selälle, niskaan/hiuksille ja siitä hiusten yli takkahuoneen klinkkerillä olevan marmoripatsaan jalustalle?
Onko vaikeuksia sitoutua parisuhteeseen? Mietitkö koskaan, että vienti loppuu joskus ja silloin olet yksin?
Onko sulla korkea libido?
Itsellä on äärimmäisen paljon haluja mutta sitoudun aina yhteen ihmiseen pidemmäksi aikaa enkä harrasta seksiä muiden kanssa vaikka kumppani ei tarpeeksi antaisi. Hävettää olla nuori nainen joka haluaisi jatkuvasti. Entiedä mikä siinä on
Mitä väliä sillä kumppanien määrällä on jos on käyttänyt suojausta. Tosi vähän on harrastanut seksiä jos suurin osa irtosuhteita. Olen ollut kolmessa parisuhteessa mutta seksiä olen harrastanut n 300krt vuodessa 15 vuoden ajan että laskekaa siitä.
Oletko laskenut hutipanot? Kuinka monta sellaista jotka olisi saanut jäädä väliin?
Vierailija kirjoitti:
Meneekö nyrkki sisään ? Runkkaatko itseäsi, miten?
En ole kokeillut sillä ajatus fistauksesta tuntuu pahalta ja pelottavalta. Masturboin toki, dildon kanssa yleensä.
Vierailija kirjoitti:
Oliko/onko sinulla hyvä perse ja antaisitko miehen laueta takaapäin pakaroillesi, selälle, niskaan/hiuksille ja siitä hiusten yli takkahuoneen klinkkerillä olevan marmoripatsaan jalustalle?
On hyvä, tosin ei enää ihan samanmoinen kuin nuorena :) Antaisin miehen laueta kaikkiin noihin paikkoihin ja olen antanutkin, se on aika kiihottavaa. Marmoripatsaan jalustaa ei kyllä kellään ollut...
Vierailija kirjoitti:
Onko vaikeuksia sitoutua parisuhteeseen? Mietitkö koskaan, että vienti loppuu joskus ja silloin olet yksin?
Ei ole vaikeuksia sitoutua, pikemminkin päinvastoin sillä olen seikkaillut jo ihan kylliksi. En kaipaa enää sitä aikaa, nyt arvostan pitkäaikaista kumppania. Vientiä en enää mittaile vaan olen nyt yksin sinkkuna.
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla korkea libido?
Itsellä on äärimmäisen paljon haluja mutta sitoudun aina yhteen ihmiseen pidemmäksi aikaa enkä harrasta seksiä muiden kanssa vaikka kumppani ei tarpeeksi antaisi. Hävettää olla nuori nainen joka haluaisi jatkuvasti. Entiedä mikä siinä on
No kyllähän mulla on ollut todella korkea libido mutta ei se enää ole niin hallitsevassa asemassa kuin nuorena. Ei naisen pidä hävetä korkeaa libidoaan vaikka joskus epäseksuaalisemman kumppanin kanssa jouduin minäkin hillitsemään itseäni.
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä sillä kumppanien määrällä on jos on käyttänyt suojausta. Tosi vähän on harrastanut seksiä jos suurin osa irtosuhteita. Olen ollut kolmessa parisuhteessa mutta seksiä olen harrastanut n 300krt vuodessa 15 vuoden ajan että laskekaa siitä.
Totta! Itsekin olen ollut aina tosi tarkka kondomin kanssa sillä tiedostin riskikäyttäytymisen vaarat.
Minkä niminen on ollut komein? Ikä?