Millaisia teidän insinöörit (amk)
Ovat? Nyt plussat ja miinukset kehiin. En tunne ketään insinööriä ja nyt insinööri kiikarissa.. Eli millaisia miehiä, isiä insinöörit ovat?
Kommentit (25)
Insinöörejä on ihan yhtä paljon erilaisia, kuin on insinöörejäkin. Vai meinaatko, et kaikki kokit on samanlaisia, toimitusjohtajat samanlaisia ym. ym.
Vierailija kirjoitti:
Isäni ja veljeni ovat insinöörejä, ihan tavallisia ihmisiä kai. Voisin seurustella insinöörin kanssa. Loogisia tietenkin ja melko itsepäisiä ovat kumpikin :D
Hah, minunkin tuntemat kaksi sopii tuohon kuvaukseen. :D
Lisäisin vielä että eivät hae asioihin uusia näkökulmia tai kyseenalaista päätelmiään ikinä. Harmaan sävyt usein puuttuu.
Meillä ei ole yhtään miesinsinööriamkta, mutta nainen on. Käviskö se?
Oman kokemukseni mukaan suurin osa on ammattitaidottomia. Vähän kuin tekniikan alan lähihoitajia.
En meinaa.. Halusin vaan kuulla insinööreistä jotain..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isäni ja veljeni ovat insinöörejä, ihan tavallisia ihmisiä kai. Voisin seurustella insinöörin kanssa. Loogisia tietenkin ja melko itsepäisiä ovat kumpikin :D
Lisäisin vielä että eivät hae asioihin uusia näkökulmia tai kyseenalaista päätelmiään ikinä. Harmaan sävyt usein puuttuu.
Hahhah! :D
1
Vierailija kirjoitti:
Oman kokemukseni mukaan suurin osa on ammattitaidottomia. Vähän kuin tekniikan alan lähihoitajia.
Tätä juuri mietin.. Olen itse korkeakoulutettu..
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hä? Insnöörithän aina kyseenalaistavat kaiken.
Insinöörit ovat sellaisia tyhmiä tyyppejä, jotka yrittävät mutupediasta kerätyllä mututiedolla saada itsellensä
uskottavuutta ja esittää asiantuntijoita. Todellisuudessahan suuri osa heistä ovat ammattitaidottomia ja hyvä jos edes töitä löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä juuri mietin.. Olen itse korkeakoulutettu..
:'DDDDDDDDDDDDDDDDDDD
No mutta mitäs plussaa insinööreistä löytyy?? nyt meinaa mennä ketju vaan negatiiviseksi arvosteluksi..
Ap
Minun insinöörini ;) on erittäin huumorintajuinen, pitkäpinnainen, sinnikäs, lahjakas monella eri osa-alueella (työnsä lisäksi mm. musikaalinen, taiteellinen, sm-tason urheilija... siis nuorempana ja superhyvä sängyssä). Isänä mies on huolehtivainen ja jaksaa touhuta lasten kanssa paljon enemmän kuin minä. On jotenkin säilyttänyt mielikuvituksen ja viitseliäisyyden. Tälläkin hetkellä mies on pihalla tuusaamassa nuotiota pojan kanssa. Näyttävät siinä sivussa kopittelevan myös pallolla. Mies on työssään ihan huippu ja edennyt nopeasti urallaan. Nyt on osakkaana yrityksessä, joka on vuodessa kasvanut ihan valtavasti eli tulotasomme on noussut huimaa vauhtia koko ajan. Mies on myös "epäinsinöörimäisen" avoin ja sosiaalinen... todella pidetty tyyppi kaveriporukassa ja suustansa hyvä (monellakin tapaa ;))
Kiitos 13 näitä asioita halusinkin kuulla.. :) ap
Matemaattisesti vähän palikoita, muuten ihan ok. Selittyy hyvin kouluvalinnalla
Vierailija kirjoitti:
Minun insinöörini ;) on erittäin huumorintajuinen, pitkäpinnainen, sinnikäs, lahjakas monella eri osa-alueella (työnsä lisäksi mm. musikaalinen, taiteellinen, sm-tason urheilija... siis nuorempana ja superhyvä sängyssä). Isänä mies on huolehtivainen ja jaksaa touhuta lasten kanssa paljon enemmän kuin minä. On jotenkin säilyttänyt mielikuvituksen ja viitseliäisyyden. Tälläkin hetkellä mies on pihalla tuusaamassa nuotiota pojan kanssa. Näyttävät siinä sivussa kopittelevan myös pallolla. Mies on työssään ihan huippu ja edennyt nopeasti urallaan. Nyt on osakkaana yrityksessä, joka on vuodessa kasvanut ihan valtavasti eli tulotasomme on noussut huimaa vauhtia koko ajan. Mies on myös "epäinsinöörimäisen" avoin ja sosiaalinen... todella pidetty tyyppi kaveriporukassa ja suustansa hyvä (monellakin tapaa ;))
Hyiii. Ihan liikaa informaatiota, ei se nyt tuota kysynyt! :O
Ongelmanratkaisija, oikeassa olija, kaiken voi purkaa ja koota. Mutta myös luotettu ystävä monelle, rauhallinen ja perustelee mitä sanoo. Kissat, koirat ja hevoset ovat heti iholla.
pettäjä, manipuloiva, joi liikaa, oli väkivaltainen ja sanallisesti aggressiivinen. Lisäksi henkisesti kypsymätön.
Ongelmana tuossa lienee se että ryhmäkokoja kasvatetaan, ja raha saadaan valmistuneiden mukaan. Näin ollen se ei enää takaa insinöörin tasoa, toki on niitäkin jotka on hyviä mutta on myös nippanappa läpiuitettuja. Tosin onko sillä sitten merkitystä millaiset paperit on, jos on työllistynyt ja pärjää niin väliäkös sillä mikä on koulutus :)
Mieheni insinööri. Loistava isä. Looginen, realisti. Tasainen luonne, elämän tavoitteet selvät. Toki muutakin, mutta nämä piirteet näen lähes kaikissa tuntemissani insinöörimiehissä ja heitä on kavereina kymmeniä.